Hakutulokset

  1. V

    Noista Sylvanian families hahmoista

    Mun tietääkseni ne on noin 20e/perhe, ja onhan niitä tietysti erilaisia pakkauksia (mm. yksi ipana tms.) Mullakin on kaikki jäljellä kaikki perheet, jotka sain pienenä. :) Aivan ihania - ja alkuperäisessä kunnossa ahkerasta leikkimisestä huolimatta! Yksi rakkaimmista leluista. Suosittelen! Onhan...
  2. V

    Kuinka monta kynttilää teillä palaa nyt kotona?

    Kaksi suolakynttilää sisällä ja yksi lyhty ulkona. :)
  3. V

    Kirjoita katsomatta näppikseen: Miina ja Manu mummolassa mustikkapiirakkaa maiskuttivat

    Miina ja Manu mummolassa mustikkapiirakkaa maiskuttivat. Eikä mennyt kauaa tuon rupeltamiseen. En kyllä koskaan katso näppistä kun kirjoitan. :) En myöskään ole opetellut mitään kymmensormijärjestelmää, mutta kirjoitan tosi nopeasti "puolilla" sormista. :D
  4. V

    Säälittävää. Oon aivan poikki ja lämpöä kokonaiset 36.9

    No jos olo on kipeä niin sitten olet kipeä, vaikka ei olisikaan kuumetta. Mullakin on hyvin harvoin lämpö yli 37C, mutta silloin kun on niin voi elämän kevät. Keuhkokuumekin voi olla kuumeeton, joten usko sitä miltä kropassa tuntuu.
  5. V

    Miten te ootte löytäny työpaikkanne?

    No, mä oon ehtinyt verkostoitumaan aika kivasti. Muutama edellistä työtä oon saanut niin, että on pyydetty töihin kun ollaan kuultu hyvää tai joku on erityisesti suositellut. En ole hakenut niihin varsinaisesti... Myös kyky kirjoittaa hyviä työhakemuksia ja olla luonteva haastatteluissa on auttanut.
  6. V

    Onko muita jotka eivät osaa olla tuntemattomien lasten kanssa?

    Mulle on helppoa olla muidenkin kuin omien lasten kanssa. Helpointa se on silloin kun on jossain tilanteessa, jossa on ohjattava toimintaa suurelle porukalle. Sitten taas yksittäisten kanssa on mukava olla jos voi oikeasti keskittyä siihen tilanteeseen, muuten siitä tulee hurjan väkinäistä...
  7. V

    Haluatteko kuolla nauruun:D

    Ei kai siinä olekaan, ettei imuroi. Joissakin kodeissa ei kukaan imuroi juuri koskaan. Mun mielestä uskomatonta on se, että tällä aloituksella selvästi odotettiin jonkinlaista reaktiota. Ei kai sitä niin pientä tai suurta asiaaa olekaan, etteikö siitä voisi aloittaa keskustelua, mutta en vaan...
  8. V

    Mikä hiivatti toi lehmä oikein on?` kuva`

    Jos ei jaksa viritellä mitään sivistynyttä keskustelua kahvipöydässä niin silloinhan tuo on varsin oiva kapistus. Ei kun lehmä pöydälle kantaa ottamaan, ja kaikki saa jättää aivonsa narikkaan. Mulle. Kaks. Nyt. Heti. :D
  9. V

    Haluatteko kuolla nauruun:D

    Hmm. No ei kai ketään hirveästi hetkauta se jos et imuroi? Mitähän reaktiota tällä on toivottu? Sitä, että joku kauhistelee/halveksuu, ihastelee "Oho, toisen ei tarvitse imuroida! :heart:" vai haluaisitko jonkun etsivän sinulle käyttöohjeet? Juu ei tää ihan todellista taida olla.
  10. V

    Kun ruvettiin seurusteleen ja kihloihin, mies sanoi että joskus sitten naimisiinkin mutta...

    Niin kyllä mäkin sen tiedän millaisista syistä ihminen ei välttämättä halua naimisiin mennä. :) Se mitä mä en tajua on se, että jotkut pitää avioliiton arvostamista hölmönä ripustautumisena.
  11. V

    Kun ruvettiin seurusteleen ja kihloihin, mies sanoi että joskus sitten naimisiinkin mutta...

