Hakutulokset

  1. I-Know

    Tampereelta äitejä 20-30v?

    Paranemisia :) Meidän poika lähti just Seinäjoelle mummolaan viikonlopuksi.(ensimmäinen vapaa viikonloppu miehen kans ) Saa nähdä osaako sitä olla kaksisteen enää ja keksiikö tekemistä ku ei oo pientä hoidettavana :D
  2. I-Know

    Tampereelta äitejä 20-30v?

    Meillä kans kova nuha oli kiusana pitkän aikaa. Siitä kehittyi sitte samalla silmä-ja korvatulehduski. Nyt onneksi antibioottikuurin jälkeen jo lähes terve, pientä aivastelua jäljellä. Saatiin odotella yks kaunis lauantai-ilta Taysin ensiavus 4 tuntia ennenku päästiin lääkäriin! Oli aika kurjaa...
  3. I-Know

    Tampereelta äitejä 20-30v?

    Täällä 22-v yhden lapsen äitykkä. Poika pian 7kk. eli samassa ikäskaalassa ollaan :) Itse olen Tampereelle muuttanut kuukausi sitten, joten olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Missä päin Treetä asustelette? Itse olemme Raholasta.
  4. I-Know

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Lapsivesi meni lauantaina klo 15 ja samantien alkoi kovat ja tiheät supistukset, maailmaan poika pullahti vasta sunnuntaina klo 11.40.
  5. I-Know

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Meillä syntyi 41+3 käynnistämällä :)
  6. I-Know

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Ehdottomasti alateitse. Olen yhden lapsen äiti, ja sairaalassa huonetoverinani oli sektiosta juuri tullut äiti, ja hänen kivut oli aivan mielettömät! Mieluummin kokee sen hetkellisen kivun synnytystilanteessa kuin että kärsii sitten pari viikkoa leikkauskivuista. Toivottavasti en itse joudu...
  7. I-Know

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meillä poika Perttu Kalervo. Jonni on ihana nimi, se oli meillä kans vaihtoehtona :)
  8. I-Know

    Vauvakuume, opiskelut kesken?

    Vauvantekohommiin vain! Ehdottomasti :)
  9. I-Know

    Äitejä tampereelta?

    Moikka! Täällä ois Raholasta 22- vuotias 7kk ikäisen pojan äitykkä. Ollaan asuttu Tampereella vasta kuukausi joten ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, ketään kun en täältä tunne. Kävin vaklimassa keskusteluja ja täällä näytti olevan mielenkiintoista porukkaa joten olihan se sitten pakko...

Yhteistyössä