Hakutulokset

  1. R

    Apua raskauspahoinvointiin (välipalavinkkejä?)

    muutama MUNA päiväs sit se helppaa.. ja NAKKII pääl.. oikee NAKKISÄMPYLÄ
  2. R

    jos automaatilla on vanha mummo joka pyytää apua

    joo, auttaisin ja pöllisin sit kortin
  3. R

    Joku muija osti tänään edelläni kassalla Cirafin toppapuvun lapselleen !

    siis mikä on cirafin toppapuku..?? oon vähä vajaa
  4. R

    Pienen lapsen käytöksestä kyselisin

    siel ne tussutta nurkas kaikki kimpas
  5. R

    Löysin ihanimmat kengät ikinä!

    mut kaikil oma tyyli
  6. R

    Löysin ihanimmat kengät ikinä!

    iha v*tun rumat !!! yök yök yök yök.. noil vois pyyhkii perseensä.. en ikinä käyttäis sori ny vaa ap
  7. R

    Kumpi pahempi raskaana: yksi siideri kerran päivässä vai kymmenen tupakkaa päivässä?

    ja oon siis seittemännel kuul raskaana : ) :) < 33
  8. R

    Kumpi pahempi raskaana: yksi siideri kerran päivässä vai kymmenen tupakkaa päivässä?

    poltan päivitäin röökii, ja viikonloppusi piletän. ei siin oo mitää pahaa mun mielest.. Khyl ny pari kossuu saa ja pitääki juoda.
  9. R

    ostaisitko lapsellesi 210e maksavat kengät?

    JUUUUU!!!! tottakai ostaisin, jos lapsi sellaset haluu. Meidän 11kk talvikengät makso 159 egee. ei tarvis mitää vikaakaa olla jalois, ku sellaset vaa ni saa rikkaa mainee koulus!! ja tulee suosituks ku on parhaat kengät mitä saa.. TIETTY OSTAISIN !!!!!!!!! ja ittellani kahet UGGit australiasta...
  10. R

    Toiselle tytölle nimeä ??

    Eli olen koht 17vuotias 11kk ikäisen tytön äiti.. Ja nyt odotan toista tyttöä.. :flower: Ensimmäinen rinsessa on Emma Jade Josefiina ja toisellerinsesalle nyt nimi hakusessa.. Ei mieluiten e-kirjaimella alkavaa, eikä nimeä Ella. Emma&Ella liian samanlaiset.. Näitä olemme miettineet.. Emma &...
  11. R

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    en usko että on totta, joku provojuttu.. Mut itsekkin sain lapsen 15 vuotiaana, joten miks ei 12 vuotiaana ?? ; )
  12. R

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    ensimmäinen lapsi vähän ennen ku täytin 16, ja nyt 30.10 täytän 17 ja toista odotan ;)

Yhteistyössä