Hakutulokset

  1. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Lempiviola :hug: ja tsemppiä jatkoon. Melinda, onnittelut hienoista lukemista. Nyt vaan optimismi kehiin ja positiiviset ajatukset päälle! Kaikille piinailijoille jaksuja viimeisiin päiviin ja tosiaan, digitestien puolesta rummutan minäkin; ei tarvi niitä viivoja tuijotella silmät...
  2. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iitu78, juu, mun edellinen raskaus keskeytettiin 23+2 viikoilla viime marraskuussa, kun vauvalla todettiin 13-trisomia (diagnoosi 22. viikolla). :( Yritän varmaan jotenkin anella meidät hoitoon ennen kesätaukoa, jos antaisivat armoa, kun ollaan näin säälittäviä ja vanhoja?
  3. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........ 1.ICSI.................................h uhtikuu 2014 Ciram.........……….... 4. ICSI .........………………......kesäku u 2014 Melinda84......……... 2. ICSI 3. PAS...……………......huhtikuu 2014 Aleksa2…………..…... 2. donor-IVF………………….....huhtikuu 2014...
  4. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hohhoijaa. Enpä olisi uskonut, että kolmatta kertaa palaan tälle palstalle kirjoittelemaan. :( Tänään nt-ultrassa ("11+3") todettiin, että alkiomme on kuollut viikoilla 7+2 -- eli kaksi päivää varhaisultran jälkeen!! Olin kyllä huomannut, että pahoinvointini helpotti oudon aikaisin, mutta en...
  5. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Frangipani, mä täällä taustalla väijyn. ;) Toivon sulle NIIN paljon onnea seuraavaan yritykseen, sormet ja varpaat on ristissä! Mulla on huonovointisuus vähän vähentynyt, mutta väsymystä pukkaa ja iltaisin on kylmä. Eka neuvola huomenna, nt-ultraa pitäis pikkuhiljaa varailla. Meillähän olis...
  6. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Reilu viikko oltiin lomamatkalla, ja sillä välin täällä onkin kaikenlaista ehtinyt tapahtua. Onnea Auringonsäde! Se on tosiaan nähty, että alkion laadulla ei tunnu olevan välttämättä suurta merkitystä lopputuloksen kannalta! Neitoperho, hienoa, että et nyt joudukaan kärvistelemään hoitoja...
  7. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onpa kurjia nega-uutisia täällä. :( Jaksuja kaikille teille ja tsemppiä uuteen yritykseen. Joku_raja, onpa jännää, jos teillä ei saa jonotella julkiselle samalla kun on yksityisellä! Me silloin aluksi mentiin heti yksityiselle aloittelemaan tutkimuksia sun muuta, kun jonoteltiin julkiselle...
  8. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Muistan, kuinka aikoinaan ekan siirron jälkeen aloin malttamattomana testailemaan liian ajoissa, ja ekaan testiin tuli haalea viiva, mutta sitten seuraavaan ei enää tullutkaan. Ja sitten lisää testejä ja lisää ahdistusta ja viivojen tuijottelua... Oikeena testipäivänä digitesti sitten kertoi...
  9. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Jauhopeukalo, mä niin tiedän ton itkujutun! Ekassa raskaudessa mulla ei ollu mitään sellasta, mutta toisessa itketti kaikki. Tänään ajelin kotiin ja radiossa soi "Tuntematon potilas", ja mua itketti hirveesti! :) Kyllä on hormonit ainakin täällä kohdillaan. Pientä tuhruvuotoa on tullut joka...
  10. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........1. IVF 2. PAS………………......….... helmikuu 2014 Tamtam......…….......2. IVF Ciram.........……….....4. ICSI .........………………............k esäkuu 2014 Melinda84......……....2. ICSI 2. PAS...……………...........helmi-maaliskuu 2014 Aleksa2…………..….....2...
