Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    nimistä meillä päätettiin esikoisen nimi heti kun tulin raskaaksi, päätettiin vain pojan nimi. Oli niin vahva poikaolo ja se piti paikkaansa. Nyt ollaan päätetty jo kokonimet sekä tytölle että pojalle. Ehkä pikkuisen enemmän toivon et pääsis käyttää sen tytön nimen, mutta olis se toinen poikakin...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vieläkö mahtuu porukkaan? Toista odotellaan varovaisesti kun syksyllä oli kkm joka todettiin rv 11. Sikiön kehitys oli pysähtynyt 9+4. Eli huomisesta pitäisi selvitä niin oltais pidemmällä kuin viimeks.. Esikoispoika täyttää kesällä 2vuotta. Luottavaisin mielin eteenpäin, viikon ajan oon...
  3. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuoden lapsettomuushoidoista VAUVAUTUNEET**

    Hei, täällä on kyllä kivaa käydä lukemassa muiden kuulumisia :) Meillä kävikin sitten ilmeisesti kylässä rs-virus. Oli kyllä kamala tauti, en toivo kenenkään vauvalle. Viikon kesti kuume, jonka aikana poika ei suostunut syömään juuri mitään. Oksenteli limaa ja vähäisiä ruokia/maitoa mitä sai...
  4. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuoden lapsettomuushoidoista VAUVAUTUNEET**

    Apsu hyvä etten olekaan ainut hengityksen seurailija. Sainkin sitten tuon unettomuuteni ratkaistua niin, että vauvan pinnasänky siirrettiin kiinni meidän sänkyyn. Olen saanut nyt hyvin nukuttua kun ei tarvitse pomppia sängystä ylös vaan voi kädellä kokeilla että vauva tuhisee tyytyväisenä :)...
  5. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuoden lapsettomuushoidoista VAUVAUTUNEET**

    Paljon onnea Lala pienestä pojasta. Semmosta se oli meilläkin ekan kuukauden et ite ei kerenny syödä ja vaattetkin sai päälle vasta kun iltapäivä oli jo pitkällä. Mutta sitten yhtäkkiä kaikki alkoikin sujumaan "paremmin" kuin itsestään. Apsu tais aiemmin kysellä synnytyksestä toipumisesta...
  6. D

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Piti tulla taustalta kertomaan Nipelle että totta kai pääset varhaisultraan, se vaan tehdään naistentautienpolilla, mut siellä ne on tutut lääkärit vastassa. :) ja onnee hirveesti plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin. Mulla on sit tänään tasan vuosi omasta plussasta (kävin silloin...
  7. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuoden lapsettomuushoidoista VAUVAUTUNEET**

    No niin nyt vasta ehdinkin 3kk neuvola kuulumisia kertomaan. Eli tosiaan poika painoi muutama kymmenen grammaa yli 7kg :D ja pituutta oli 63cm. Jäntevyydestä selvisi sen verran, että käsistä vedettäessä pään pitäisi nousta mukana viimeistään 4kk neuvolassa. Mutta terveydenhoitaja kyllä sanoi...
  8. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuoden lapsettomuushoidoista VAUVAUTUNEET**

    Hei, kivaa kun on nyt oma vauvapinokin. Kiitos Pienelle tähtöselle. Pitääkin yrittää aktivoitua tuolta taustalukijoista :) Mizze Meijän pojalla oli kanssa vatsanväänteitä ja viiden viikon ikäisenä käytinkin kerran vyöhyketerapiassa, samalla lopetin kuukaudeksi d-vitamiinin antamisen niin en...
  9. D

