Hakutulokset

  1. C

    Neljättä odottavat

    Onnea syntyneiden vauvojen perheille!! :) Mukavaa, että tämä neljättä odottavien ketju on vilkastunut viime aikoina. :) Ihmettelen miten monet jaksavat monessa puuhamaassa yms. paikassa reissailla. Me kävimme olemassa yhden hellepäivän Jukuparkissa Kalajoella, mutta siihen reissut jääkin...
  2. C

    Neljättä odottavat

    Minua väsyttää... Maha on kasvanut pyöreäksi palloksi ja se on niin iso, että ryhti on jo vähän muuttunut eikä lattialta saa helposti nosteltua tavaroita. Tänään töissä parhain kommentti oli asiakkaalta: "Onkos vielä pitkä aika?" (JOO, kolme kuukautta!) Ja työkavereiden lempihommaa on naljailla...
  3. C

    Neljättä odottavat

    Voi dibitassu, voimia sinne!
  4. C

    Neljättä odottavat

    Kiva lukea Adrianna teidänkin kuulumisia. Minä olen käynyt täällä lukemassa ketjua, mutta en ole ehtinyt kirjoitella. Minulla odotus on sujunut hyvin. Rakenneultrassa käytiin melko vasta ja täytyy sanoa, että hämmästyin miten selvästi vauvan siellä näki, vaikka tiesin että "nykyajan" ultrat ovat...
  5. C

    Siedätä älä vältä??!

    Hei! Luin tämän sunnuntain Kalevasta, että lasten ruoka-allergioiden hoito olisi muuttumassa siihen suuntaan, että sopimattomia ruoka-aineita ei enää pyrittäisi välttelemään vaan siedättämällä ne koetettaisiin saada sopimaan. Mitä mieltä te allergisten lasten vanhemmat olette tästä...
  6. C

    Neljättä odottavat

    Onnea NeliApina! Tervetuloa uusille! Minä olen ollut aika väsynyt, kun hemoglobiini oli romahtanut. Oli 116, kun ekalla neuvolakäynnillä peräti 147. Sairaslomaakin jo tarjottiin, kun työ on aika fyysistä. Päätin kuitenkin pärjätä vielä, sillä jospa hb tuolla rautavalmisteella nousisi ja...
  7. C

    Neljättä odottavat

    Lämpimät onnittelut Adrianna!! Ihanaa, että synnytyksesi oli noin helppo. Tulehan välillä kertomaan, miten elämä kuusihenkisenä perheenä on pyörähtänyt käyntiin... Minä heräsin tänään jo 6.30. Ihana kevät ja aamuaurinko! Hieman olen kärsinyt liian alhaisesta verenpaineesta, mutta muuten...
  8. C

    Neljättä odottavat

    Nostellaanpa ketjua ylös... Jokos Adrianna on lähtenyt synnyttämään, kun taitaa olla teidän LA?
  9. C

    Neljättä odottavat

    Tervetuloa kaikille uusille tähän ketjuun! Kerroin eilen pomolle raskaudestani. Vähän jännitti mikä on vastaanotto... Hän näytti tosi yllättyneeltä, mutta samassa sekunnissa myös hyvin iloiselta ja onnitteli hymyillen oikein kädestä pitäen! Hän on ikäiseni mies. Oli kyllä mukava yllätys tuo...
  10. C

    Neljättä odottavat

    Lapset haluaisivat kovasti kertoa vauvauutisen kavereilleen. Lupasin, että 1.4. saavat kertoa. Ei kyllä kukaan usko... se on aprillipäivä! :D
  11. C

    Neljättä odottavat

    Hei. Meilläkin on muutettu ja sairasteltukin, mutta nyt näyttää jo hyvältä, vaikka tavarat vielä hakevat paikkojaan... ULTRISTA Minulla on vasta ensi viikolla alkuraskauden ultra, viikkoja sitten 9+jotain. Pitäisi varata aika niskaturvotus-seulontaankin, mutta olenko ihan höpsö jos jätän sen...
  12. C

    Neljättä odottavat

    HippuTAR Voimia! Kyllä vielä onnistuukin. Minulla on ollut myös aikaisemmin km ja ehkä niitä kemiallisia raskauksiakin nyt tätä nelosta yrittäessä, en kovin ahkerasti testaillut kun se alkoi olla niin haastavaa. Nyt tuntuu kuitenkin, että on mennyt hyvin. Uskalsin kertoa raskaudesta jo...
  13. C

    Neljättä odottavat

    Elli Otan osaa suureen suruusi. Joitain asioita ei voi millään ymmärtää. :'(
  14. C

    Neljättä odottavat

    Moi!! :wave: Täällähän on osa tuttuja. Meillä toivottiin vauvaa viime kesästä lähtien aktiivisesti. Minä oon 31-v. Ennestään lapset -01, -02 ja -04. Ja nyt LA 18.10 eli 6+1, varasin juuri ekan neuvola-ajan. Synnytän pohjoisen suunnalla Oulaskankaalla tai Oysissa.
  15. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Kaksi viivaa aamullakin, toinen paljon vaaleampi. Pitää ostaa eri merkkinen testi seuraavaks aamuks ja odotella vaan... Tänä päivänä sekoittelin asioita ihan urakalla ja liikutuin kyyneliin radio-ohjelmasta, jota kuuntelin automatkalla. Selviä raskauden merkkejä vissiin... Kiitos onnitteluista...
  16. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Onnea villabikinit ja Irmeli74! =) Minäkin tein plussan, se oli varmaan sellainen "heikosti positiivinen". Voi että. Eihän tässä osaa mitään enää tälle iltaa tehdä, kun odottaa vaan aamua, että saisi uuden testin tehdä. Meillä on muuttohässäkkä ja kaikkea... Toivon nyt vaan kovasti, että tämä...
  17. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Cristine tässä heipä hei... Ei kuulu uutta meille vauva-asioissa. Pari päivää sitten vanhin lapseni (10-vee täyttävä poika) sanoi, että tahtoisi pikkuveljen. Ei me ole puhuttu lasten kuullen yrityksestä paljon mitään. Poika tuumasikin sitten, että voitasko vaikka adoptoida meille vaikka hänen...
  18. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Voimia täältäkin teille, jotka olette kokeneet surua. :hug: Minulle ei kuulu uutta. Kotia rakennellaan loppusuoralla, siivousta ois loputtoman tuntuisesti kahdessa kodissa, uudessa ja vanhassa ei paljon mahdu kääntymään kun muuttolaatikoitakin on jo. Pyykkejä on paljon ja ruoanlaittokin on...
  19. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Täällä on lapsihoroskoopit, luonteista. oinas | Lapsihoroskooppi Lehtien horoskooppeja en lue, mutta oon kerran tilannut eräältä harjoittelijalta lasteni syntymäkartoista tulkinnat. Olin tosi hämmästynyt miten paikkansa pitävät ne olivat! Tuntui kun hän ois tuntenut minun lapset jopa...
  20. C

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Nostelen ketjua.. kiitos Adrianna kuulumisista ja plussatoivotuksista...:heart: Pakko kysyä teiltä Hölyhuispake ja villabikinitjoilla on kaksoset. Miten suhtautuisitte jos sattuisi käymään niin, että ois tulossa kohta toiset kaksoset? Oisko yllätys/järkytys suurempi vai pienempi kuin...

Yhteistyössä