Hakutulokset

  1. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Heippa kaikki, kirjoitanpa pikaisesti minäkin tänne meidän kuulumisiamme. Minun pieni tyttövauvani S kun on tämän pinon ensimmäisenä syntynyt vauvali. S syntyi siis rv 26+1 ja painoi 1050g. Ensimmäiset 3 kuukautta S vietti sairaalassa, mutta nyt on ollut reilut kolme kuukautta jo kotona ja voi...
  2. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei kaikki pitkästä aikaa. Tulin kertomaan, että minun pieni tyttäreni syntyi 31.10. rv 26+1. Hän painoi syntyessään 1050g. Synnytys tapahtui kiireellisesti keisarileikkauksella lapsivesien mentyä pahan tulehduksen vuoksi. Oireita tulehduksesta ja lapsivesien tihkumisesta oli jo rv 20, mutta sen...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki pitkästä aikaa. Olen kyllä lueskellut mutten itse ollut kovin aktiivinen kirjoittaja. Onnea ihan hurjasti plussanneille! Ja Sharlinille erityisesti voimia tilanteeseen. Minun tilanteeni muutui yllättäväst 31.10. ja pieni tyttövauva syntyi rv 26+1. Minullahan oli koko raskauden ajan...
  4. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys pitkästä aikaa! Olen kyllä käynyt joka päivä lukemassa, mutta ollut tosi laiska itse kirjoittamaan. Tänään oli rakenneultra ja kaikki näytti hyvältä. Kätilö oli tosi mukava ja lupaili tyttöä, sanoi, että ihan selvä prinsessapeppu:heart: Helpotus oli kyllä suuri, sillä minulla on...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkästä aikaa hei kaikille! Ja onnea kaikille hoitoon menijöille tai niissä jo oleville. Hillevi olen kovasti pahoillani puolestanne, olisin niin toivonut onnistumista teille. Hyvää jatkoa ja kiitokset kannustuksesta, jota olet jakanut täällä palstalla. amv voi miten hermostuttava...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava voi ei miten hermostuttavaa! Onneksi vauvalla kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin. Kovasti voimia ja rauhallista lepoa. Tuliko sinulla vuotoa paljonkin? Minulla myös sillon tällöin vuotelee edelleen muutama tippa verta ja se on hermostuttavaa. Viime ultrassa tosin kävi ilmi, että istukka...
  7. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ai niin ja unohdin taas merkitä, että tänään on siis 15+0 =)
  8. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Neela Naranja hyvä tietää tuosta nostelusta, sillä ei minulle siitä mitään sanottu. Ainoastaan mainittiin, että istukka saattaa olla syynä pieniin vuoteluihin. Onko sinulla mitään sellaista ilmennyt? Tänään on taas tullut jokunen ihan pieni tippa verta ja se on kyllä tosi hermostuttavaa...
  9. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Oi miten monet täällä ovat jo tunteneet liikkeitä ja tehneet hankintojakin! Ihana maha Mollis! Minulla taitaa olla vieläkin pönäkämpi vaikka olenkin jäljessä sinusta, mutta siitä minun mahasta taitaa olla iso osa jotain ihan muuta kuin vauvamahaa. Aika pelottavia tuollaset supistelut, onneksi...
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nuppu joko kävit ultrassa? Odottelen jännittyneenä tulosta, varmasti kaikki on hyvin. Minä myös olen kertonut neuvolassa lahja-alkiosta, samoin kerroin nt-ultrassa. Osallistuin myös veriseulaan ja silloin tarvittiin munasolun luovuttajan ikä kuten Cava jo kertoikin. Tuloskin tuli jo ja kaikki...
  11. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    nanniga onnea kovasti hyvästä neuvolakäynnistä! Minulla lapsettomuusklinikan lääkäri neuvoi lopettamaan sekä lugesteronit että estradot viikolla 9 ihan seinään ja niin sitten tein. Vähän pelotti, mutta oli kyllä ihanaa päästä eroon lugeista! Minulla oli käytössä myös miniasperiini, ja ne lopetin...
  12. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Plastex minä kävin siellä toksoplasmoosi kokeessa, ja ihan neuvolaan soitin ja pyysin lähetteen verikokeeseen. Sanoivat ettei sitä yleensä testata, mutta kun selitin kissa huoleni niin sain käydä kokeessa. Tulos oli että, olen sen jo sairastanut ja jonkinlainen immuniteetti on jo. En ole ihan...
  13. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys taas kaikki. Olen ollut tosi laiska kirjoittelemaan kun lomailen täällä maalla ja aika jotenkin vaan valuu käsistä, käyn kyllä innokkaasti lueskelemassa säännöllisesti teidän kirjoituksia. Viime torstaina minulla oli np-ultra ja kaikki vaikutti olevan hyvin, vauva kovasti liikuskeli ja...
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihan mielettömästi ONNEA Nuppu !!
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nuppu pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tällä kertaa tärppää! Ainakin kaikki kuullostaa tosi hyvältä=) Hauskaa lomailua samalla. Minulla toinenkin ultra takana, ja ajoittaisista vuodoista huolimatta kaikki näyttää lääkärin mukaan oikein hyvältä. Neuvolassakin jo kävin. Pikkuhiljaa...
  16. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ai niin ja laskettu aika minulla on 5.2. jos huolitte minut tänne joukkoon mukaan. Cava piti vielä kysyä tuosta kohonneesta raskausmyrkytysuhasta luovutetuilla soluilla?? en ole siitä mitään kuullutkaan, kuinka äitiyspoli sai tietosi sinne vai mistä he tiesivät lähettää sinulle kutsun?
  17. S

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Olen seurannut vaiheitanne jo pidempään ja ajattelin uskaltautua tänne itsekin. Raskausviikkoja on tänään tasan 9 ja parikin kertaa olen ultrassa jo pikkuisen nähnyt. Kyseessä on siis luovutettu alkio, ja olen siis ihan hirmuisesti vanhempi kuin te muut 40++ ja ensimmäinen tulossa...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Satusofia kärsivällisyyttä luovuttajan odotteluun ja kiitokset myötäelämisestä. Kiitos kaikille muillekin onnitteluista ja tuesta, joka on niin kovin tarpeen. Kommentointi jää niin vähiin kun itse pyörii oman napansa ympäri:ashamed: Vähän pikkuhiljaa uskaltaudun ajattelemaan, että voisiko...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi :wave: Huh helpotus, ultrassa käyty ja kaikki onkin hyvin! Pieni oli 6,5mm ja sykekin näkyi=) Verenvuoto oli jotain kudosnestettä, jota näkyi edelleen hiukan kohdussa ja se saattaa vuotaa vielä jatkossakin hiukan muttei ole vaarallista. Olen nyt viikolla 6+3 ja parin viikon päästä...
  20. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava ihanaa, että kaikki on hyvin! Ja sykekin jo näkyi:heart: Täällä taas alkoi kova pelko, sillä tänään illalla verta hulahti oikein kunnolla ja edelleen vuotelee hiljakseen. Taisi tulla muutama hyytymäkin. Kipuja ei kuitenkaan ainakaan vielä ole. Onneksi huomenna on ultra.

Yhteistyössä