Hakutulokset

  1. P

    Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

    Yritin laitta sinulle Aurinkokunta yv:tä mutta sinulla on postilaatikko täynnä. Olisin myös kaipaillut niitä ohjeita...
  2. P

    hukassa

    Tätäkö haette? http://www.yourdays.com/help-welcome.htm
  3. P

    Viikon 5 jännittäjät

    Täti tuli niin kuin jo vähän arvelinki :| Mutta muille jännääjille kamalasti plussaonnea :)
  4. P

    Viikon 5 jännittäjät

    Eilisestä asti ollut sellainen tunne että täti olis tulossa...on aina ollu aivan älyttömän kovat kivut menkka aikaan ja sellaista tämä olo taas enteilee. No katsellaan...jos ei huomenna vielä kuulu niin pitää sit miettiä joko testais...
  5. P

    Kuinka yleistä on tiputteluvuoto vaikka olisikin raskaana?

    Nostetaas tätä kun itselläkin kiinnostais...
  6. P

    Viikon 5 jännittäjät

    Minkä merkkinen raskaustesti näyttää raskauden 6-15pv oviksen jälkeen?
  7. P

    pahoinvointia heti kättelyssä?

    Minulla myös ollut kahdessa edellisessä raskaudessa todella paljon pahoinvointia ja nyt jännätään että olisinkohan raskaana (kp 22/28-30). Oireina on huonoa oloa jatkuvasti ja se alkoi myös muutama päivä (oletetun) oviksen jälkeen. Muita oireita on palelu, rintoja nipistelee, alaselkää särkee...
  8. P

    Viikon 5 jännittäjät

    :hug: kaikille pudonneille Oireista oli kyselyä että onko niitä ja mulla kyllä niitä löytyy (tai sit vain kuvittelen). Kuvottava olo on koko päivän, vatsasta nippailee, selkää särkee ja finnejä on tullut naamaan aivan yks kaks. No pitäis ainaki viikko vielä odotella ennen kuin alkaa...
  9. P

    Viikon 5 jännittäjät

    Kiitos :) Olen pitkään seuraillut taustalla ja päätin liittyä mukaan jännittämään yhdessä muiden kanssa.
  10. P

    Viikon 5 jännittäjät

    Mä voisin myös liittyä mukaan. Nyt olis kp 19/28-30 yk 4 ja 3.lapsi olis haaveissa. Yksi meillä on yhteinen...
  11. P

    Osaisiko joku auttaa?

    Tietääkö joku että voiko kermavaahtoa pakastaa? Tein tänään täytekakkua ja kermavaahtoa jäi paljon ylimääräistä, en raskis heittää poiskaan...
  12. P

    Kihlajaispäivänne?

    6.6.2003 :heart:
  13. P

    Onko tää nyt keskenmeno? ;(

    Mulla oli kohdun ulkoisessa just pientä vuotoa ja aluksi vähän oli maha kipeä, välillä helpotti. Sitä kesti viikonlopun ja kävin sit heti maanantaina lääkärissä, sain ajan ultraan että tarkistivat onko kaikki ok. Lääkäri sanoi että taitaa olla tullu kesken mutta ei ollu kumminkaan ihan varma...
  14. P

    Onko muita Ahdistuneita/Paniikkihäiriöisiä??

    Paikalla :wave:
  15. P

    missä olitte häämatkalla?

    Me ollaan oltu naimisissa reilu kolme vuotta ja käytiin vasta viime kesällä häämatkalla. Käytiin Bulgariassa, Nessebarissa. Erittäin mukava ja edullinen paikka =) :heart:
  16. P

    Sanokaapa oma mielipiteenne (sormusasiaa)

    Mulla on tuollainen sydänsormus mutta siinä on kaksi sydäntä vierekkäin 6mm leveä. On tehty ihan minua varten :) Eli sen kannalla olen.
  17. P

    Kannattaisko ilmoittautua työkkäriin?

    Mä olisin voinu olla kotihoidontuella lokakuun loppuun saakka mutta hommasin lapsille hoitopaikan ja menin itse työttömäksi työnhakijaksi. Tällä hetkellä olen kurssilla ja sen jälkeen katsotaan mitä tulee...
  18. P

    No nyt on ainakin tujut särkylääkkeet

    Siis kovat ei kovet... ;)
  19. P

    No nyt on ainakin tujut särkylääkkeet

    Mulla myös menkkojen aikana kovet kivut ja oli aiemmin lääkkeenä Panadol 1000mg mutta ei ollut tarpeeksi tehokas joten lääkäri määräsi Panacod-merkkistä lääkettä (kolmiolääke) ja auttanut on. Ainoa miinus on että ne alkaa vähän väsyttään...

Yhteistyössä