Hakutulokset

  1. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Kati82 tervetuloa vaan minunkin puolesta. =) Kovin hiljaseks tämä keskustelu vaan on käynyt, mutta jos viihdyt, niin kerro ihmeessä lisää teidän kuulumisia. Tänne ei kuukauden aikana oikeestaan mitään muuta uutta kuin että pitkällisen pakertamisen tuloksena tytöllä on nyt kaks ensimmäistä...
  2. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    No mutta minähän se täällä taas! Missäs kaikki muut on? Huhuuu?? Tänään siis pyörähdettiin siellä lääkäri-neuvolassa ja pikkutypykällä mittaa 82cm ja painoo 10,1kg. Kaikki noin muuten ok, paino menee tasasesti sitä -10 käyrää, mut ei mitään hälyttävää kuulemma. MPR-rokotuskin saatiin, kun se...
  3. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Hei vaan täältäkin pitkästä aikaa! Kesä oli hieno ja meni jotenkin taas niin nopeasti. Vaan hiljasta täällä on näköjään ollu kun omakin viimesin viesti on vielä edellisellä sivulla... Pähkämölle suuren suuret onnittelut täältäkin! Hienoa kuulla että kahden pienen kanssa on lähtenyt noin...
  4. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Kannattaakohan tätä hirveesti hehkuttaa, mutta meillä on nukuttu 4 kokonaista yötä peräkkäin :heart: Vois kuvitella, kun yli vuoteen ei ole nukkunut kokonaisia öitä, että ei enää osaiskaan vaikka saiskin, mutta kuulkaas, tämä mamma vetää perse homeessa (niinkun rakas mieheni asian kauniisti...
  5. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Moi vaan täältäkin! Matami-mimmin kirjoitusta lukiessa vaan nyökyttelin. ^^^^^ lukekaa siis yltä, noin meilläkin menee, :laugh: Kiva muuten kuulla teidänkin kuulumisia pitkästä aikaa! Paitsi että minä en ole palannut töihin, mutta siltikään tunnit vuorokaudessa ei tunnu riittävän! Hatun nosto...
  6. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Ikuisuus, siis vau! :O Vähänkös teillä sujuu pottailu hienosti! Meillä tyttö ei ole kauheen kiinnostunu potasta, ei siis malttas siinä yhtään olla. Ilman vahtimatta ei kestä yhtään ja harvoin on mahdollisuus keskittyä pelkästään tytön pottailuun. Kakat saadaan napattua pottaan, mutta pissaa ei...
  7. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Tehilla, hieno kuulla että olette jo kotiin päässeet! Tsempityksiä sinne toipilasaikaan! Bebo, tuo teidän pojan ihottuma kuulostaa ihan samalta kun mitä meiän tytöllä on. Just tuollasta rakkulamaista. Me ollaan jo aika hyvin voiton puolella, välillä iho on melkein puhdas ja sit se taas...
  8. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Iltaa! Dolly, onnea uuteen kotiin! :flower: Ja ikuisuus, onnittelut uudesta sukunimestä. ;) Kengistä: täällä päin on neuvolan fysionterapeutilta tullu suositus kenkien pitämisestä sisälläkin. Itse tulkitsin sen niin, että pieniä aikoja kerrallaan, ei tosiaankaan koko ajan kengät jalassa...
  9. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Moi! Täällä itse flunssan kourissa eikä pää kestä kauan pystyasentoa, joten pikasesti jotain, ja kertoilen muita kuulumisia toiste. Ikuisuus: 21 kengät minäkin ostin tytölle kevääksi ja niissä jää tyhjää n. 2cm. On varmaan siinä ja siinä mahtuuko enää syksyllä. Esikoinen tais käyttää...
  10. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    mervi-elina, onneks teiänkin pikkunen on taas kunnossa :hug: Kyllähän se vaan niin on että äiti (tai se joka lapsen kanssa eniten aikaa viettää) tuntee lapsen parhaiten ja jo pienemmästäkin huomaa jos kaikki ei ole ok. Kävelemisestä, juu ihan normaalia on ettei kaikki muksut vielä tämän...
  11. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Meillä sattu maanantai-iltana pieni onnettomuus, kun esikoinen kaverinsa kanssa juoksi päin siskoaan niin että pikkunen lenti tosi rajusti selälleen ja löi takaraivonsa lattiaan. Tyttö on on ihan kunnossa, mutta isku oli niin raju että kallon luut aukileen etupuolelta nousu jotenkin pystyyn...
  12. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Bebo, kiitti "vinkistä". Taidanpa kans jättää tuon Lipolanin pois noista pahimmista ihottuma kohdista ja kokeilla ettei vaan ois myös tuo rasva joka ihottumaa pahentaa. Meilläkin nimittäin on just tuota "nesteen valumista". Mut silti epäilen myös jotain niistä em. ruoka-aineista, koska pyllykin...
  13. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Tehilla, :hug: Mä vaan istun tässä ja yritän keksiä jotain järkevää sanottavaa, mutta... Jaksamista sulle, ja koko teiän perheelle! Äidinvaisto on vaan kumma juttu. Siehän sillon aiemmin kirjotit, että tuntuu ettei kaikki ole ok. :| Mutta onpa mukavaa että keskustelu on taas vilkastunu. =)...
  14. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    bebolle nopeesti: Meillä on ollu käytössä monenmoista apteekki rasvaa ja jokunen marketeistakin löytyvä. Viimeks saatiin lääkäriltä resepti tähän: Essex hydrogeeli lotion ihoa pehmentävä kosteusvoide | Essex.fi Mulle tuo oli ihan uusi tuttavuus, lääkärin mukaan sisältää vähemmän vettä kuin esim...
  15. A

