Hakutulokset

  1. plug-in-baby

    ~Helmikuun Helmet~

    Heissan! Mä oon täällä taustalla vähän pelonsekaisin tuntein. En tiedä pitäiskö vaan siirtää ajatus yrittämisestä pois ja antaa luonnon hoitaa homma. Jotenkin pelottaa se pettymyts jos se taas meneekin kesken.. :( Mutta elämäntilanne on semmonen, että pitäis pystyy suunnittelee melko pitkälle...
  2. plug-in-baby

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Moikka kaikille! :wave: Mahtuuko tänne mukaan kuumeilemaan? Mulla on nyt ollut yhteensä kolma keskenmenoa, joista kaksi on ollut peräkkäisiä. Ensimmäinen tuli ennen esikoista ja oli keskeytynyt km 07/07, joka huomattiin viikolla 13. Sitten tuli esikoinen 07/08 ja nyt kun toista ollaan...
  3. plug-in-baby

    ~Helmikuun Helmet~

    Heissan taas kaikille! :wave: Tulisin siis takaisin tänne tuolta joulukuisista. Mulle tuli noin kuukausi sitten taas kerran keskenmeno, nyt viikoilla 6+3. Mutta nyt taas uutta yritystä toiveikkaana pystyyn, vaikkakin nyt ollut kaksi peräkkäistä keskenmenoa. Tää on välillä aika turhauttavaa...
  4. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kylläpä näitä huonoja uutisia alkoi tulla nyt ropinalla! :hug: täältäkin kaikille tarvitseville. :'( Täällä vuoto jatkuu runsaana ja jonkin verran kipuja on. Hyytymiä ei ole vielä tullut. Kyllä mä oon 99,9% varma että tää on taas keskenmeno. Ensviikon maanantaina olisi uusi ultra. Kaikkein...
  5. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kävin ultrassa ja huonolta näytti. Sikiökalvo oli jotenkin pienentynyt, eikä elonmerkkejä oikeen ollut. :'( Ensiviikolla pitäisi mennä uudelleen käymään varmistamassa. Lääkäri sanoi, että jos tässä nyt käy huonosti, niin vois alkaa miettimään tutkimuksia keskenmenojen takia, vaikka harvoin...
  6. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Sannuli88 mulla on nyt viikkoja 6+2 ja oon lukenu kans netistä et monella on kaikki ollu kuitenkin hyvin, mutta mulla alkoi joulukuussa samalla tavalla toi edellinen km.. :( Pitää kuitenkin vaan yrittää toivoa parasta..
  7. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    No ni mä en ala! Aamulla päästiin pitkästä aikaa puuhailee miekkosen kanssa ja äsken valahti jotain pöksyihin. No ajattelin et ne on vaa pikkukaverit, mutta sieltä tulikin ruskeaa vuotoa.. :'( Sori tällänen ällöselostus.. :ashamed: Pitää nyt kattoo mihin suuntaan toi vuoto menee ja miettii...
  8. plug-in-baby

    G: Millä raskausviikolla rinnat turvonneet?

    Ihan 4-5 raskausviikolla. Mä tein viimeraskaudessa sen mokan, että menin melkein heti synnäriltä ostamaan uudet imetysliivit ja mulla oli silloin just noussut ihan järkyttävä määrä maitoa rintoihin ja ostinkin sitten loppujen lopuksi liian isot liivit.
  9. plug-in-baby

    Ette kai enää etelän lapset käytä toppavaatteita?

    Riippuu päivästä, täällä meren lähellä on välillä tosi kylmä tuuli, vaikka mittari plussaa näyttääkin.
  10. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Moikka moi kaikille! :wave: Mä oon täällä elisestä asti panikoinut ja oon ihan varma, että mulla on joku kohdunulkopuolinen. Mulla alkoi eilen hirvee olkapääkipu, johon heräsin myös yöllä ja jouduin jonkun aikaa valvoa. Onko täällä kellään ollut kohdunulkopuolista? Ei mulla kyllä ainakaan...
  11. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Vanillah ja Tuttipullonkeittäjä: Paljon Onnea Plussista ja tervetuloa mukaan! :flower: =)
  12. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    RiKarKKalle, Linda1981:lle, Bianalle ja <3 jouluvauvalle <3 paljon onnea plussista ja tervetuloa mukaan! :flower: Fantaihana tosi ihanaa, että teillä alkaa asiat pikkuhiljaa selviimään. :heart: Aika auttaa aina moneen asiaan. Raitakissa Tottakai säkin oot tervetullut tänne...
  13. plug-in-baby

    Haluaisitko irti EU:sta?

    Niin, ei vielä.. =)
  14. plug-in-baby

    Haluaisitko irti EU:sta?

    Ruotsi kuulluu EU:hun! :D
  15. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Oho, kylläpä täällä on tullut paljon juttua. Kun on paripäivää poissa niin on heti jo ihan pihalla jutuissa. :D Uusille taas tervetuloa! Eläimistä: Meiltä löytyy kaksi pikkukoiraa. Kummeista Meille ei tule kummeja. Meidän esikkoa ei oo kastettu, eikä kasteta uuttakaan tulokasta. Mä en...
  16. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Raitakissalle ja raparperitaivaalle pahoittelut. :( :hug: Tervetuloa joukkoon MiMa86 ja kengumamma! Kengumamma Mulla on kanssa sama ongelma ton synnärin kanssa, kun Tammisaareen ei enää pääse.. : / Mitenköhän mä kokoajan eksyn tänne vaikka huomiseen tenttiin on tarkoituslukea...
  17. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Tervetuloa mukaan JudeD! Tuiskku81 ja Padmerinelle paljon onnea hyvin järjestyneistä työkuvioista ja padmerinelle myös onnea uudesta kodista! :flower: Töihin kertomisesta: Mulla on vähän sekavatilanne, kun oon periaatteessa hoitovapaalla mun vakkari hommasta, mutta oon kuitenkin tehnyt...
  18. plug-in-baby

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Pistepirkko meillekkin tulee vähän suurempi ikäero, 3,5 vuotta, ihan omasta tahdosta. Ei me ikinä olla mitään tarkkaa ikäeroa päätetty ja aikasemminkin on tullut pieniä vauvakuumeita (tosin enemmän miehelle) ja mä oon niistä sit aina loppujen lopuks hannannu. Nyt sitten viime syksyn lopulla...
  19. plug-in-baby

    Joku jäi sitten metron alle itiksessä tänään iltapäivällä

    Juna-asemilla näkee samaa, että nuoret/nuorisoporukat on ihan siinä laiturin reunalla, vaikka juna ohittaa asemaa. Pakko kattoo aina pois päin niissä tilanteissa, jos joku vaikka tipahtaakin sinne eteen.. : /
  20. plug-in-baby

    Joku jäi sitten metron alle itiksessä tänään iltapäivällä

    Niin ellei he oo lapsia ja vahingossa/hölmöilyn seurauksena sinne raiteille joutunut.

Yhteistyössä