Hakutulokset

  1. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei Mut voi poistaa listoilta. En kuulemma voi saada lasta.
  2. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Sunnuntai 8.5.2011 Vauvantekohommissa jo : nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ Laku91.........19.............2................94/?.........................? Hennu86.......25.............2............... 72/?...................5.-7.4...
  3. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Tiistai 19.4.2011 Vauvantekohommissa jo : nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ Laku91.........19.............2................75/?.........................? Hennu86.......25.............2............... 53/?...................5.-7.4...
  4. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Maanantai 18.4.2011 Vauvantekohommissa jo : nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ Laku91.........19.............2................74/?.........................? Hennu86.......25.............2............... 52/?...................5.-7.4...
  5. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Kristiina84 kyseli ovisoireita. Mulla tuntuu nipsauskipuja molemmilla puolilla muutamaa päivää ennen ja pari päivää jälkeen oviksen. Ne nippailut voimistuu ovista kohti, voimakkain tuntemus jommallakummalla puolella on sitten suunnilleen se ovis. Jonkun verran ylimääräistä, kirkasta ja venyvää...
  6. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Kirskis, pahoittelut. Kauheesti täällä on ollut keskenmenoja. Pikkumyy87, kyllä, heti eka kierto pillerien jälkeen voi olla täysin normaali kierto. Minusta ihan kummallinen luulo etteikö voisi olla. Tietysti erilailla eri ihmisillä. Täällä tosiaan KP1, YK6, ja olo suht hyvä. Toivotaan...
  7. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Sunnuntai 10.4.2011 Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä Laku91.........19...............2................66/?.........................? Hennu86.....25...............2...............44/?.........................5-7.4...
  8. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei Taitaa olla täällä pientä "raskausoire" -ongelmaa muillakin. Mulla ollut nyt viikon kaiken maailman tuntemukset ja toivo korkealla. Julmaa. No, tänään R-testistä puhdas nega. Menkkoja ei vielä näy. Mieluummin olisin oireeton, niin ei tulisi turhia toivoja. Miten ootte ajatellu, että...
  9. R

    Esikoista yrittämään 2011

    On se kumma kuinka puhuminen helpottaa. Heti kun vähän saa purkaa ja keskustella lapsenteon tuskasta, tuntuu vähän aikaa paremmalta. Vähän aikaa, niin. Kesästä. Suunnittelen ulkomaanmatkaa, enkä usko, että raskaus haittaisi asiaa. Mä oon optimisti siinä asiassa, etten usko saavani...
  10. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Mä voin kans tarvittaessa päivittää listaa silloin kun täällä käyn. Tosin nykyään jaksan vähän harvemmin käydä. Rutiinista. Kyllä, ovishetkellä seksin aikana mietin aika lailla ainoastaan niitä siittiöitä. Luulen että se on ihan normaalia, muutamana päivänä kuussa. Muina aikoina voi sitten...
  11. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Munhan piti jo poistua, mut pakko oli päästä vielä päivittämään listaa. Joten täällä vielä ollaan. Tsemppiä kaikille odotuksen tuskaan. Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä...
  12. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitos millimolli lohdutuksesta, sulla on sydän paikallaan. Tiedän että ansaitsisin saada lapsen. Olen vain pettynyt siihen, kuinka huonosti kestän paineita. Äitien täytyisi nimittäin olla aika kestävää tekoa.
  13. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Heips Viime yönä alkoi odotetusti menkat. Se ois sitten kp1, yk5. Jos totta puhutaan, mä alan jo seota. Niin vaikeeta tää on. Varasin ajan psykologille, katsotaan jos vaikka auttaisi. Kyllä mä haluan äidiksi, pää vaan ei kestä tätä epävarmuutta ja paineita. Kaiken pitäisi fyysisesti olla...
  14. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Heips Pikaiset ovisterveiset vain. Aikataulussa mennään. Kirjoitusintoni on hieman laskenut, mutta olen vielä mukana ja luetun perusteella on ollut tosi jänniä paikkoja teillä.
  15. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Nyt on ilmoittautuneet punaisena. Tiedän, että päivittäminen on vaikeempaa näin, mutta jos kohta saadaan löysät pois niin voi laittaa takas mustalle. Kääks, kohta saadaan eka plussaa tälle listalle. Hedelmällistä porukkaa. Mä päätin just yrittää olla hetken stressaamatta, luotan siihen, että...
  16. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Päätin nyt ruveta toimeen, kun oma kp oli kuitenkin jäänyt jälkeen. Maalasin punaisella aktiiveja (katotaan onnistuiko): Maanantai 14.2.11 Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä...
  17. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Ja vielä kerran, tällä kertaa oikein :ashamed: Sunnuntai 13.2.11 Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä Tryffe..........29................1........... .....73/35-37...............6.-8.1...
  18. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Sunnuntai 13.2.11 Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä Tryffe..........29................1........... .....73/35-37...............6.-8.1. Plumps!........24...............2...... .........61/28-29.............11.-12.1...
  19. R

    Esikoista yrittämään 2011

    Heippa, ilmoittaudun jatkamaan uudella listalla. Mä voin hyvin päivitellä sitä, en lupaa joka päivä mutta kuitenkin. Tylsää huomauttaa kun ootte nähny vaivaa, mutta miten ihmeessä meinasitte erottaa ne, jotka on oikeasti vielä mukana? Mulla odotetusti tänään KP1/28, tulipahan sentään menkat...
  20. R

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Täällä tehty nega. Masentaa taas. On ollu alavatsaoireita, mitä ilmeisemmin jotain ihan muuta kuin olis toivonu. Odotellaan menkkoja huomiseksi.

Yhteistyössä