Hakutulokset

  1. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Voi äiti88 olen pahoillani! Mutta jospa pian taas. Mä en ole koskaan käynyt muissa ultrissa kuin niissä kahdessa mitkä ovat normaalisti. Siihen saakin odottaa ja jännittää kun menee onko kaikki hyvin. Mitä vitamiineja muuten syötte nyt? Mun pitäs hakea apteekista. Lapsille olen kertonut...
  2. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Täällä ei ihme kyllä ole väsymystä vielä. Mä kans olen kotona kahden pienimmän kanssa. Eli kotiäiti ammattina :) Mulla tuntuu jotenkin uskoton olo että aijon vielä testata uudelleen aamulla. Neuvolaan jos soittas vasta kun menkat viikon myöhässä. Mulla on jäänyt joka kerta kuva että olen...
  3. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Toivon että vuoto on harmitonta! Mulla tuli kolmosen aikaan rusehtavaa vuotoa. Kävin silloin äippäpolilla eikä syytä vuotoon löytynyt. Vauva pysyi kyydissä ja on nyt 5v reipas tyttö. Mullekkin se oli säikähdys koska oli ensimmäinen kerta että näin tuli kahden lapsen jälkeen. Se ei lopussa ollut...
  4. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huomenta! La laskurin mukaan 6.6. Kiitos kun lisäsit mukaan ;) s@n@: Laittaisitko vielä lasketunajan niin saan lisättyä sinutkin listaan?? Täällä ainoana oireena pahoinvointia ja tuolla alamahalla tuntunut nipistelyä eilen. Viime viikolla tunsin aika paljon ruokahaluja mutta nyt alkaa...
  5. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Mahtuisiko uusi mukaan?=) palaan myöhemmin lukemaan muiden jutut niin pääsen jyvälle kaikista täällä olijoista ;) Listaan voi lisätä nämä tietoni: s@n@, JS, 5 lapsi. T, s@n@ joka ei oikein ymmärrä tätä asiaa vielä ;)

Yhteistyössä