Hakutulokset

  1. R

    One Step raskaustestit --aina vaan haalea viiva KM jälkeen?

    peukkuja, että tuohormoonin taso nousisi!!!! Ite saan vaan enää haaveilla raskaudesta... :(
  2. R

    One Step raskaustestit --aina vaan haalea viiva KM jälkeen?

    mulla tais näyttää kans kuukauden päästä keskenmenosta plussa.. ja pääsin heti labraan ku soitin tk ja selitin tilanteeni...
  3. R

    One Step raskaustestit --aina vaan haalea viiva KM jälkeen?

    mulla oli samanlaista kun sain km... mä kävin labrassa, ne otti verestä sen jonkun arvon, en muista mikä se on.. (siis se mikä kohoaa kun oot raskaana) ja vko pääst ottivat uuden kokeen... sillä katottiin ett se arvo lähti laskemaan... argh, tulipa sekavaa, mut toivottavasti ymmärsit mitä...
  4. R

    voiko ikinä antaa anteeks tuettomuutta, kun sitä eniten tarvii...?

    kiitos molemmille vastauksista.. Öttis2010: mä olen niin monesti yrittänyt puhua aiheesta.. vieläkin, vaikka tuota on jo kulunut aikaa.. mulla on ollut masennusta, niin tuon tapahtuman takia, kuin muutenkin.. nyt tällä hetkellä mulla erittäin vakava masennus.. mieheni ei tunnut edes tätä...
  5. R

    loukkaannuin appiukkoni sanoista, turhaanko?

    "nää häät he vielä maksaa, mut ei enää seuraavia" tuollain appiukkoni totesi mun ja poikansa häissä.. mä loukkaannuin, toisin, ite en tota ollut kuulemassa, mutta kuulin jälkeenpäin.. oon edelleen loukkaantunut noista sanoista, turhaan?? ja se miten mieheni reagoi tohon, loukkaa vielä lisää...
  6. R

    voiko ikinä antaa anteeks tuettomuutta, kun sitä eniten tarvii...?

    sain 20005 ekan keskenmenon yksi lapsi oli tuolloin ennestään. kävin ultrassa, selvittämässä viikkoja kun menkat oli ihan sekasin. uä:ssä todettiin, ettei osannut sanoa tarkkaan viikkoja, sikiössä häikkää.. menin vko päästä uudestaan. silloin todettiin sikiön kehityksen pysähtyneen ja menneen...

Yhteistyössä