Hakutulokset

  1. C

    Nimetön lastensuojelu ilmoitus

    Meistäkin on tehty perätön ilmoitus sossuun. Kirjoitin siitä mm. blogiin. Eihän se tietenkään mukavaa ole. Kokoajan miettii kuka ilmoituksen takana on jne. Perättömäksihän sossut sen totesi. Voimiahan tuollainen touhu vie. Sinun tapauksessasi lyömis väite on kyllä sellainen, että siitä kannattaa...
  2. C

    DNA:n verkossa ongelmia

    Taidetaan vaihaa saunalahteen...siellä ainakin huolletaan laitteet kunnolla.
  3. C

    NAISET, Saatteko sisustaa mielenne mukaan, vai kysyttekö puolisolta luvan?

    Kyllä mä ainakin haluan kysyä myös mun miehen mielipidettä joistakin sisustukseen liittyvistä asioista.
  4. C

    DNA:n verkossa ongelmia

    Iltasanomissa oli juttua ja itselläni ei liittymä toimi. Ei toimi myöskään GoMobile. Muilla ongelmia?
  5. C

    Isorintaiset! ( isoja liivejä netistä )

    Keskisellä oli ainakin H:hon asti liivien koot. Ite oon ostanu välillä sieltä kun ei normikaupuoista tunnu löytyvän sopivia.
  6. C

    Voi arse, mun ompelukone hajos :( Minkämerkkistä kannataa katsella tilalle?

    Mulla on vanha kunnon Toyota sellanen oranssin värinen. Noin kolmekymmentä vuotta vanha ja pelittää yhä. Säännölliset pölyjen putsaamiset ja rasvaamset auttaa luonnollisesti. Olisko sieltä sitten moottori menny jos se ei inahdakkaan. Näistä uusista koneista en niin hirveästi tiedä, kun ei ole...
  7. C

    miksei verenluovutuksesta saa rahaa, tai miksei se ole pakollista työttömille/toimeentulotuen saajille?

    Itse en luovutta, koska: 1. sä et saa siitä itse mitään korvausta 2. Lääkärit itse kiskoo siitä älyttömästi rahaa kun ne antaa verta sitä tarvitsevalle (joka on väärin) siis rahan kiskominen ottajalta, koska antaja on antanut sen ilmaiseksi. 3. Siinä rikastuu vaan lääkelaitokset 4...
  8. C

    Onko vanhempien tehtävä maksaa lapsensa ajokortti?

    Ei, mutta vapaaehtoistahan tuo on. Vastuullisemmaks siinnä nuoren opettaa kun kertoo tälle, että hankkii itse rahat vaikka kesätöillä ajokorttiin. Itse aion kuitenkin mieheni kanssa säästää lapsiamme varten jonkun verran, jotta pääsevät elämässään kunnolla alkuun.
  9. C

    Millainen moottoripyörä sinulla on tai minkälaisen haluaisit?

    Mä haluan Harrikan Paitsi kun ei ole moottiripyörä korttia :D
  10. C

    Mistä saa marinoimattomia kanansiipiä?

    Ainaki sillai et valmistat kanan alusta asti itse. Eli hankit kanan kanalasta ja sillee
  11. C

    Onko kellään zumba-dvd kotona?

    Cardio Party on ollu mulle tehokas. Latasin netistä, mutta olis tarkotus ostaa ne levyt. Helpommin käy kun laittaa tikulle niin ei tartte kuluttaa cd levyjä ;) Zumban sivuilta löytyy tietoa noista ohjelmista.
  12. C

    Raskauden ensioireet?

    Esikoisen kohdalla huomasin, että alkoi tulla kirkasta nestettä nännien päistä. Siitä arvelin et olisko nyt tärpänny. Sitten haettiin raskaustesti ja kaks viivaa näytti. Toinen viiva oli aika haalea. En muista olisko mitään pahoinvointioireita ollu, mutta ne tuli vasta myöhemmin, ei ihan...
  13. C

    Lapsi syö liian vähän

    Meillä sama juttu. Purkkiruoka ei kelpaa vaan se pitää olla sitä mitä mä syön. Mietin et olisko joku kuviolautanen hyvä. Jos se innostais lasta syömään kaikki pois, et se näkis mikä kuva siellä on.
  14. C

    Te, jotka pakastatte ruoat?

    Makaroniin tulee jotenkin vetinen maku jos sitä pakastaa ja riisi on toinen. Ilmeisesti niitten ei kannata antaa olla kovin kauaa pakkasessa. Sitten kun pakastaa, niin kannattaa laittaa päivämäärä koska se on pakastettu.
  15. C

    Mitä sinä haluat?

    Päivä kerrallaan. Ei kannata liiaksi huolehtia seuraavasta päivästä. Mä vähän luulen, että ne joutuu laskemaan talojen hintoja näin lama-aikana kun rahaa täytyy saada. Mutta jos velkaa on, niin kannattaa ensin miettiä tärkeysjärjestys mitkä hoitaa ensin. Sitten kun saa yhden asian hoidettua...
  16. C

    Lapsi syö liian vähän

    Tuli mieleen et jos se sijainen on virkaintoinen oppikirjan mukaan menevä ja vähän kokemusta omaava. Kun se pölli mun rokotusaikataulunki PRKL!
  17. C

    Lapsi syö liian vähän

    Vakituisen mukaan kasvu ja painokäyrä menee ihan normaalisti, mutta sijainen rupes väittämään muuta. Ei oikein tiedä kumpaa uskoa. Kun olen katsonut lapsen painon nousua ja vertaillut edellisiin: 7350, 7595, 8050 ja 8260. Siinä on muutamia paino tuloksia. Ja tuosta 8260:sta sijainen valitti...
  18. C

    Kummalle vuokraisit

    Voisithan sinä vuokrata äidille, mutta siksi aikaa kunnes näet maksaako hän vuokransa säännölllisesti. Eli vuokra-aika olis joku 3kk. Jos siinä ajassa on ilmennyt ongelmia, niin keskustelet hänen kanssaan vakavasti.
  19. C

    Lapsi syö liian vähän

    Onko ketään muuta joka taistelee saman ongelman kanssa? Meidän 1v on aika niukkaruokanen. Puolet sille saa syötettyä sopivan kokosesta annoksesta, mutta sitten se heiluttelee käsiään, etten halua enempää. Neuvolan mielestä kun pitäis olla säännölliset ruokailut aamupalat ym. Minkäs minä sille...
  20. C

    Mehun teko

    mulla on yks vanha keittokirja missä on mehujen teko ohjeita. Pitäiskö tänne pistää kokki nurkkaus pystyyn.

Yhteistyössä