Hakutulokset

  1. Freiya

    Osaako täällä kukaan tulkita unia?

    Viime yönä näin unta että mulla oli tyttöystävä. Tumma ja tulinen, oikee latina, peto. Tapeltiin ja sovittiin tosi intohimoisesti. Tytön kanssa puhuttiin englantia kun ei suomi oikein sujunut ja sillä oli ihan järkyn isot daisarit ja takamus. Ja mä sain ihan kamalia kohtauksia kun olin niin...
  2. Freiya

    -31kg :)

    Pikkasen on vielä hommaa, mutta voiton puolella ollaan :D
  3. Freiya

    Sivustoja joissa hyviä lyhyitä hiusmalleja?

    Mulla olisi tarkoituksena leikkauttaa pixie cut eli ihan lyhyet hiukset, mutta tarkka malli on vielä vähän hakusessa. Millä sivustoilla te tykkäätte selata hiusmalleja (ja varsinkin niitä lyhyitä)? Kun noita sivustojakin tuntuu olevan niin monia :D
  4. Freiya

    Okei, mun on nyt ihan pakko... Eli arvaa kuvan perusteella paljonko minä painan!

    Ja jos löytyy faktaa niin toivon että unohdat sen silti keskityt veikkaamaan ihan vaan kuvan perusteella :) image
  5. Freiya

    Jestas, miten tässä nyt tarttis jaksaa laskettuun aikaan asti

    Vauvan liikkeet alkaa tehdä oikeasti tosi kipeetä! Välillä tuntuu ihan siltä että vatsan sisäpuolelta repeää jotakin kun tuo pikkuinen möyrii :O Ja osa liikkeistä salpaa hengityksen ja mulle tulee oikein hiki kun hän riehuu vaikka itse röhnöttäisin vaan sohvalla :D Aika jännää, vaikka...
  6. Freiya

    Voiko jo synnärillä pyytää estolääkityksen maidonnousuun?

    Ja onko kenelläkään tietoa siitä, että minkä niminen se lääke on?
  7. Freiya

    Ongelmana silmälasien valinta (ja siinä sivussa blogimainostusta)

    Eli tilasin Favopticilta neljät kehykset kokeiluun, olis tosi kiva jos joku jaksais käydä kurkkaamassa kuvat ja kertoa mielipiteensä! :D World of Chaos: Rillit huurussa
  8. Freiya

    Joko te näitte tämän?

    http://youtu.be/C-Opm9b2WDk :O
  9. Freiya

    Hei kaikki kosmetiikkahullut!

    Ja miksei tietty muutkin :D Kertokaas kokemuksia ja mielipiteitä Urban Decayn Naked-paleteista! Tarkoitus olisi ostaa sellainen itselleni synttärilahjaksi mutten osaa päättää minkä noista kolmesta haluan... Tai no mikä noista sopisi mulle parhaiten :snotty:
  10. Freiya

    Oletteko muuten seurannut noita Miss Rock-kisoja?

    Kuka tytöistä on teidän suosikki? Tästä varmaan on jo sata ketjua täällä mutta en jaksa etsiä :xmas:
  11. Freiya

    Hei, kertokaas kokeneemmat mulle!

    Onko äitiyspakkauksen hakeminen postista bussilla -yksin- ihan mahdoton tehtävä? :D
  12. Freiya

    Mitä tarjottavaa tupareille/synttäreille?

    Jeps, otsikossa olikin jo kysymys, eli vinkkejä otettaisiin mielellään vastaan koska mulla lyö pää ihan tyhjää! Tietty sipsiä ja muita dipattavia tulee varmaan ostettua mutta mitä te ehdottaisitte tai mitä teillä on ollut tapana tarjota? Juomaehdotuksia ei tarvitse keksiä, koska...
  13. Freiya

    Raskausajan treeneistä kysymys!

    Eli miten te muut olette treenanneet raskauden aikana? Ja etenkin mua kiinnostais kuulla miten olette takamusta treenannu? Mä kun en ole enää aikoihin voinut tehdä kyykkytreenejä normaalisti, tuntuu ettei kevennetyllä treenillä saa edes ylläpidettyä jo saavutettuja tuloksia... :snotty:
  14. Freiya

    Auttakaas aloittelijaa!

    Eli kertokaa uusavuttomalle aivan kaikki parvekepuutarhan pitämisestä! Siemenien kylvostä, kastelusta jne lähtien aivan kaikki! :D
  15. Freiya

    Nyt sit palaa pinna...

    Joku on taas tehnyt feikkiprofiilin mun kuvalla deittipalveluun!
  16. Freiya

    Kilpirauhasen vajaatoiminta, todetaanko se ihan verikokein?

    Nyt alkaa kyllästyttää tämä jatkuva väsymys, palelu ynnä muut oireet jotka viittavat tuohon vajaatoimintaan :( Täytyykö tähän saada lääkäriltä lähete vai voinko vaan marssia labraan jonottamaan että pääsen kokeisiin (tyhmä kysymys tiedän)? :D
  17. Freiya

    Okei, mä kans... VEIKATKAA NYT SIT MUNKI PAINO

    Pienempi kuva on muutaman vuoden takainen kuva ja siinä painoa onkin enemmän kuin mitä nykyään. Mutta tuosta uudemmastakin kuvasta olen pudottanut pari kiloa. Pituutta kans 166 cm :D :snotty:
  18. Freiya

    Kaunis mieli.

    En tykkää ajatuksesta, että mainostaisin blogiani palstalla (koska palstan kautta saa yleensä vain paskaa niskaan) mutta nyt teen poikkeuksen. Olen mukana Kaunis mieli nimisessä voimauttavassa valokuvausprojektissa. Projekti on vasta ihan aluillaan, mutta koska tämä aihe on itselleni tärkeä niin...
  19. Freiya

    Saa kysyä, avoimessa suhteessa oleva polyamoristi vastaa :)

    Olen kai hullu ja masokisti kun näin suostun vapaaehtoisesti lynkattavaksi, mutta avataan se sateenvarjo jo valmiiksi :D Vastaan jos joku keksii kysyttävää. Kännykällä tosin palstailen niin saattaa olla hidasta touhua :)
  20. Freiya

    Koska mä olen ollut viimeaikoina kovin näkymätön täällä niin kysykääs nyt multakin jotain!

    Ja mulla on tylsääääääääää |O

Yhteistyössä