Hakutulokset

  1. E

    Paljonko kouluikäinen lapsesi liikkuu päivässä?

    Paljon liikkuvia lapsia on näköjään ! Hyvä vaan. Itse ei laskettu noihin tunteihin kuin pojan omat arviot siitä miten paljon päivässä ihan liikkumalla liikkui. :)
  2. E

    muisaako joku sarjan nimen?

    Oi se sarja ! Aina itken katsoessa ..
  3. E

    Paljonko kouluikäinen lapsesi liikkuu päivässä?

    Uteliaisuudesta puhtaasti ,vertailu mielessä kyselen. :) Oma 10-vuotiaana harrastaa jalkapalloa,viikossa treenejä 5 nyt kesällä. Viime viikon ajan kirjattiin muukin liikkuminen ylös niin saatiin reilut 20 tuntia! Hui. Ja viikossa oli yks päivä kun ei ulos päässyt!
  4. E

    G:Kuka palstalainen eroaa seuraavaksi?

    Kyllä moni on tähän palstaan koukussa ja tämä vie ison osan elämää. Kun jatkuvasti pitää kurkkia,että mitä nyt ja kommailla . Tiedän koska olin itsekin koukussa. Luijan kiitos pääsin eroon ja nyt voin vain ihmetellä miksi olin niin selkärangaton. :( Tämä aihe on muuten tabu äitipalstoilla...
  5. E

    Mikä tabletti/ipad? Max 400€

    Meillä muksu osti just Samsung tab 3 ja muutaman päivän perusteella sanoisin että vaikuttaa hyvältä:)
  6. E

    Poika painoi 7 v neuvolassa 32 kg...

    Meillä pian 11-vuotias poika ja 144cm ja 33kiloa. Paljoakaan laihempi ei vois olla! Harrastaa todella paljon liikuntaa ja terve ku pukki .pitää olla vaan tarkkana et ruoka on monipuolista ja usein syö.:)
  7. E

    5-mittoja

    Oho.sulla on komean kokoinen viisvee :) Meidän poika oli 107cm ja 17kiloa:)
  8. E

    vauvan aamupalan aika

    meidän nuorin on 7kk ikänen ja saa aamupalan aika lailla heti herättyään. tai sillai ,että käydään ensteks vaihtaa vaippa, laitetaan kahvi tippumaan,keitetään puuro ja sit syö :)
  9. E

    Mitä teidän mielestä tarkoittaa tasa-arvoinen parisuhde?

    siinä kumpikin osapuoli kokee tulevansa kuulluksi ja olevan yhtä tärkeä ihmisenä ja kumpikin on siinä mielessä tyytyväisiä. kaikki suhteet ei varmaankaan ole, mutta minusta kaikkien pitäisi olla, tasa-arvoisia.
  10. E

    Kiusa se on pienikin kiusa...

    ostakaa puhkeamattomat renkaat ?
  11. E

    Kostaisitteko te?

    en kostaisi. eroaisin.
  12. E

    Ilahtuuko lapset pehmeistä paketeista?

    muistan itse,että lapsena ne pehmeet paketit oli plääh ja ne avattiin aina ekana. näin vanhempana sitä ilahtuu niistä(kin) jo ihan eritavalla :)
  13. E

    Erotatteko sikanauta ja naudan jauhelihan mausta???

    meillä syödään vain sikanautaa.en tykkää itse pelkästä naudasta. makuasioita :)
  14. E

    Olenko negatiivinen ihminen kun minulla tulee suunnaton raivo Vain Elämää - ohjelmasta?

    mä tykkään ohjelmasta. turhanpäivästä hömppäpömppää. :)
  15. E

    Mikä on ollut elämäsi suurin kriisi

    kyllä se on tämä hetki. lähipiirissä kaksi kuoleman tapausta ,kumpainenkin suht yllättäin. toinen ihminen miehelleni hyvin rakas ja siksi myös mieheni henkinen sietokyky ja tasapainoisuus huolettaa. kuinka paljon toivoisinkaan,että oltais jo menty eteenpäin ajassa vaikka kaksi vuotta.ehkä...
  16. E

    Lahti Karisto, onko kiva paikka asua?

    juu,launeen homekoulu onkin loistopaikka :D
  17. E

    Hyviä ja huonoja puolia, yrittääkö kolmatta lasta?

    meillä lapset 10v,4v ja 4kk. kolmas lapsi on vain täydentänyt onneamme.päivääkään en vaihtaisi pois,vaikka väsyttääkin kun hän on huonoin nukkuja kaiksta. huonoja puolia ei ole.
  18. E

    Mitä teidän 9-12-vuotiaat pojat toivoo/saa joululahjaksi?

    iPadia taitaa toivoa.en tiedä hankitaanko. ja pleikkapelejä.vaatteita.
  19. E

    Ahdistaa!

    ei aina tarvi ollakaan oikeaa syytä :) kyllä se taas uus päivä tuo paremman fiiliksen . ps.syytetään hormoneita! :D
  20. E

    Ahdistaa!

    kiitos :'( :) ja kuule,nuhakin on paha,kun se tulee. ei omaa ahdistusta pidä aliarvioida.

Yhteistyössä