Hakutulokset

  1. Tryffelisika

    Palstasta on tullut tylsä!

    Eiköhän tällekin hymiölle :popcorn: vielä tule käyttöä, kun uudistus saadaan valmiiksi.
  2. Tryffelisika

    Uusi päivä, miltäs palsta nyt tuntuu?

    Mä mietin ihan samaa. Oikeastaan kaverilista on ihan ok, sillä Facebookissa mulla on vain sellaisia kavereita, joita tunnen oikeasti. Täällä voin pitää kaverilistaa palstakavereille.
  3. Tryffelisika

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Hieman hämäävää....oikeassa reunassa on kohta OHJEET, josta linkki johtaa tähän ketjuun. Vasemmalla sen sijaan on "satiaisen kokoisella" sana Ohjeet, josta linkki varsinaisiin käyttöohjeisiin. Tyhmänä yritin etsiä ohjeita väärästä paikasta :D
  4. Tryffelisika

    Apua, missä mää oon..

    Ja vielä jotkut väittävät, että jälleensyntyminen ei ole mahdollista :laugh:
  5. Tryffelisika

    Missä ovat tallenetut y-viestit.

    Nikistä en osaa sanoa mitään, mutta sulla on tuolla ylhäällä kohta Asetukset ja sen takaa vasemmalla kun selaat vähän alaspäin, löytyy kohta Muokkaa avataria. Sillä saat kuvan.
  6. Tryffelisika

    Missä ovat tallenetut y-viestit.

    Ikävä kyllä en osaa auttaa. Multa katosi puolet saapuneistakin uudistuksen yhteydessä :(
  7. Tryffelisika

    Jälleen täällä.. avautumassa elämästä

    21-vuotiaalle rakkaus voi olla eri asia kuin vanhemmalle. Rakkauteen ei kuulu pettäminen, jota kerroit miehen useammankin kerran jo tehneen. Mies voi pitää rakkautena sitä, että hän pitää sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta naisesta tällä hetkellä. Rakkauskin kun on hyvin subjektiivinen...
  8. Tryffelisika

    Onko palstauudistus hyvä vai huono?

    Kunhan hitausongelma saadaan pois ja pari viikkoa käytön harjoittelua, niin sujuu jo yhtä sutjakkaasti kuin vanhakin palsta.
  9. Tryffelisika

    Jälleen täällä.. avautumassa elämästä

    Mies on tullut kovin nuorena isäksi ja kirjoituksestasi päätellen vastentahtoisesti eli ehkäisyn pettämisen seurauksena. Hän on varmasti aluksi pitänyt sinusta, ehkä kokenut jonkinlaista rakkaudentunnettakin ja ainakin kanssasi on ollut kivaa. Aikuisen ihmisen sitoutumiseen tarvittava rakkaus on...
  10. Tryffelisika

    Tuli vaan mieleen

    Hyppää sinä pituutta :xmas:
  11. Tryffelisika

    Mitä jouluvalmisteluja voi tehdä 1-2kk ennen joulua?

    Punasipulihilloa sikavainaan kaveriksi voi tehdä jo noin aikaisin. Ja tietenkin kaikki ne säilykkeet, mitä on tehnyt jo loppukesästä.
  12. Tryffelisika

    Eikä...miten mä totun tähän palstaan...

    Tottuu tähän. Sama narina oli viimeksikin, kun palsta muuttui.
  13. Tryffelisika

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Kyllä tämän jouluun mennessä oppii. Ei ekaluokkalaisenkaan tarvitse osata aapista läpi ekana koulupäivänä.

Yhteistyössä