Hakutulokset

  1. K

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Moi taas kaikille! Minni234 otti taas puheeksi tuon vauvauinnin. Mä oisin niin kovasti halunnut kans vauvauintiin, mut olin vähän myöhässä (noin tunnin) ilmottautumisen kanssa ja kaikki ryhmät oli jo täynnä. Onko teistä kukaan uskaltautunut vauvan kanssa uimaan ilman tuota ryhmää??? Meillä kun...
  2. K

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Patience Kiitos sulle hyvästä ideasta :flower: ja on toimittu ohjeiden mukaisesti.. =) Piti kysymäni kaikilta, joilla jo syödään soseita, teettekö soseet itse vai ostatteko kaupasta? Mä teen itse (ainakin toistaiseksi) sillä täytyyhän mullakin olla jotain tekemistä yöllä.. =) Teen siis...
  3. K

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Varhaista huomenta kaikille! Jätkä jatkaa uniaan, mut mun unet loppu kesken, niin tulin tänne taas pitkästä aikaa.. =) Synnytyksestä. Mulla sama juttu Tuikkun ja Bella86 kanssa. Tai siis olin raskausmyrkytyksen takia jo valmiiksi sairaalassa, käynnistivät siellä synnytyksen. Kaikki lähtikin...
  4. K

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Huomenta! Mukavaa lukea teidän kuulumisia. Meillä reilun viikon päästä 4kk neuvola, mutta tässä tietoja 3kk neuvolasta(, josta on siis jo 3viikkoa aikaa). Pituus:63cm (2kk 59cm, 1kk 57cm, synt. 53cm) paino:5990g (2kk 5350g, 1kk 4585g, synt. 3490g). Korttiin oli täti kirjoittanut tyyliin...
  5. K

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Mahtuuko vielä mukaan? En ole ennen harrastanut keskustelupalstoja, mutta nyt olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden kanssa. Siispä: Kaisa.... 28v.... Esikoinen.... Poika 3490g ja 53cm.... 12.8.....TYKS.... Tänään oltiin neuvolalääkärissä ja pojalla kaikki kunnossa. 6viikkoa tulee täyteen...

Yhteistyössä