Hakutulokset

  1. L

    Nutrauspäivittelyä

    Kuinkas sujuu Kais? Mulla oli paino 2.10. 61.9kg. Sit pidin hiukan taukoa. Aloitin uudestaan viime viikolla ja paino tänään taas tuon. Pari herkkupäivää on tulossa ihan just, mutta sit jatkan itsenäisyyspäivään saakka täysnutraten. Niin paljon jouluherkkuja tekis mieli jo tehdä ja syödä, että...
  2. L

    Nutrauspäivittelyä

    Paino 62.9kg ja kiloja pois 20.4. Tällä viikolla on taas vaatteita heitetty pois ja muutama vaate otettu jemmapaikasta takas käyttöön 6v jälkeen :D Laihduttamisen ihan parhaita juttuja! Tänään taas herkkupäivä sit.
  3. L

    Nutrauspäivittelyä

    Onnittelut mimmi :) Pienelle tarrasukkia matkaan. Tämä viikko on mennyt hyvin. Viime viikko ei niinkään kun paino pysyi samassa. Oltiin laivalla viime vkl:na ja turvotusta tuli 2.8kg :ninja: Onneks se sit lähti heti kahdessa päivässä pois ja lisänäkin vielä 1.5kg. Paino nyt siis 63.6kg...
  4. L

    Nutrauspäivittelyä

    Mä oon myös lyhyt joten läskiä on :LOL: Tämä viikko meni liikunnan suhteen hyvin kun askelia tuli reippaasti. En ole aikoihin tehnyt kahvakuulalla, mutta ajattelin nyt sen jotenkin ottaa ohjelmaan ensi viikolla. Mun vatsa ei tunnu pienentyvän yhtään halutulla lailla joten sen kimppuun on käytävä...
  5. L

    Nutrauspäivittelyä

    En ole oikein jaksanut päivitellä kun siis vain 300g lähtenyt edellisen päivityksen jälkeen pois. Selkeästi huonommin putoaa kun ollaan normipainon puolella. Aiemmin meni tällä tavalla helposti kilo viikossa vaikken täysnutrannut ja vkl meni tavallisesti syödessä. Nyt ei onnistu läheskään sama...
  6. L

    Nutrauspäivittelyä

    Kiva kuulla susta Kais, ajattelinkin mihin olet kadonnut. Hyvä että paino on pudonnut! (y) Mulla ei sit tuon pe-la välillä lähtenyt kuin 100g kun vähän lipsuin. Vkl meni sit täysin överiksi huvipuiston takia ja tälle viikolle sit osui lasten synttärit. Tänään jo vähän juhlittiin ja vkl menee...
  7. L

    Nutrauspäivittelyä

    Hieno pudotus noin lyhyessä ajassa! Ja varsinkin kun normaalipaino, hyvä tietää että putoaa hyvin normaalipainoisenakin :) Mä olen kans täysnutrannut tän viikon ja paino laskee joka päivä. Nyt oon kans 700g ollut normaalipainossa. Virallisen painon otan kyllä lauantaina vasta. Nälkä on pysynyt...
  8. L

    Nutrauspäivittelyä

    Voi, painaisinpa mäkin jo noin... (y):oops: Mulla tavoite siis 55-58kg.. Joskus muinoin painoin alimmillaan 51.4kg, mutta sit painoa tuli ja tuli lapsetkin. Alimmillaan oon tainnut olla ekan lapsen jälkeen 61kg. Tämä päivä on mennyt kyllä niin herkutellessa... Oletko sä mennyt ketoosiin kun...
  9. L

    Nutrauspäivittelyä

    Täysnutrasin minäkin nyt arkipäivät niin jotain tulosta sain, -1.2kg. Kokonaispudotus nyt 15.8kg. Vielä pitäis jaksaa 9.5kg ainakin. En tiedä kuinka kauan nutraan, mutta ainakin vielä menen näin. Miten siellä sujuu?
  10. L

    Nutrauspäivittelyä

    Wau, hyvinhän sulla tippuu vaikka normaalipainossa oletkin (y) Oletko käyttänyt pelkästään Nutrilettin pusseja? Joko 3viikkoa meni ja miten jatkat sitten? Täällä ei nyt paino oikein putoa. Ei tosin lisääkään ole tullut. Pitäis ottaa myös tuollainen pidempi täysnutraus tähän väliin. Pitäis ja...
  11. L

