Hakutulokset

  1. R

    Näkyykö/näkyikö Tayssissa ruuhka?

    Taysiin tulee ruuhka ensi viikolla viimeistään kun Vammalan sairaala sulkee ovet kuukaudeksi ja kaikki sieltä tulevat synnyttämään Taysiin. Lisäksi kuulema tänä kesänä eniten laskettuja aikoja osuu heinäkuulle, tosin voihan osa olla jo syntynyt ja osa mennä elokuulle, mutta kuitenkin...
  2. R

    Miksi mies pettää?

    Mun ystävä piiristä löytyy tasan yks mies joka on pettänyt tyttöystäväänsä mutta löytyy monta naista jotka on pettänyt miesystäväänsä. Joten en usko että se menee aina niin että mies pettää ja itse en ole ikinä ymmärtänyt pettämistä. Puhumalla parisuhteesta selviää ja hyvillä teoilla jos...
  3. R

    Kysely naisille!

    No kun ongelmana on ollu aina se ettei rakas suostu puhumaan sen tunteista. Ja vähän ruvennu kyllästymään siihen kun itse olen aina pitänyt hyvän suhteen perustana puhumista.
  4. R

    Kysely naisille!

    Miten saan kihlattuni puhumaan tunteistaan ku multa on ruvennu keinot loppumaan?
  5. R

    Mitä teen?

    no ollaan kumminkin seurusteltu jo yli vuos ja ainoo ongelma on oikeestaan se et kun juon niin tyttö on monta päivää alla päin ja toinen ongelma on se ettei tyttö osaa tai uskalla puhuu sen tunteista ja kiukuttelee aivan liikaa Mut muuten ollaan tosi tosi rakastuneita vielläkin.
  6. R

    Mitä teen?

    Mitä teen ku riidellään koko ajan tytön kanssa.Tai se menee enemmän niin että tyttö purkaa kaiken kiukkunsa minuun ja ei usko mitään mitä sanon ja pitää minua hirveänä juoppona. Olen vasta 20-vuotias ja tyttö on 19-vuotias ja ollaan oltu kohta vuosi kihloissa. Toissapäivänä loukkaannuin tosi...

Yhteistyössä