Hakutulokset

  1. Ö

    Rohtuneet huulet

    Moi! Mikähän auttaisi rohtuneisiin huuliin, on siis ollut jo monta viikkoa kuivat huulet ja mikään huulirasva ei auta, eikä bepanthen tms.. Välillä niitä kutiseekin, tuli jo mieleen että voisiko olla jotain allergiaakin?? Olen ensi viikolla menossa ihotautilääkärille mutta ajattelin kysäistä...
  2. Ö

    Sairaan lapsen hoitaminen kotona, voiko äidin aviomies jäädä lapsen kanssa kotiin?(ei ole siis lapsen isä)

    Elikkä mietimme sellasta kun lapsi 5v. näyttäis olevan kuumeessa ja tuskin viemme häntä huomenna päiväkotiin. Niin voikohan minun mieheni jäädä hänen kanssaan kotiin vaikkei ole lapsen biologinen isä? Minä olen ollut vasta vajaa kolme viikkoa uudessa työpaikassa niin saan todennäköisesti vaan...
  3. Ö

    Ovulaatiotesteistä ja yleensä ovulaatioon liittyvää..

    Olen nyt testannu kahden kierron aikana ja mahassa on ollu juuri oikeena aikana( siis päivien laskennan mukaan) nipistelyä eli ns. ovulaatio oireita, limaista vuotoakin enemmän.. Mutta testit on näyttäny aina miinusta, onkohan noihin testeihin luottamista? Onko muilla toimineet? Kuukautiset on...
  4. Ö

    Äitiysrahan määrästä

    Vaikuttaako miehen tulot äippärahan määrään vai saako äiti joka tapauksessa aina sen minimin eli n. 22 eur/pvä? Ei selvinnyt mulle tuolta Kelan sivuilta.. Kiitos!=)
  5. Ö

    50-luvun tyylisiä uusia naisten kenkiä, mistä vois ostaa?

    Heippa! Joo eli haluisin 50-luvun tyyliä olevat korkokengät kesäksi,onko missään myynnissä? Kirppikseltä varmaan löytyis mutta haluisin uudet.. Onko Hesassa esim.? Etelä-Suomen alueelta pitäis saada.. Kiitos jos joku tietää ja jaksaa vastata =)
  6. Ö

    Vihkiminen maistraatissa, mitä ohjelmaa sen jälkeen/vinkkejä?

    Heippa! Menemme siis naimisiin kesällä ja ajattelimme viettää kahden keskisen vkonlopun heti vihkimisen jälkeen, sukulaisille ja ystäville pidämme juhlat sitten vähän myöhemmin.. Niin olisko vinkkejä mitä ohjelmaa/tekemistä vois tuona vkonloppuna tehdä? Aiomme varata hotellista sviitin kahdeksi...
  7. Ö

    Naimisiin meno/yhteenmuutto, vaikuttaako elatustukeen?

    Olen menossa naimisiin kesällä ja tuli mieleen että vaikuttaako se oman lapseni elatustukeen.? En siis mene lapsen isän kanssa naimisiin..
  8. Ö

    Vinkkejä tytön hiusten pitämiseen kiinni!(siis hän ei suostu saparoihin ym.)

    Neiti on 4v eikä anna laittaa saparoita tai ponnaria hiuksiin ja sitten ne on suussa ja poskilla nyt varsinkin kun on pakkasta niin liimautuu kiinni ihoon ku ovat sähköset! Millä saisin houkuteltua, kaikkee oon jo yrittäny.. Likkaa itteeki häiritsee kun ne tulee ulkonakin hatun alta kutittamaan...
  9. Ö

    Pinkin biisi hakusessa

    sanokaas ny sen biisin nimi missä lauletaan jotain että i`m not ready for your entertainment.. siin kertosäkeessä jotenki tollee kai menee sanat? En löytäny yuotubesta ku en varmaks muista niitä sanoja. Se soi usein radiossa.. kiitos jos muistatte :)
  10. Ö

    Räkätaudista, onko jotain sitkeetä liikkeellä?

    Meiän tytöllä, 4v. on ollu nuhaa ja yskää nyt viikon ja välillä nousee lämpöäkin, yleensä alkuillasta hän väsähtää. Ei ole antanu mitata kuumetta mutta on tuntunu kuumalta kun otsaa koittaa ym.. Sitten taas seuraavana aamuna on suht normaali, yskii vaan kovasti ja räkä valuu:( Terkkarissa ei...
  11. Ö

    Päivähoidon palautekyselystä

    Moi! Onko muilla ollu sellasta kyselyä? Sen voi antaa netissä tai kirjallisena. Sellanen tyytyväisyys kysely et onko tyytyväinen nykyiseen lapsen hoitajaan/päiväkotiin. Tuli vaan mieleen että on kai se luottamuksellinen, siis ettei hoitaja saa tietää kuka äiti on kirjottanu ja mitä(meillä on...
  12. Ö

    Amway, onko kenellekään tuttu?

    Minulle tarjottiin siihen liittymistä tänään, kuulosti liian helpolta ollakseen totta, siis rahan tulo itselle. Onko kokemuksia?
  13. Ö

    Silmätulehdus, miten putsaatte lapsen silmiä?

    Kun käskettiin puhtaalla vedellä putsaamaan niin pyyhitäänkö kostutetulla topzilla silmän alta ja yläluomen juuresta vai miten? Ensimmäinen silmätulehdus meillä, lapsella ikää 4v.
  14. Ö

    Partliten kynttilöistä

    Voiko niissä kipoissa polttaa myös tavallisia tuikkija, kynttilöitä ettei vaan niitä Partyliten omia?
  15. Ö

    Minkä ikäisenä on lapsenne siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan?

    Asun kaksin 4v. tyttöni kanssa, isällään lapsi on joka toinen vkonloppu. Nukumme vielä samassa makkarissa, olkkariin olen jakanut hyllyillä ns. leikkitilan missä on lelut, pikkukalusteet ym. tavarat ja makkarissa on osa lapsen tavaroista. Olen miettinyt että kokeilis siirtää oman sängyn...
  16. Ö

    VVO:n vuokrien nousu?

    Moi! Kuinka usein suunnilleen vvo:lla nousee vuokrat? Onko ketään vuokralaisia paikalla? Ja paljonko on about vesimaksu per henkilö? Harkinnassa olis hakea sieltä asuntoa kun nykyisessä tuntuu nousevan joka vuosi vuokra, kohta noussu 70 eur kahden vuoden aikana! Vai onko joka paikassa käytäntö...
  17. Ö

    Ab Doer tv-shopissa

    Onks kukaan sellasta kokeillu, käyttäny? Onko ollu apua laihdutuksessa? Kiitos!
  18. Ö

    Tietokoneen huolto netissä?

    Onko kukaan käyttänyt esim. Helpson-tukea? Sitä kautta saisi koneen huollon, ei tarttis konetta viedä mihkään liikkeeseen tms. Onkohan siitä apua vai rahastavatko tyhjästä??
  19. Ö

    Hoitoon tottuminen..

    Moi! Eli meillä on hoitoon vieminen ollut vieläkin itkuista aamuisin, tyttö 4v. on nyt käynyt hoidossa 1,5kk ja itkee joka aamu kun ei haluais mennä ja hokee että tulee mua ikävä. Päivät sujuu kuulemma hyvin, ei itke tms.. ja aamuisinkin loppuu pian se itku kun olen lähtenyt. Hän on pph:lla...

Yhteistyössä