Hakutulokset

  1. F

    Kun supistukset loppuvat aina uudelleen

    kolmatta odottaessani soitin aina synnärille kun siltä tuntui, ei turhan takia kannatakkaan ajella, se se vasta turhauttavaa on. supistuksia saattoi olla todella säännöllisesti kolme-neljä tuntia, ja sitten ne loppui kuin seinään. mulle laitokselta sitten annettiin ohje, että jos tuntuu...
  2. F

    Maalismussukat - syntyneet

    niin se meidän taaperoiden kuu vaihtui huhtikuuksi. äkkiä meni odotusaika ja eka vuosi. mä päätin etten jatka juttua enää taaperopuolelle. kattoo sitten kun tilanne joskus on toinen ja aikaa enempi. oikein oikein mukavia hetkiä ipanoidenne kanssa, ja toivotaan monta monta lisää kaikille =) tiedä...
  3. F

    Maalismussukat - syntyneet

    kiitos onnitteluista :) onnea tämä onkin ..... eikä kauhistuta loppuajan vaivat, ne on niin äkkiä unholassa kuitenkin... tombatar oi kauheesti onnea sullekkin :wave: ihkuu :) ja mua (flower again) ei näy odotuksen suhteen palstoilla, saati naamakirjassa sen suhteen... mä luulen että tämä...
  4. F

    Maalismussukat - syntyneet

    tintti onnea kärrylle! on haaveissa itelläkin , kaverilla on ja TOOOOSI näppärä. esim siinäkin tapaukses et on lapsi vaikkapa puolikuntoinen mutta voi raitis ilma olla hyväksi. sit vaan lapset kyytiin ja ulos lenkki ajelemaan/ juoksemaan ... ja itekin saa happea :) nero se ihminen kuka tuonkin...
  5. F

    Maalismussukat - syntyneet

    vuoden ikäinen potalla se on hienoa jos joku sen ehtii jo noin aikaseen vaivan nähdä. tottuminen pottaan on kiva juttu, mutta rakon ja suolen hallitseminen tulee vasta vuoden päästä noin.... aikasintaan. eli jos hoidossa on koko ajan vaippa, niin en kyllä katsoisi pahalla... itellä on isompiakin...
  6. F

    Maalismussukat - syntyneet

    tintti vauvakuumeeseen on paras lääke, -hankkia se vauva :D hahahah, kiva et joku muukin tuskailee :D yötutti kerran yössä mäkin käyn sen laittamassa, aina ei välttämättä tarttiskaan... mut niin pöpperössä kun on ni taaperran vauvan luo. viimeisen viikon on myös syönyt koko nokkamukillisen...
  7. F

    Maalismussukat - syntyneet

    päikkärit vaunuissa hyvin mahtuu nukkuun vielä ulkona vaunuissa. turvavyöt on kiinni, niin ei pääse heti tipahtamaan. tosin itkuhäläri on niin herkkä että jo käden liikeen kahina kuuluu. meilläkin emmaljungat, ja tilaa on vaikka kuinka vielä :) nukkua saa ulkona niin kauan kuin unta riittää ja...
  8. F

    Maalismussukat - syntyneet

    tutteli jospa on sattunut pilaantunut satsi? meillä maistan aina ennenkuin annan, ihan ok ollu. vauvan pureminen puraisepas äiskä hiukan takas, ni johan huomaa että se sattuu :laugh: meillä vauva raapi kovasti ja nipisteli, aloin teko-itkua vääntämään niin parkuhan se tuli vauvallekin. loppui...
  9. F

    Maalismussukat - syntyneet

    huomenta nostetaas ketju taas listassa ekaksi :) vauva syö samaa ruokaa kuin me. tykkää hurjan paljon. mutta paakuista ei, joten haarukalla muussaan. kaikista suurin herkku on raketti-spagetti ja joku kastike :) helposti tekee myös keittoja. hitti oli curry-keitto, perunat...
  10. F

    Maalismussukat - syntyneet

    mindi joo tulkaapa vaan :) maanantaina tai tiistaina? tekstaillaan vaikka lähemmin. unen määrä itellä keskimäärin 6 h yötä kohden... ei kylläkään lähellekkään tarpeeksi mutta jossain välissä sitten paikkaan tuota vajetta... onneks niin kauan kun kaupasta saa kahvia ni ei ole hätää :D
  11. F

