Hakutulokset

  1. S

    muita jotka laihduttaa raskaana?

    Moi! Mä oon nyt toista kertaa raskaana, ihan alussa vasta, viikolla 7. Neuvolassa en ole vielä käynyt eli en ole saanut mitään neuvoa alkaa laihduttaa, mutta ajattelin niin silti tehdä. Olen 165 cm pitkä ja painoa on 80 kg. Ensimmäisen raskauteni alussa painoin 75 kg ja sain pidettyä...
  2. S

    Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

    Ensimmäinen päivä takana. 1. 78,4 2. 78,0 -0,4 kg
  3. S

    Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

    Onkohan täällä enää ketään? :p No, merkkaan nyt painon ainakin omaksi iloksi. Eli 1. 78,4 kg Tästä on hyvä lähteä pudottamaan :)
  4. S

    Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

    Hei! Voisin tulla mukaan nutraamaan :) Tänään tuli paketti postiin, joten huomenna olisi tarkoitus aloittaa. Tilasin sen 12 päivän intensive-kuurin eli pirtelöitä ja keittoja. Jatkan toki pidempäänkin, jos ruuat uppoaa ja mielenterveys sallii ;) Tulen aamulla merkkaamaan lähtöpainoni tänne...
  5. S

    odotusajan painonpudotus

    Heipsan:) Olen rv 28 ja painoa löytyy 80,7 kg. Ennen raskautta painoin 77,8, joten alle kolmessa kilossa olen saanut painonnousuni pidettyä.. Tarkoituksenani oli kuitenkin säilyttää paino samana koko raskauden ajan, (ihan oma tavoite siis, neuvolasta ei olla puututtu mitenkään) kun ylipainoa oli...

Yhteistyössä