Hakutulokset

  1. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Lähtöpaino: 70 kg Paino nyt: 68,5 Edellisestä viikosta: - 300 g Ei voi sanoa, että näkisin nälkää, mutta luonnon päälle ottaa kyllä. Tiukassa on jokainen gramma ja joskus on päällä jotain "vieroitusoireita" herkuttelusta. Tänään on lasten karkkipäivä, pitää olla tarkkana ettei äitee...
  2. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Huomenta. Lähtöpaino: 70 kg Paino nyt: 68,8 kg Pudotusta edellisestä kerrasta: + 100 g Onhan tämä nyt naurettavaa jänkkäämistä grammojen kanssa. Yritän vetää tiukemman viikon seuraavaksi ja katsoa kuinka käy.
  3. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Olen tällä hetkellä kohtalaisen kokoisessa motivaatiomontussa syömisten vahtimisen kanssa. Ennen kuin aloitin laihdutuksen luulin liikunnan lisäämisen olevan se vaikein juttu, mutta jotenkin homma on kääntynyt toisin päin. Olen mukana taas ensi viikon punnituksessa. Etsin kadonnutta...
  4. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Nykyinen tilanne: allit: 28 cm reidet: 53 cm vyötärö: 95 cm ...Hoksasin juuri, että mittaan vyörärön tuosta navan kohdalta, mutta en ole varma onko se vähän ylempänä. Napaa olen käyttänyt siksi, että siitä kohdalta olen paksuin. Allit on kasvaneet (tai ehkä se on hauis), mutta muuten...
  5. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Ehdin vielä tehdä viime viikon punnituksen ennen tämän viikon vaa'alla käyntiä, joten: Lähtöpaino: 70 kg Paino nyt: 68,6 kg Viime viikosta: - 100 g Pudotus yht: - 1,4 kg Lähitulevaisuudessa on tiedossa syntymäpäiviä ja yhdet hautajaiset, joten laihdutukseni voi heittää häränpyllyä -...
  6. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Röh röh vaan täältäkin. Puntari näytti tänään edelleen samaa kuin viime viikolla, mutta heitin vaatteet pois päältä niin sain karistettua 200 grammaa. Olen punninnut itseni aikaisemmin pukeissa, mutta nyt täst etiäpäin mennään sitten kommandona (ihan vain motivaation säilyttämisen vuoksi, ettei...
  7. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Puntari näytti nollatulosta tälle viikolle. Pläh. Taidan laittaa ylimääräiset zumbat pyörimään... Lisäys: Eilisen spinning ei tosiaan ollut niin tuskallinen kuin pari ensimmäistä kertaa, jalat kantoivat kotiin ihan hyvin =) Loppuilta meni kuitenkin vielä ihmeellisen yökötyksen vallassa. Pitää...
  8. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Perjantai näyttää olevan sellainen punnituspäivä jolloin ehdin hyvin raportoida... Pituus: 167 cm Lähtöpaino: 70 kg Paino nyt: 68,9 kg Pudotusta ed. vkosta: 600 g Pudotus yhteensä: 1,1 kg Tuntuu kyllä hienolta, vaikka olen varmaan rankaissut itseäni vähän liikaa. Olematon kuntoni on...
  9. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Pituus: 167 Lähtöpaino (16.9.): 70 kg Paino nyt: 69,5 (eli -100g! edellisestä vkosta) Tavoitepaino: 62 Aloitin eilen spinningin, toivoisin sen näkyvän hissuksiin alenevassa painokäyrässä. Lisään kalenteriin myös omatoimisen zumban maanantaille ja perjantaille. Vaikka näillä ei painoon...
  10. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Tuo KG-offin erikoisin ominaisuus jäi kyllä nyt harmittavasti laihtumisen varjoon, nimittäin: Joka tapauksessa, eilisen punnituspäivän myöhästyneet tulokset: Lähtöpaino: 70 kg Paino nyt: 69,6 kg Viime viikosta: - 400 g On kyllä ihme olo. Tuostako se nyt sitten vain lähti...
  11. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Olen myös ehtinyt pähkäillä strategiaa joulun ylitse pääsemiseksi, mutta laihis on sen verran alussa vielä, että nämä lähiviikot varmaan ovat tärkeämpiä - pääsisi hommasta vähän jyvälle. Ainakin turvotus on vähentynyt ihan muutamassa päivässä, kun ei ole ollut koko ajan puputtamassa jotain...
  12. Vesinokkamuki

    Tahdomme laihtua

    Liityn laihdutuskimaraan mukaa, jos täällä on vielä vapaita paikkoja =) Vauva on puolivuotias ja painonpudotus on tyssännyt jo pari kuukautta sitten, jotain tarttis vissiin tehdä, mutta tähän mennessä olen vain painokkaasti ajatellut painonpudotusta. Kotona on vauvan lisäksi kaksi muuta alle...

Yhteistyössä