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei kaikille! Aattelin kirjottaa jotain enkä vaan salassa lukee teijän juttuja. En oo teitä ja tätä ketjua unohtanut, vaikka eteenpäin pääsinkin siirtymään. Kovasti elän mukana teidän hoitovaiheissa ja kyyneleet silmissä tätä ketjua aina luen! Toivon, että saisitte tähän ketjuun tämän vuoden...
  10. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Aktivoidun tuolta taustalta kirjoittelemaan vauvauutisia. Olen kyllä lukenut ahkerasti ketjua, mutta kirjoittelu on jäänyt. Eli meille syntyi terve poika 6.8. Painoa oli 3860g ja pituutta 49,5cm. Rv:t oli 39+4. Synnytys oli nopea (6h), käynnistettiin kalvojen puhkaisulla lapsiveden vähyyden...
  11. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Onnea Jennalle ja Pinville parhaista ultakuulumisista! Oma rakenneultra viime viikolta: Vauvalla kaikki hyvin, painoarvio 420g ja pitkä vauva. Kuulemma pojalta näyttää :heart: Ja sitten vielä neuvolakuulumiset: Nyt painoa tullut yhteensä 4kg. Mutta neuvolaseurannan aikana 3kg :)...
  12. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Sf-mitasta mulla otettiin neuvolassa viimeksi, eli viikkoja silloin 16+4, ja mitta oli 17,5cm. Eihän se neuvolakortin taulukko edes ala noin aikaisilta viikoilta, mutta jos tuo lukema olis tullut silloin rv 18, mistä taulukko alkaa, niin se olisi ollut yläkäyrän yläpuolella :O Oon siis...
  13. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :heart: Piti tulla liikkeistä kertomaan: mulla on nyt kolmas peräkkäinen päivä kun tunnen liikkeet, tää vauveli möyrii ja potkii ihan urakalla. Eilen illalla söin karkkia, ja sitten en meinannut saada nukuttua, kun vauva oli niin...
  14. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Mansikkainen ja Pirpana Ihanaa, että saitte vain hyviä uutisia ultrassa :) Kiitoksia kaikille, jotka kommentoitte tuota töissä kertomis asiaa. Hih hih voinpa nyt kertoo miten juttu päättyi.. Lauantaina menin viikon loman jälkeen töihin, tuolloin siis oli 15+4. Yks työkaveri kysyi, että...
  15. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Pirpana pahoitteluni toisen pikkuisen menetyksestä. :hug: Asumistilanne Me asutaan omassa rivitalokolmiossa. Viime kesänä muutettiin, joten meillä vielä remontoinnit vaiheessa. Pitäisi tuo isompi makuuhuone (nyt romuhuoneena) remontoida meidän makuuhuoneeksi, kun sinne vain mahtuu pinnasänky...
  16. D

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Soja Paljon onnea teille yllätyksestä. Kyllä niitä ihmeitä näköjään tapahtuu. :) Ja teille kaikille, jotka odottelette että hoidot edistyvät, toivon kärsivällisyytta ja onnea, että hoidot tuottaisivat tulosta. Meidän pikkuisella oli eilisessä np ultrassa kaikki hyvin. Mahakin jo alkaa...
  17. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Anelma pahoitteluni keskenmenosta. Tänään ultrassa kaikki kunnossa. Turvotusta 1.9mm. Pituutta pienokaisella oli 7cm. Hedelmöityksen mukaan siis laskettu aika on 9.8.11. Ja se on nyt muutettu äitiyskorttiinkin. Niin Hugsy, jos muutat sen tuonne listallekkin. Danita ja pikkuinen 13+0
  18. D

    Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

    Ultra takana. Kaikki hyvin. Turvotusta oli 1.9mm. Vastasi viikkoja 13+2. Pituutta oli 7cm. Sitä riskilukua ei saatu tietää. Aika omituista, että jos saadaan vasta seuraavan kerran neuvolassa se tietää, siihen on vielä monta viikkoa. Vai onko se niin, että jos luku on hälyttävä niin sitten...
  19. D

    Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

    Tapaamisesta mulla on kyllä ens viikko sellanen töiden puolesta, että ei oo yhtään vapaapäivää. Voitte kuitenkin huoletta suunnitella tapaamista. Ilmoittaudun mukaan sitten, jos sopimanne aika käy minulle. :) Mammy mulla kyllä maha näkyy jo aika selvästi. Töissä kun on suht muodottomat...
  20. D

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    :wave: kuulun sit varmaan siihen teini kategoriaan. :D Olen 24v. Mies on kaksi vuotta vanhempi. Reilu 5 vuotta ollaan yhdessä oltu, joista vajaa vuosi naimisissa. Mulla ei ole kyllä alun jälkeen ollut mitää kipuja. Alussa oli niitä menkkatuntemuksia.. Noh kait se kohtu kuitenkin siellä...

Yhteistyössä