Hakutulokset

  1. M

    SURULLISTA

    Jyväskylässä isä puukottanut 3-vuotiasta... Gazassa sota pahenee ja lapsia ja siviilejä kuolee... Ja minä mietin alennusmyynteihin lähtemistä...on se vaan väärin...
  2. M

    aivan upea ilma tuolla ulkona...

    Mä rakastan tällaisia myrskyisiä päiviä. Lunta tupruttaa ja meillä lapset on ihan innoissaan tuolla pihalla.
  3. M

    onko tänään luvattu myrskyä??

    Täällä ainakin tuulee, niin perkuleesti...
  4. M

    naapurin pojalla sortsit ja t-paita pihalla

    ja on vielä ilman kenkiä ja sukkia...toivottavasti ei vilustu...
  5. M

    Tämä se vasta on elämää...

    13h työpäivä, kotona siivoat paikat, laitat pyykkiä, peittelet lapset ja vielä odottaa lenkki koiran kanssa tuolla pimeydessä ja mikä parasta mä olen kipeenä. Viime yönä sain kauhian lensun ja nyt sattuu kurkkuun ja keuhkoihin. Ja lisäksi vielä kertokoon että meidän koira on 6kk, täynnä energiaa...
  6. M

    osaisiko joku sanoa mistä voisi johtua tällainen???

    Tyttäreni 6v käy jatkuvasti vessassa pissalla. Äskön kun luin iltasadun kävi ennen sitä, lukuhetkellä ja luku hetken jälkeen. Juo normaalisti ei siis paljon eikä pissaaminen satu eikä mahaan satu. Voisiko kyse olla jostain munuaisisat johtuvasta vai mistä???
  7. M

    hohhoijaa...pitäiskö taas antaa nuija nukutus vai pari ylimääräistä levozinia tolle kundille...

    Ei sitten taas rauhoitu millään...huutelee jotain pilipali juttuja huoneessaan ja aina välillä potkii seiniä...
  8. M

    jes, puoli tuntia ja sitten saa lähteä kotiin:)

    JIIHAA :xmas:
  9. M

    onko kukaan muu yövuorossa???

    Minä ja voi että kun tänään töihin lähtö oli tervan juontia...
  10. M

    yö työläinen tervehtii...

    Nukkuuko jo kaikilla muu perhe?? Meillä kotona nukutaan...täällä töissä taas ei...ihme kansanvaellus käytävillä...
  11. M

    JEE KOHTA PÄÄSEE KOTIIN!!!!!!!!!!!!!

    Ja näyttää kaunis päivän tulevan. Muksuilla parturi heti kympiltä ja sitten jos ne veisi puistoon...mitäs muut aikoivat tehdä tänään???
  12. M

    kuntosali hirmut???

    Sain ohjelman kuntosali ohjaajalta. Ohjelma on jaettu niin, että kädet ja selkä sekä jalat ja vatsa. Onko haittaa jos tekee molemmat ohjelmat samana treeni päivänä, koska salille en aina 2kertaa viikossa pääse????
  13. M

    kuinkas teillä syödään karkkia näin kesäisin???

    Tuntuu että meillä syödään harvasen päivä...
  14. M

    Heippa vaan kaikille täältä TYÖMAALTA:)

    Vielä on yksi nuorukainen hereillä...josko sekin kohta nukahtaisi niin pääsisi itsekkin sohvalle lepäilemään...aamulla kasilta pääsee omaan sänkyyn:) Mitäpä teidän yöhönne kuuluu??
  15. M

    Kävin sitten kaupassa hakemassa maitoa...

    ja lontoon rae suklaata :p harvoin iskee mulle suklaan himo, mutta ehkä se johtuu kun on se aika kuukaudesta...yleensä ostan irtokarkkeja ja salmiakkia.
  16. M

    MÄ TUKEHDUN!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Meidän tänään tullu uusi perheenjäsen pieree ihan HIRVEEN hajusia pommeja...ikää 8vkoa...puuh mä en saa happea!!!!
  17. M

    mistä luotettava jätti trampoliini??

    mistä olette omanne ostaneet???
  18. M

    G: Mitäs teillä muu perhe tekee???

    Meillä mies on kaverinsa 30v juhlissa, kotiutuu huomenna iltapäivällä...lapsilla on kaksi kaveria yökylässä, joten lapset melskaa yläkerrassa ja mä istun koneella :)
  19. M

    KAIKKI KOME LASTA...

    Yöllä kahden tunnin välein alkoivat oksentamaan... olisko joku halukas pesemään mun pyykkivuorta pienemmäksi?? Kone laulaa kokoajan ja varmaan hajoo kohta...
  20. M

    Aurinkoista aamupäivää...kukas tänään juo vettä väkevämpää ja mitä on suunnitelmissa???

    Alkossa käyty jo aamusta ja kello kolmelta on lähtö työpaikan virkistys iltaan...saa nähdä kuinka virkee sitä huomenna on... :xmas:

Yhteistyössä