Hakutulokset

  1. J

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Uusi odottaja ilmoittautuu ketjuun mukaan. Hei kaikille toukokuun vauvaa odottaville ja onnellista odotusaikaa! Olen 32-vuotias äippä Oulusta. Laskettu aika olisi 29.5. joten raskausviikkoja on nyt 6+6. Synnytyssairaala on OYS, siellä syntyi poikammekin melkein kolme vuotta sitten...
  2. J

    Toukokuiset

    Nepula, ihanaa, että teillä on kaikki hyvin! Minun flunssalle ja järkyttävälle kurkkukivulle löytyi syy tänään: Enterorokko. Mentiin pojan kanssa lääkäriin ja lääkäri totesi että hänellä on enterorokko ja pyysin vilkaisemaan minunkin kurkkua, niin samalta siellä näytti.. Lääkäri vakuutti, että...
  3. J

    ToukoVauvat 2011

    Täältä liittyy mukaan toista lasta odottava 32-vuotias äippä Oulusta. Raskausviikkoja on nyt 6+4 ja laskettu aika olisi 29.5. :) Mulla ei ole ollut raskausoireita nyt juuri ollenkaan ja eilen just mietin, että olisi jotakin oireita niin tuntuisi "varmemmalta" tämä raskaus. Viime yönä heräsin...
  4. J

    Toukokuiset

    Hei! Täällä kirjoittelee 32-vuotias melkein kolmevuotiaan pojan äiti Oulusta. Raskausviikkoja on nyt 6+3, joten laskettu aika on 29.5. Raskausoireita ei ole oikeastaan ollut vielä mitään. Flunssan kourissa olen köhissyt pari viikkoa ja nyt olen viikon sairaslomalla, pitäisi olla puhumatta...
  5. J

    Kesämasuja 2011?

    Meillä tuli eilen kuus viikkoa täyteen. Laskettu aika olis 29.5. Esikoinen täyttää joulukuun alussa kolme vuotta. Onnea kaikille odotukseen!

Yhteistyössä