    Nutrauspäivittelyä

    Tottakai mahtuu :) Ja saa tulla enempikin nutraajia mukaan kun varmasti tätä moni lukee. Ja tsempit! Mä en noin kauaa ole täysnutrannut, mutta kiinnostaisi kyllä. Elämä on niin houkutuksia täynnä, että en sit tuohon ole ryhtynyt kun tykkään pitää herkkupäiviä. Paino on tälläkin tavalla...
  12. L

    Nutrauspäivittelyä

    No niin, vihdoinkin paino alaspäin :) 68.7kg näytti juhannusaattona. Huomenna aloitan taas nutrauksen parin päivän huilin jälkeen. Mietin josko täysnutrais viikon, mutta saas nähdä pitääkö mennä tuttuun tapaan osanutrauksella jos ei jaksakaan... Kuinkas siellä?
  13. L

    Nutrauspäivittelyä

    Täällä on selkeästi joku jumi menossa. Oon tavoistani poiketen käynyt vaa´alla eilen ja tänään ja sama paino on, ja edelleen plussalla. Voi kökkö. Vkl:na on juhlat joten saakohan se jotain liikettä tähän. Lisää plussaa nyt eka tietty, mutta josko siitä lähis rasva liikkeelle taas...
  14. L

    Nutrauspäivittelyä

    Täällä kans oli lauantaina plussaa, ovis nosti painoa ja olo oli hyvinkin turpea. Hankalaa kun kahdesti kuussa paino nousee hormonaalisista syistä o_O Nyt toivottavasti tulis jotain tulosta. Yritän kovasti nutrata enempi, mutta vähän takeltelee. Pitäis jostain saada taas se motivaatio...
  15. L

    Nutrauspäivittelyä

    Hyvähyvä! Parempi kunnon flunssassa ottaakin vähän rauhallisemmin ettei tuu jälkitauteja. Kyllä sitä sit ehtii. Täällä paino nyt 69.9kg eli täpärälle meni tuo 70 alitus. En nyt ihan vielä kasvohoitoa varaile, mutta jos parin viikon sisällä. Seuraava etappi onkin ihan lähellä eli 67.1kg joka...
  16. L

    Nutrauspäivittelyä

    Kiitos. Tänään oli sit -1.3kg eli paino oli 70.6kg. Alle 70kg kun menee, niin sit saa varailla kasvohoitoa. Edellisestä onkin jo 4v aikaa... Nyt kahvakuulan kimppuun ja illalla sit lenkille. Kuuluu tähän päivään myös karkin syöntiä ja juustokakun leipomista han muuten vain. Saa esikoinen tarjota...
  17. L

    Nutrauspäivittelyä

    Hienoa!!! Se on kiva tunne kun joku kilomäärä on saavutettu. Vaikka matkaa sit vielä onkin. Mulla oli joku jumi kans ja paino oli punnituspäivänä sama kuin edeltävänäkin. Vähän söi motivaatiota, mutta tällä viikolla on tulosta taas odotettavissa. Kävin meinaan vaa´alla nyt aamusta jo vähän...
  18. L

    Nutrauspäivittelyä

    Mäkin olen miettinyt ton rannekkeen hankkimista. Tosin saattaa jäädä harkinnan asteelle... Kännykässä oli jossain vaiheessa askelmittari, mutta vei niin paljon akkua että poistin. Pitäis katsoa veisikö joku muu sovellus vähemmän. Mäkin kävin ostaan suklaapirtelöä lisää. Kyllähän näillä taas...
  19. L

    Nutrauspäivittelyä

    Hyvin sulla paino laskee! Mä söin vappuna ihan kunnolla munkkeja ja karkkia :laugh: En ole sen jälkeen vaa´alla käynyt. Vappuaattona otin kyllä painon ja oli 72.6kg. Lauantaina sit seuraavan kerran. Saavutin tavoitteeni pudottaa 10kg 2kuukaudessa :) Tulos kun oli 10.7kg. Seuraava tavoite...
  20. L

    Nutrauspäivittelyä

    Hienoa!!! Kyllähän sitä päivässäkin voi 800g lähteä. Joskus meinaan oon itekin käynyt vaa´alla vähän ennen aikojani ja seuraavana päivänä kuitenkin ollut hyvä tulos. Mä käyn (pyrin!) vaa´alla viikon välein. Yleensä lähtenyt kilo viikossa, mutta nyt lähti vain 100g mikä selittyikin sit...

Yhteistyössä