Hakutulokset

  1. M

    Puolivuotiaan kantoratkaisut hissittömässä arjessa

    Hei, Asun hissittömässä kerrostalossa, joten kantoreppu on ihan must ja joka päivä käytössä. Nyt nuorimmainen, 6 kk eli 8 kg lapsi, alkaa tuntua liian painavalta BabyBjornin aataminaikuiseen malliin, jossa koko paino on vain äidin hartioilla. Pitäisi keksiä jotain, jossa osa painosta menee...
  2. M

    Varastin vahingossa junasta lapsen tavaran

    Viime viikon perjantaina Kaius-poika oli junassa matkalla Helsinkiin päin. Hänellä oli täsmälleen samanlainen ja samankokoinen verkkatakki kuin minun pojallani sillä reissulla. Otin sitten vahingossa molemmat takit, ja huomasin kämmän vasta nyt paljon myöhemmin. Nyt en kehtaa käyttää edes tuota...
  3. M

    Au pair lähti, mikä neuvoksi?

    Hei, Meillä oli kiva au pair, mutta koeajalla hän yllättäen päätti lähteä kotiinsa takaisin. Perhesyyt vetivät. Nyt tarvitsisin täällä Tikkurilassa hoitoa ainakin jouluun asti kymmenkuukautiselle - sitten mies voi jäädä kotiin - tai aikaisintaan kahden kuukauden päästä voin itse jäädä. Ensi...
  4. M

    Miehen kiinnostus vauvavalmisteluihin ja vauvaan

    Hormonihöyryissäni mietin täällä, miten paljon teidän muiden mielestä raskausajan isä-äiti-roolit vastaavat synnytyksen jälkeistä aikaa. Miehet eivät tietenkään voi olla naisten tavalla kiinni vauvan odotuksessa, koska lapsi ei ole läsnä koko ajan oman lihan sisällä. Ainakaan minun mieheni ei...
  5. M

    Mannasuurimoista eroon

    Kuiva-ainekaappiin jää aina jämiä, joiden kohdalla arpoo, heittäisikö ne menemään vai ei. Nyt mannaryynit ovat menossa vanhaksi, ja on viime aikoina keitelty puuroa niin, että korvista jo tulee. Porkkanalaatikkoon menee suurimoita niin vähän, siispä onko muita ideoita? Googlettelu ei oikein...

Yhteistyössä