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Tyttö 1.2. Kiitos, ikuisuus! :flower: Samaa täältäkin toivon, kaikki vaan siis kirjoittelemaan! celia, talvipukeutumisesta: olen pitäny tuolle pikkuiselle pakkasrajana -18-19 astetta jos ei tuule tai käy kylmä viima. Sillon on päällä 2-3 sisävaatekertaa+villapuku+toppahaalari. Vaatekertoja...
  16. A

    Helmivauvat 2010

    Siis ei oo tosi! Kesken kirjoittamisen teksti vaan hävis!?!?? Noh, uusinta... Moikat siis täältäkin pitkästä aikaa! Olen vähän laiskasti käyny täällä viime aikoina. Tuntuu että tilanteet tulee ja menee niin tiuhaan tahtiin, että en ole jaksanut käydä päivittämässä, et nyt nukutaan hyvin...
  17. A

    Helmivauvat 2010

    Googlettelin tässä noita ihottuma juttuja, ja kai mun on pakko taipua uskomaan että tuo tytön ihottuma on sittenkin atooppista. Sekin näköjään voi esiintyä erilaisena. Ällö-varoitus kuvissa! Mut meiän tytön ihottumaläntit on tuollasia kuin tuossa kuvassa 2. Tuossa kuvassa ihottuma on aika...
  18. A

    Helmivauvat 2010

    Niin, onnittelut täältäkin 1 vuotta täyttäneille! :) Kivalta, Pähkämö, kuulostaa teiän synttärinvietto! Se on kyllä totta että välillä on niin kiva päästä pois kotiympyröistä. Millos se teidän toinen lapsi olikaan syntymässä? Mä en nyt muista, vaikka varmaan sen olet kertonukin. Minkä...
  19. A

    Helmivauvat 2010

    Niinpä vaan se meiänkin pieni vauva täytti tänään vuoden. :) Täällä on oltu taas niin nostalgisissa tunnelmissa, ei vaan voi uskoa kuinka tämä vuosi näin vaan hurahti! Jotenkin jopa harmittaa, että sitä samaa jonkinlaista kiireettömyyttä, ja jopa seesteisyyttä, ei enää toisen lapsen kanssa koe...
  20. A

    Helmivauvat 2010

    Moi! Yritän joku toinen kerta lukea tarkemmin ja kaikki teksit mitä olette kirjoitelleet. Mut ihottumista, kun täälläkin niistä kärsitään/on kärsitty. Tytön ihottumassa ollaan nyt voitonpuolella! Jeeeeeee! Sellaset muuta ihoa tummemmat arvet ihottumasta on jääny, mut muuten tuntuu iho...

Yhteistyössä