Hakutulokset

  1. Tatja

    rv 38+4 ja tekemisen puute ja tylsyys

    Miten ihmeessä saan päivät kulumaan? Vointi loistava ja en keksi tekemistä. Olen laukannut kaupoilla jo kahtena päivänä tällä viikolla. Huomenna kahvittelua kamun kanssa ja jalkahoito. Tänään kyllästyneenä koko päivän kärvistellyt. Iskisipä hullu siivosvimma, mutta kun ei. Koti on perussiisti...
  2. Tatja

    Kokemuksia erimerkkisistä yhdistelmävaunuista

    Heippa! Kärryt pitäisi hankkia ja haluaisin kokemuksia yhdistelmistä. Perus kävelylenkeillä tulee varmasti käytyä lähinna asvaltilla, mutta myös ehkä hiukan hiekkateillä. Vaihtoehtoja paljon ja hintahaitari eri kärryjen väillä valtava. Ihan ulalla olen mitkä ois toimivat ja tarpeeksi hyvät...
  3. Tatja

    Imetyksestä

    Sattuuko imetys vaistämättä jossain kohtaa alkuvaiheessa? Mietin, että varmaan käy nännien päälle aikalailla. Ekaa odottelen eli siksi ehkä typerä kysymys.
  4. Tatja

    turvavyönalennin

    Olisin kiinnostunut ostamaan edullisesti turvavyönalentimen. Oisko jollain myydä? Ota yhteyttä yksityisviestillä. edit: turvavyönalennin löytyi jo!
  5. Tatja

    Illan vain elämää

    Äsken Neuman veti Kaijan tuulikellon. Ei oikein osunu kohdilleen.
  6. Tatja

    yhdistelmävaunut

    Onko jollain kokemusta Oran Saaga yhdistelmistä? Niiden hankinta harkinnassa. Siinä näyttäis olevan tilava ja jykevä ostoskori ja hyttysverkko integroituna. Haluaisin tuke kotimaista työtä ja tuossahan on kangasosat ommeltu Suomessa.
  7. Tatja

    väsymys

    Joka paikassa toitotetaan, että alkuraskaudessa on väsymystä. Raskautta ylläpitävä progesteroni väsyttää. Itse olen ollut normaalivointinen ja pelkään, että hormonia ei oo tarpeeksi raskauden ylläpitoon. Olen toki vielä alussa n. 6+5. Oliko kaikilla väsymystä alkuraskaudessa? Kokemuksia kaipaan.
  8. Tatja

    pitkät kierrot ja niiden lyhentäminen

    Mulla pco ja syön metformiinia. Kierrot pelaa, mutta ovat edelleen pitkiä. Ovulaatiotesti pärähti plussalle tässä kierrossa kp 29. Lääkäri varattuna ja lupaili, että tuohon pitkään kiertoon saan lääkettä. Mikähän tuo lääke voisi olla? Kokemusta kellään?
  9. Tatja

    kierron lyhentäminen, mikä lääke?

    Heippa! Mulla pco ja syön metformiinia. Kierrot pelaa, mutta ovat edelleen pitkiä. Ovulaatiotesti pärähti plussalle tässä kierrossa kp 29. Lääkäri varattuna ja lupaili, että tuohon pitkään kiertoon saan lääkettä. Mikähän tuo lääke mahtaa olla?
  10. Tatja

    Please auttakkee

    Onko jollain kokemusta sofi one step- raskaustestistä? Kyseessä erittäin herkkä 10IU/ml testi. Mulla ehkä roskishaamujen haamu. En ole varma onko punaväriä viivassa, mutta jotain tuhrua siinä on. Tiedän, että 10 min jälkeen testiä ei saa tulkita!!!! Mutta olen pahasti vauvakuumeinen ja teen...
  11. Tatja

    Ovulaatiotestistä

    Hei! Tein aamulla Sofin one step ovulaatiotestin aamuvirtsasta klo 10. Ohjeissa käsketään tekeään testi muusta kuin aamuvirtsasta, koska LH näky virtsassa luotettavimmin klo 10-20. Tulos oli todella selkeä plussa eli testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. Nyt mietin voiko tulokseeen luottaa...
  12. Tatja

    ovulaatio

    Hei! Söin e-pillereitä yli 10 vuotta. Niiden lopettamisen jälkeen kuukautiset olivat poissa yli puoli vuotta ja ne saatiin aikaiseksi Teroluteilla. Ilman niitä ei kierto toimi. Olen tikutellut ovulaatiota enkä ole sitä koskaan löytänyt. Gynekologilla olin ja hän ultrasi munasarjat, jotka...
  13. Tatja

    Terolutin vaikutus?

    Heippa! Olen syönyt aiemmin Teroja ja niillä menkat tuli 2 päivän päästä viimeisestä kymmenestä pilleristä. Odottelin välillä, josko menkat tulisi luomusti, mutta niitä ei kuulunut pariin kuukauteen. Aloitin taas Terot ja ehdin napsia 5 pilleriä ja menkat alkoivat. Olisiko minulla sitten...

Yhteistyössä