Hakutulokset

  1. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! :wave: Ei ole vaan jotenkaan tullut seurattua vähään aikaan palstaa... En nyt ole perillä yhtään, että mistä on puhuttu, mutta yritän päästä taas mukaan keskusteluun :) Onko teillä kaikilla jo vaunut hommattuina tai muuten valittuna? Meillä ei vielä ole... Mua...
  2. SiSa78

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    JiiMii82: ONNITTELUT!!! :flower: :heart: Tuntuu, että te olette kaikki jo niin isoilla viikoilla. Mihin tämä aika menee?! Tai no Minnarun ei ole kovin paljoa mua edellä ;) Me saatiin rakenne-ultrassa tyttöveikkaus :heart: Mennään ens viikolla vielä 4D:hen, niin saas nähdä, että pitääkö tuo...
  3. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Ihanaa lauantaita mammat! :wave: Voi apua... Nyt mä en enää pysty välttelemään noita herkkuja mistä täällä puhutaan :D Pakko mennä kauppaan hakemaan glögiä, joulutorttuaineksia ja sitä PIPARISUKLAATA! :p Oon tässä vähän yrittäny vältellä herkkuja, kun mulla on toi paino noussu aika paljon...
  4. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Bla-Bla: Saako udella, että mitkä vaunut ostitte sieltä nettikaupasta ulkomailta ja mitä maksoi? :D SF-mitta: Mulla mitattiin ekaa kertaa se viime neuvolakäynnillä, jolloin viikkoja oli 17+6. Mitta oli silloin 21cm. En nyt oikeen osaa hahmottaa, että onko se paljon vai vähän... Mutta...
  5. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    ONNITTELUT KAIKILLE HYVIÄ ULTRA-KUULUMISIA SAANEILLE!!! :flower: Ihanaa, että kaikki vauvat ovat olleet terveitä ja hyvinvoivia :heart: Ja pahoittelut nuivan ultraajan kohtaamille :hug: Itsekin pelkään kovasti sellaisen kohtaavani perjantaina... jadeza: Tuli mullekin kyyneleet silmiin, kun...
  6. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Heippa! :wave: Himuisesti onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: :heart: Meidän rakenne-ultra on 28.10. Sen vois päivittää kans tonne etusivulle :) Alkaakin jo jännittämään! Mun kaveri ja äiti veikkaavat tyttöä, mutta itselläni ei ole mitään oloa suuntaan tai toiseen. Itseasiassa...
  7. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Turvakaukaloista: Olis kiva kuulla lisää mielipiteitä tosta käytetty vai uusi asiasta. Uskaltaako turvakaukalon siis mielestänne ostaa käytettynä? Meillä tätä just pohditaan :) Esikoisella oli kaukalo lainassa kaverilta, joten omaa meillä ei ole koskaan ollutkaan. Rupes muuten ärsyttämään...
  8. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kina: Voi kamala, olen niin pahoillani :'( Voimia kovasti! :hug: jadeza: Mulla on ollu ihan sama himo raskauden alusta lähtien! Maustettu vissyvesi ja jääkaappikylmät tummat viinirypäleet! :p Hankinnoista: Me ollaan sen verran monta virhehankintaa tehty esikoisen kohdalla, että nyt...
  9. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    No hitsi! Nyt alko sit hirveesti tekemään mieli roskaruokaa, kun siitä oli puhetta :p Tää on käyny kyllä usein, että täällä joku puhuu jostain ruuasta ja sit sitä on itekin ihan pakko saada :D No meillä on ostettuna fajitas-tarpeet, että kyllä nekin roskaruuasta käy kaikkien kastikkeiden kanssa...
  10. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    MM-11: Taitaa riippua työehtosopimuksesta... Ei kai työnantaja voi sitä itse päättää. Mä olen kunnalla töissä ja taitaa kunta-alojen työehtosopimus tuon määrätä. Yksityisillä aloilla on yleensä huonommat työehtosopimukset :( Joo Kelasta saa korotettua äippärahaa ekat 3kk, jos työnantaja ei maksa...
  11. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kiitos Mariaja uudesta pinosta! :flower: Kopsaan viestini nyt tänne, kun kerkesin sen vanhaan pinoon lähettämään: pikkumökö: Onpa huonoa palvelua! Siis teettivät sulle raskaustestin? :O Jestas mitä vatipäitä... No nythän sitten onkin varmaan jännittävää ootella tuon r-testin tuloksia...
  12. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    pikkumökö: Onpa huonoa palvelua! Siis teettivät sulle raskaustestin? :O Jestas mitä vatipäitä... No nythän sitten onkin varmaan jännittävää ootella tuon r-testin tuloksia :laugh: Toivottavasti pääset vaatimalla johonkin ultrattavaksi! Kun eikö vuotava istukka vaadi lepoa..? Kina: Onpa...
  13. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    kn071: Mä ottaisin sen Britaxin kaukalon ihan vaan siksi, että sen saa kiinni Emmaljungan vaunujen runkoon adapterilla (eikös teillä ollut ne Emmaljungat tilattuna) :)
  14. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Vaniljarinkeli: Tarkoitukseni oli vain oikaista asia siksi, että et ole turhaa huolissasi :)
  15. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Vaniljarinkeli: :attn: Etinen istukka ja etuseinässä oleva istukka ovat täysin eri asioita! Etinen istukka tarkoittaa kohdunsuun päällä olevaa istukkaa, kun taas etuseinässä oleva istukka on vain kohdun etuseinässä sijaitseva istukka. Tämä jälkimmäinen on siis aivan yhtä normaali kuin...
  16. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Lyytinen: Mä olen kyllä samoilla linjoilla. Niin kuin aiemmin kirjoitin, olen jollain tavalla jopa ylpeä jäljistä, joita elämä on minuun jättänyt. Arvet, repeämät tms. ovat vaan niin mitättömiä asioita sen rinnalla, että saa oman lapsen syliinsä :heart: Ja mikään ei tosiaan ole kuitenkaan...
  17. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    MM-11: Suomessa on tosi alhaiset d-vitamiinisuositukset (liiankin alhaiset). Tossa Multivita raskausvitamiinissa on d-vitamiinia 10 mikrog ja vasta 100 mikrog on kuulemma haitallinen määrä elimistölle. Näin mulle sanottiin apteekissa. Itse syön ton Multivita raskausvitamiinin lisäksi Calsorin D3...
  18. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    kn071: Oon alkanu miettimään myös noita Teutonian Spirit S3 -vaunuja :D Niissä kun on kääntyvä etupyörä, mutta kaikki pyörät ovat suuria, joten varmaan pystyy lumella/loskalla kulkemaan kun lukitsee etupyörän. Ne Funit on tosiaan vastaavat kun Emmaljungan Nitro Cityt eli kaksi pientä kääntyvää...
  19. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    -Bambi-: Mulla ei tullut yhtään raskausarpea esikoisesta ja toivottavasti ei nytkään :) Eli ei niitä kaikille suinkaan tule. MUTTA esikoisesta jouduttiin tekemään hätäsektio, että sellanen pystysuunnassa oleva leikkausarpi vatsasta kyllä sitten löytyy... Tosin mä olen sitä mieltä, että nuo niin...
  20. SiSa78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    kn071: Joo eihän vauvaa saa missään nimessä pitää kaukalossa tuntikaupalla. Selkä ei kestä :( Mä oon vaan käyny kaupoilla lähinnä yksinäni, niin ei mun reissut ole kestäny kun 1-2 tuntia.

Yhteistyössä