Hakutulokset

  1. Irina

    Paljonko rahaa seuraavaan tilipäivään kysely

    Tilillä taitaapi olla jotain 700e ja ukolla enemmän.No hätä.
  2. Irina

    Mistä näitä vieraita sikiää?

    Vieraat vois painuu h.elvettiin.
  3. Irina

    synnytystapa-arvio

    Totta, näin sanoi minullekin lääkäri. Siis että pituudella ei kauheasti ole tekemistä tuon kanssa että mahtuuko synnyttämään, ja että monesti lyhyillä ja siroluisilla naisilla jotenkin luut antaa paremmin periksi kuin isokokoisilla ja raskasrakenteisilla. Ja että se on lantion muoto kun...
  4. Irina

    kokemuksia kastelli-taloista?

    ollaan katseltu talopaketteja ja kastelli on yksi suosikeista.kukaan tuttu tai sukulainen ei asu kastelli talossa ja nyt kysynkin kokemuksia talopaketista ja niissä elämisestä? tarvetta olisi rinnetalolle ja 5mh+keittiö+oh+kodinhoitouone jne.
  5. Irina

    Lastentarvikkeet

    :D kaikille jotka tarvii lahjaideoita!! tai muuten vaan [script] tässä hyvä linkki niile jotka etsii jotain erikoisempaa lahjaa vaikka kummilapsilleen tai muuten vaan. siellä on kastemekoista lähtien kaikkee kivaa!!! http://sisustusmuksu.com
  6. Irina

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    vaula, kia, jetro... YM. aika mielenkiintoisia, varsinkin kun kia on myös auto... =)
  7. Irina

    KAIKELLE jotka tarvii lahjaideoita

    KAIKELLE jotka tarvii lahjaideoita!! tai muuten vaan tässä hyvä linkki niile jotka etsii jotain erikoisempaa lahjaa vaikka kummilapsilleen tai muuten vaan. siellä on kastemekoista lähtien kaikkee kivaa!!! http://sisustusmuksu.com :)
  8. Irina

    äitiyspakkaukseen ensisänky

    käy katsomassa www.sisustusmuksu.com :wave:
  9. Irina

    Kaksi hammasta irti

    Mun unikirjassa sanotaan näin;kun näet hampaan irtoavan, uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta: sitä läheisemmästä ihmisestä sinulle on kysymys, mitä lähempänä suun etuosaa lähtevä hammas on. Kulmahampaan irtoaminen tarkoittaa useimmiten mieshenkilöä. Toivottavasti uni ei käy toteen ja teidän...
  10. Irina

    en tiedä mikä vaivaa

    Olen ihan neuvoton ja miettinyt pääni puhki mut kun ei oikein saa ajatuksia kasaan.. Ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta, naimisissa niistä 8 ja lapsiakin on 3 (kaikki alle kouluikäisiä). Molemmat käy töissä ja lapset on sen ajan päiväkodissa. Ikää molemmilla hieman yli 30 v. Nyt meillä on...
  11. Irina

    Ahistaa kesä tulee ja etälapset

    Tuli mieleeni näitä palstoja lukiessa, että täällä kai pitäisi olla aina samaa mieltä ja haukkua puolison ex-kumppania. Jos on erilainen näkökulma, kaikki (ei ihan kaikki) hyökkää sitä vastaan ja alkuperäinen aihe lähes unohtuu. Aika kypsää touhua!
  12. Irina

    Miksi käynnistetty ennen l.a.?

    Mulla yritettiin käynnistää viikolla 38 vauvan perätilan ja liian vähäisen lapsiveden vuoksi. Oksitosiinia laitettiin pieniä määriä kerralla, kahtena päivänä peräkkäin ja kun synnytys ei käynnistynyt minut lähetettiin kotiin lepäämään. Viikolla 38+6 uusi käynnistys ja koska sekään ei onistunut...
  13. Irina

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihania nimiä kaikilla... Meillä Taru Maria ja Tanja Marika
  14. Irina

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    Taru 3.3.2003 47cm 2720g 39+6 10.55 Tanja 10.1.2005 48cm 2860g 38+6 19.41
  15. Irina

    Tammikuun 2005 vauvoja...

    Meidän tyttö syntyi 10.1.2005 sektiolla perätilan ja lapsiveden vähyyden vuoksi. Painoa oli 2860g ja pituutta 48cm :heart:
  16. Irina

    äidit joilla 2 lasta ja lisää toivotaan...

    Täällä on 21v äiti ja kaksi tyttöä 2,3v ja kohta 5kk.
  17. Irina

    Lapsiveden vähyyys ja käynnistys. Milloin?

    Mulla oli lapsi perätilassa ja lapsivettä vähän, pieni lätäkkö pään takana viimeiset viikot. Ekan kerran yritettiin käynnistää tipalla 3viikkoa ennen laskettua aikaa. Kolme kertaa yritettiin käynnistää ja joka kerta supistelu loppunu kuin seinään ja kohdunsuu ei avautunu yhtään. Viimeisen kerran...
  18. Irina

    äitit -84

    Mulla tytöt 2,2v ja 4kk
  19. Irina

    Minkä nimisiä lapsia?

    Taru Maria Tanja Marika
  20. Irina

    turusta äitejä!!!!!

    Tännekkii päin saa laittaa meiliä :) Olen 24-vuotias kahden lapsen työssä käyvä äiti Turusta. Tyttö täyttää maaliskuussa 5 vuotta ja pojalla on synttärit nyt 25.1..Hänelle ikää tulee 3-vuotta... =) :flower: Uudet ystävät ovat oikein tervetulleita. irina16041980@hotmail.com :heart:

Yhteistyössä