    Mä taas en tajua sitä, että miksi avioliitto ei voisi olla tärkeä asia? On niitä, jotka elää koko elämänsä yhdessä, eikä välttämättä halua avioon... Sitten taas on niitä, jotka pitävät avioliittoa arvokkaana asiana. Mun mielestä on aivan uskomatonta kuinka jotkut automaattisesti ajattelee, että...
  12. V

    G: Pystytkö juomaan yhden annoksen alkoholia ja jättämään sen siihen?

    Välillä käy niinkin, että olusista ehtii mennä päiväys, vaikka muutama on jääkaapissa ja meitä on kuitenkin kaksi aikuista. :D Hyvin pystyn jättämään yhteen, ei ole ongelma. Välillä menee monta viikkoa, kuukausi tai parikin, ettei tule edes sitä yhtä annosta otettua. Mielelläni kyllä juon (jos...
  13. V

    G: Mikä asu tytölle huomenna päiväkotikuvaukseen

    Mun silmille ainakin hyppii noi lilat sukkikset. :p Ruskeat vähän paremmat.
  14. V

    G: Mikä asu tytölle huomenna päiväkotikuvaukseen

    Noh, onhan tuossa ykkösessäkin tuota turkoosia yläosassa sukkisten lisäksi... Näyttää silti aika levottomalta. Kakkonen on oikein sieväkin (ja mun mielestä ehdottomasti paras vaihtoehto), mutta siihen valkoiset sukkahousut. Jos valkoisia ei ole niin todennäköisesti ne ruskeatkin näyttää...
  15. V

    Laitatko päivittäin hiuksesi?

    Miten sen nyt ottaa. Pesen kerran päivässä, föönailen ja joskus suoristan tms. Aikaa menee lähinnä hiusten hoitamiseen: pesu, kaks hoitsikkaa, jätettävää hoitsikkaa, aukikampaus ja seerumi. :) Yleensä ne on ihan vaan auki tai sitten tarvittaessa väännän niihin jonkin simppelin kampauksen. Näin...
  16. V

    Kun ruvettiin seurusteleen ja kihloihin, mies sanoi että joskus sitten naimisiinkin mutta...

    Mä ainakin tein selväksi jo heti kun puheita kihloista oli (siis sellaista "tunnustelua", ei varsinaista kosintaa), että kosia kannattaa siinä vaiheessa kun on miettinyt asian niin valmiiksi, että voi ehdottaa hääpäivää. Tuon kokoisia lupauksia annettaessa pitää jo olla asiat (mun mielestä) niin...
  17. V

    Onko täällä joku tai tiedätkö ketään joka tekisi "päätoimisesti" MLL:n lastenhoitokeikkoja?

    En usko, että monikaan aikuinen ja/tai pätevä tekee MLL:n kautta keikkoja, sillä niistä liksa on periaatteessa sen n. 5e/h. Mielestäni tällaista ei myöskään ole syytä kannattaa. Tietysti jos sitä kautta sattuu löytämään luotettavan hoitajan niin hyvähän se vain on, mutta tuollaisella palkalla en...
  18. V

    Mun mies ei IKINÄ antais ostaa lapsille 150€:n haalaria.

    En varmaan ostaisi minäkään, koska lapsilla on tapana kasvaa kuitenkin keskimäärin nopeammin vaatteistaan ulos kuin aikuisilla. :D Jos ostaisin niin mies kyllä varmasti kysyisi oliko siinä mitään järkeä, olipa rahat kenen ansaitsemia tahansa. Toisaalta taas olen jo pidemmän aikaa käyttänyt...
  19. V

    Asiaa nukkumisesta. Ja minä taasen kysyn, että voiko eskari-ikäinen nukkua...

    Noooh. :whistle: Oon sellaisenkin nähnyt, että 10v nukkuu vanhempiensa kanssa samassa huoneessa - ja tarkemmin sanottuna vanhempien välissä. :rolleyes:
  20. V

    Kuinka usein peset lattiat?

    Mä pesen kerran tai pari viikkoon. Pakko, koska imuroida täytyy useampi kerta viikossa jos ei halua, että lattioilla on paljon koirankarvaa. :) Melkein aina tulee siinä samalla mopattua kun muuten työ tuntuu jäävän puolitiehen. :D

Yhteistyössä