Hakutulokset

  1. T

    Puutunut pottuvarvas :D

    Oikeesti, olin yhden illan korkkareilla (torstaina) ja perjantai aamuna huomasin että pottuvarvas on turta..puutunut..pistelee..tunnoton... Korkkarit hiersi ehkä ihan pikkasen tosta jalkapöydältä, mut siis miten ne on puuduttanut mun varpaan :D
  2. T

    AH hihi, Innostuin noista make up tutorial videoista...

    ja ny silmät punaisetja vuotaa, pientä kirvelyä myös. hohhoijjaa, tein 3 eri meikkiä, heheh :whistle:
  3. T

    Onko joku nähny ton kolmosen leffan?

    Joka alkaa oo.oo Onko katsomisen arvonen? Mul ois toinenkin leffa, mut säästäisin sen mielummin huomiseen.. :p
  4. T

    Heräsin omaan itkuuni

    Näin ihan kamalan unen :'( Mies oli jossain reissussa, harrastaa motocrossia et oisko ollu kisoissa, Mulle ilmotettiin että on sattunu onnettomuus ja mun mies on kuollut. Siinä unessa oli aikaa kulunut jo jonkin aikaa ja oli todella tuskaista siinä unessa jatkaa elämää eteenpäin. Unessa...
  5. T

    Oisko ihan huono idea

    Muistaa neuvola tätiä pikku lahjalla tai kukalla, kun jää eläkkeelle ja me vaihdetaan paikkakuntaa. Ollut siis mun raskausajan ja vauvan neuvolatätinä ja aivan IHANA täti. =)
  6. T

    Aij että mä kärsin, hermo menee !!! (purkaus)

    Kävin eilen uudella kämpällä jossa tehdään kylpyhuone remontti joka aloitettu viikko sitten.. EIKÄ siellä ole kuin LATTIA valettu.. 2 äijää tekemässä.. AHDISTAA. Ne sanoi että 1-2 viikkoa menee rempassa. No sopimus kun saatiin niin rempan päätös päiväksi olikin laitettu 30.9...
  7. T

    Heittäkää vaikka mädillä omenoilla, mut tää mamma vaihtaa arjen viihteelle !

    Painelen seiskan bileristeilylle :D ja Mummi tulee hoitamaan 5kk ikäistä lastamme ;)
  8. T

    KAIKKI heti mulle nyt !!

    Ja silti olen laiskakakka, joka ei jaksa tehdä asioiden eteen mitään :D Meillä olisi muutto tämän kuukauden lopussa tai heti ensikuun ekana viikonloppuna.. Nyt meneillään on kylppäriremontti ja kaikkea muuta pikkusta pakkelointia. EN JAKSA TEHDÄ nykyisessä kodissä mitään. Tunnen...
  9. T

    Jätin nukkuvan lapsen autoon...

    Kun kävin automaatilla, kesti ehkä 3 minuuttia.. sataako kiviä niskaani ?? :whistle:
  10. T

    Miten tehdään kalusteisiin se juttu, et on sellanen kulunut.

    Sille on olemassa kai joku ihan oma nimikin, mutta kun en tiedä : / * eli mulla on vanha puinen pöytä ja puinen peili, jotka haluaisin maalata "vanhan näköisiksi" .. ... :whistle:
  11. T

    SIIS voi jumankekka mä sanon

    Ostettiin asunto ja nyt ollaan remppaamassa. Kaksi päivää olen repinyt tapetteja pikku pikku paloja kerrallaan, kun edellinen asukas on fiksuna tapetoinu paljaan kipsilevyn päälle :vampire: Pikkasen työ ois helpompaa, jos olisi maalannut ensin :kieh: Ei kai auta muu kun vetää uudet...
  12. T

    Vauvan kuumeesta kysyy hän tietätämätön.

    Hyvää huomenta. Meijän likalle nousi illalla kuuume. Alkuillasta oli 38.5 (pepusta mitattuna) ja 23.00 39.3 (kainalosta mitattuna) Yötä vasten annoin kuumelääkettä ja nyt aamulla kuumetta ei ole. Ihmettelen mikä voisi nostaa noin yks kaks kuumeen kun MITÄÄN muita oireita EI ole...
  13. T

    Saan JATKUVASTI kuulla tytön nimestä :/

    Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen eikä ole SAMAN kuuloinen Ärsyttäää |O :kieh:
  14. T

    Hjällpiä, oonko pönttö vai eiks tää skulaa (ikea asiaa)

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/workspaces/14699/ ei löydy hintaa, mutta tätä mainostetaan :o koitin kirjottaa hakuunkin ton BALK:n mut ei löydy sivulta.. hmmm

Yhteistyössä