Hakutulokset

  1. M

    Jyväskylän alueen äiti ja myös isi ihmiset

    Täällä olin kanssa kirjoitellut seurasta. Eli mulla on tyttö syyskuussa 05 syntynyt. Ja kaksin ollaa aina kun avomies on töissä.
  2. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa melkein 5 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    heippa! olen siis 27 vuotias kotiäippä jyväskylän halssilasta. olisi kivaa saada ulos tytölle joku kaveri leikkimään,kun avomies on töissä.
  3. M

    Reilu 4 vuotiaan hikoilu/ yöhikoilu päässä?

    mukava kuulla että muillakin samaa=)
  4. M

    Reilu 4 vuotiaan hikoilu/ yöhikoilu päässä?

    meidän reilu 4 vuotias tyttö hikoilee ihan järjettömästi päästä,ja varsinkin öisin. Mistäköhän mahtaa johtua? ollut tämä kyllä aina.
  5. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa 4 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    oisko meille seuraa ulos ja lenkille?ja tytölle enemmänkin leikkiseuraa? itse olen 27 vuotias ja perheeseen kuuluu myös avomies.
  6. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa 4 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    Moikka! Etsittäis ulkoilu tai leikkiseuraa päiviksi. Itse olen 26 vuotias äiti,ja olen kotona hoitamassa 4 vuotiasta tytärtämme. olisi mukava saada ulos seuraa,kun avomies on töissä.
  7. M

    4 vuotiaalle tekemistä vääksyssä?

    oisko kerhoja tai muuta sellaista missä lapsi tapaisi muita lapsia asikkala/vääksy suunnaalla?
  8. M

    Jyväskylässä syyskuu05 lapset=)

    Moikka=) elikkäs ois hauska tavata tytön kanssa samanikäisiä lapsia=) julia täyttää 3.9. 4 vuotta=) itse olen kohta 26 ja perheeseen kuuluu myös isukki=) kertokaahan kuulumisia..
  9. M

    KAKSKYMPPISIÄ MAMMOJA JYVÄSKYLÄSTÄ??

    Moikka=) täällä ois äiti kohta 26 ja tyttö julia kohta 4 vuotta=) keskustassa melkein asutaan,siis sanoisin kyllä että ihan keskustassa=) Me ostettiin viime kesänä meidän tytölle pyörä biltemasta,hyvä on=) eikä ollut kallis=)
  10. M

    karttakieltä kellään?

    sekun kato aina pahenee..meille ainakin kerrottu et voi olla vaik joku mauste..
  11. M

    karttakieltä kellään?

    meillä tytöllä 3 vee ollut aina karttakieli mutta ei vieläkään tiedetä mistä aineista mahtaa johtua..vaikeaa..
  12. M

    Jyväskylä....

    Heippa! Täällä ois äiti 25 ja tyttö 3 vuotta=) asutaan ihan jyväskylän keskustassa.
  13. M

    en raskaana,maitoa rinnoista..

    mulla on tullut jo 5kuukautta toisesta rinnasta maitoa? onko ihan normaalia? meillä kuitenkin jo tuo lapsikin 2,4 vuotta..että en enää ole imettänyt 2 vuoteen.. kertokaa mistä voi johtua?
  14. M

    mitä tehdä kun kaikki menee pilalle?

    olen myös sortunut tuohon toisen puhelimen lukemiseen.. ja myös löysin sieltä toiselle naiselle tarkoitetun viestin ja kun siitä sanoin miehelleni..suuttui myös..ja sanoi vaan ettei ollut mikään viesti..kielti vaan kaiken vaikka viesti siellä puhelimessaa oli.. vieläkään en mieheni oikein...
  15. M

    jyväskylästä tyttärelleni 2 vee etsin kavereita?

    heips! eli oltaisiin leikkikavereita vailla. minä olen töissä mutta sitten kun tyttö ei ole päiväkodissa ja minä en töissä olisi kiva jos julia saisi ikäistänsä seuraa välillä.. laittelehan viestiä jos haluaisitte vaikka puistoseuraa meistä.. t:miia-83 ja julia 2vee =)
  16. M

    RASKAANA...VAI EI..

    heips..oisko kellää kokemusta.. olen ottanut juhannuksena jälkiehkäsypillerin ja sen jälkeen rupes tulee rinnoista maitoa.. vatsakipuja kuten edellisessä raskaudessa,meillä 2 vuotias tyttö=) mutta testit näyttää negaa ja kuukautiset alko aamulla tai pientä vuotoa oikeestaan.. mistä maidon...
  17. M

    moi

    heippa! meillä tyttö syntyi 3.9.05 hyvin kävelee ja aika lujaa jo menee..=) ei syö kunnolla itse vaikka kovasti yrittää aina. tutti jätettiin 2 kuukautta sitten pois,eikä ole sitä kaivannut. potalla käydään vähän väliä,yleensä tulee tulosta.. itse juonut jo kauan lasista/kupeista. päiväkodissa...
  18. M

    1,6kk.. syönti?

    mites kun likka ei syö mitään lämmintä? tytöllä todettu karttakieli..mutta ei siinä näytä olevan juurikaan mitään.. eli oisko kellää samanlaisii onkelmii? =)

Yhteistyössä