  11. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tänään piti olla meidän pienen pojan LA. Niin ei ollut tarkoitettu, mutta "Raskaana 3+" luki testissä aamulla. :) Näin yöllä hyvin aidontuntuisen unen, jossa testasin negan, mutta ei ollut sitten enneuni. Nyt tietty mietityttää, että miks testissä lukee 3+ (eli yli 5 vkoa), vaikka mulla on...
  12. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Lohtuhali hattivattiselle. :hug: Tervetuloa piinailemaan, prinsessatyttö! Listaa voi muokata siten, että menee edellisen listapäivityksen kohdalle ja klikkaa viestin oikeassa alakulmassa olevaa "lainaa" -kohtaa. Sitten kannattaa poistaa alusta ja lopusta ne "quote" -tekstit. Mulla piinailu...
  13. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kirsi ja jauhopeukalo, tervetuloa piinapenkkiin! Teillä on kyllä jatkohoidotkin hyvällä mallilla, jos tästä ei tärppäisi. Mulla piinailua viikko takana, viikko edessä. Aika rauhassa tässä on oltu asian suhteen, mulla on sellanen "kyky" olla ajattelematta liikaa stressaavia asioita. :)...
  14. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Meillä esikoinen (6/12) 1. IVF:n tuoresiirrosta. Pakkaseen jäi 5 alkiota, ja viime vuonna raskauduin 2. PAS:ista. 1. PAS:issa sulatettiin kolme alkiota, yksi ei selvinnyt, yksi siirrettiin ja yksi jatkoviljeltiin ja pakastettiin uudestaan, 2. PAS:issa sulatettiin kaksi, toinen ei selvinnyt...
  15. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nipsu, onpa siis tosi inhottavaa, kun ei selkeydy toi sun tilantees. Jaksamista! Mua rupes mietityttämään, että vaihteleeko PAS-tulokset eri hoitopaikoissa, kun mulle sanottiin, että Taysissa PAS:ien tulokset on heillä periaatteessa ihan yhtä hyvät kuin tuoresiirtojen. Frangipani, onko teille...
  16. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei kaikille! Olen vähän "myöhässä" tänne palstalle kirjoittaessani, mutta kun tähän törmäsin, tuli tarve kirjoittaa meidän viime syksyn kokemuksista. Ehkä osansa ajoituksessa on myös sillä, että pikkuruisen poikamme laskettu aika olisi pitänyt olla ihan kohta... Meillä on esikoinen (6/12)...
  17. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........1. IVF 2. PAS………………......….... helmikuu 2014 Tamtam......…….......2. IVF Ciram.........……….....4. ICSI .........………………............k esäkuu 2014 Melinda84......……....2. ICSI 2. PAS...……………...........helmi-maaliskuu 2014 Aleksa2…………..….....2...
  18. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tamtam, kurjaa, jos kemialliseksi osoittautuu, mutta pidän peukkuja, että viivat kuitenkin vahvistuis taas! Nipsu74, onpa inhottavaa tuollainen epämääräisyys, toivottavasti asiat selviävät pian! Meille soitettiin aamulla iloisia uutisia: ainokainen pakastekaveri oli selvinnyt sulatuksesta...
  19. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nipsu, hienoa, että ootte taas suunnilleen samoilla linjoilla miehen kanssa! Tarpeeks stressiä näissä jutuissa ilman erimielisyyksiäkin. Onko teillä joku tietty ongelma PAS:ien kanssa, kun ootte niin pessimistisiä niiden suhteen? Mulle sanoi lääkäri viime vuonna, että heillä on PAS:eissa lähes...
  20. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnittelut täältäkin Popcornille ja ChocolateBoxille! Ja lohtuhalit Kirsille :hug:. Toi on kyllä mielenkiintoista, että osa meistä joutuu vielä ihmettelemään hcg-arvoja, kun taas esim. Taysissa ei tehdä ollenkaan veritestejä. Ovat sanoneet mulle, että kotitesti on ihan tarpeeks tarkka, ja...

Yhteistyössä