Hakutulokset

  1. kardemumma80

    Kaksosten odottajia v.2009

    tää taitaakin olla oikea porukka, kun aiemmin kirjoitin tuonne kevään odottajiin, mutta saanko liittyä joukkoonne...?! Lukemassa olen käynyt usein kuulumisianne, mutta kirjoittaminen on aina jäänyt. Odotan siis esikoisia. Lapsettomuushoidoilla raskaus saatiin monen vuoden jälkeen alulle ja...
  2. kardemumma80

    Kevään 2009 tuplia ?

    Taidanpa minäkin liittyä joukkoonne...! Lukemassa olen käynyt usein kuulumisianne, mutta kirjoittaminen on aina jäänyt. Odotan siis esikoisia. Lapsettomuushoidoilla raskaus saatiin monen vuoden jälkeen alulle ja kaikki on mennyt ihan kivasti. Nyt on menossa rv 24 ja laskettu aika on 14.8...
  3. kardemumma80

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Oikein rauhallista ja ihanaa joulunaikaa kaikille! :xmas: Mä olen käynyt lukemassa kuulumisia, mutta olen pysytellyt taustalla tarkoituksella... Tänään oli se kauan kaivattu ja odotettu alkuraskauden ultra. Pelotti tosi paljon mennä sinne. No kaikeksi onneksi ultrassa kaikki hyvin...
  4. kardemumma80

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa! Kyllä on hienot sivut ja nimikin on kovin osuva ja söpö :heart: . Kiitokset Mandy81.lle, kun jaksaa päivittää listaa. Viikonloppu meni töissä ja nytkin on yövuorot meneillään. Yllättävän hyvin jaksoin valvoa ekan yön, mutta turvotus oli jotain hirveää. ...No onneksi...
  5. kardemumma80

    Millaisia HCG arvoja olette saaneet noin rv 4-5?

    Mulla oli rv 4+5 hcg 3165 :heart:
  6. kardemumma80

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Saanko liittyä joukkoonne?? Olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisianne ja vaikutatte niin kovin aktiiviselta porukalta. Odottelemme esikoista pitkän, pitkän 5 vuoden jälkeen... Lapsettomuushoidot on käyty läpi yhteiskunnan kustantamana ja oli tunne, että kerran vielä kokeillaan...

Yhteistyössä