    Maalismussukat - syntyneet

    ld ei löydy sanoja... mutta yritän silti... voimia kovasti. läheiseni kävi saman läpi. tai käy parhaillaan. peruukkia ei käytä vaan huivia , kun ei hiuksia ole. iloinen ja positiivinen asenne on, ja toivon että äitisi saisi hyvän ennusteen :heart: vauvan synttärit no itse en vietä, mutta...
  12. F

    Maalismussukat - syntyneet

    parturi fiksu parturi ei veloita vauvan hiusten leikkuusta... :) ite tein aina ennen niin et jos vanhemman siivellä tulee, menee samaan rahaan. pomot hyväksyneet sen aina. koska siitähän ne tulevat asiakkaat muovaantuu, kun ne jo vuoden iässä tottuu tuolissa istumaan :) jos viidessä minuutissa...
  13. F

    Maalismussukat - syntyneet

    pakko oli tulla nostamaan meidän ketju ylemmäs, täähän tipahtaa kohta etusivulta pois ku ei ketään oo käyny pariin päivään :) missä mindi??? onko kevät tuonut tohinaa teidän talouteen :) oma no vauva täyttää pian vuoden, mummu ostaa ISON lahjan kuulema. kivahan se on tietenkin jos lahjan...
  14. F

    Maalismussukat - syntyneet

    känny en siis meinannu et rahallisesti ois niin arvokas.... satasen luuri, mut arvokas siinä mielessä et mulla se tarvii olla toimintakunnossa ympäri vuorokauden, vallankin niinä viikkoina kun isommat lapset on isällään. kerrankin tyttö soitti joskus klo23 että pelottaa, olivat jossain...
  15. F

    Maalismussukat - syntyneet

    puhelimet ja kaukkarit mulle känny on sen verran arvokas , sen on oltava toimintakuntoinen 24h vuorokaudessa. en siis pidä lasten ulottuvilla. tiskipöydällä, tai keittiön hyllyssä, tai kun ulos meen niin kaulahihnassa pussissa. ja kaukosäädin joo. se on tän taaperon himotuin vempele. siispä...
  16. F

    Maalismussukat - syntyneet

    sane suuret onnittelut raskaudesta :heart::heart: ihanaa !!! ja teillä kenties herätään viiden aikaan aamulla kun nukkuu kuitenkin päivällä niin paljon :) mutta tosi kivalta kuulostaa muuten. meillä aamulla kävin vaunuilemassa, vauvat nukkui puolen tunnin torkut, sitten oltiin pihalla...
  17. F

    Maalismussukat - syntyneet

    naurukohtaus ja kännykkä-ropleema muksujen puhelimissa sama juttu oli taannoin, joten siihen tartti sähköposti-osoitteen ja sitä kautta lukko saatiin purkuun :D kosketusnäyttö-puhelin oon ite tykänny, pari viikkoa kyllä meni opetellessa. muutaman kuukauden itellä ollu, enkä tiedä osaisko sitä...
  18. F

    Maalismussukat - syntyneet

    nannah kiva että säkin pysyt porukassa :) noihin levottomiin öihin meillä oli avuksi se, etten anna vauvan nukkua liikaa päivällä. meillähän vedettiin kans ulkona kahdet unet. nyt teen niin et kun nukahtaa aamupäivällä, herätän hänet viimeistään puolen tunnin päästä. sitten maistuu ruokakin...
  19. F

    Maalismussukat - syntyneet

    piikkimatto siitä piti sanoa, et se on aivan LOISTAVA keksintö!!!! ite jos illalla käyn sen päälle sänkyyn....nukahdan :D se rentouttaa niin täydellisesti.... mies tulee sitten puolen tunnin päästä herättelemään et joskos otat sen pois, ettei piikit tule tisseistä läpi :laugh: mä en vaan voi...
  20. F

    Maalismussukat - syntyneet

    lomailtu on niin et koneella en käyny viikkoon melkeen :) ihanaa irrottautua niin totaalisesti! sukuloimassa käyty, ja ah ihanaa olla kotona, mikä oma rauha ja oma sänky :D päätin etten talvisin enää lähe pitkään matkaan lapsilauman ja hillittömän toppavaate-varaston kera. ja tila-auto...

Yhteistyössä