Hakutulokset

  1. M

    Ylimääräisiä orgalutraneja ja Menopuria

    Mulla olisi ylimääräisiä Orgalutraneja ja Menopur 75 iu lääkkeitä. Plussa tuli ja vauva syntyi joten ei ole tarvis enää. :) Jos jollain on tarve, niin voi laittaa yv:tä.
  2. M

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Moi Voin liittyä kans seuraan. :) Meillä on jo melkein 4 kk neiti (6.7. syntynyt), alkuun saatu 3 icsin passilla. Aivan valloittava ja ihana pakkaus, ollaan sulaa vahaa vaan neidin edessä kun hymyilee valloittavasti. Nyt ulkona nukkumassa. Muuten on mukavasti mennyt mutta huonosti nukkuu...
  3. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea Sharonalle ja koko teidän perheelle!
  4. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Isot ONNITTELUT Sinirusko pojasta ja MIllie kahdesta pikku prinsessasta! Toivo onnea Toivosta. :) Meillä ei näkynyt palleja eikä muutakaan rakenneultrassa kun vauveli piti hyvin huolen että jalkoväli ei vilahdakkaan. Mitens muut: joko Toiveissa, nanniga, laalaa ja sharona ovat päässeet...
  5. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Isot onnittelut Heidarille ja pienelle pojalle ja koko perheelle! Ja kiitos synnytyskertomuksesta. Toivottavasti pikkuinen on jo vahvistunut ja jaksaa jo syödä kunnolla. Ja tsemppiä Millielle huomiselle, pian sinullakin on jo pikkuiset sylissä. :) Sharona toivotaan että supistukset ei...
  6. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei taas pitkästä aikaa. Tulee niin harvoin kirjoiteltua kun kaikki on vaan normaalisti eikä ole mitään vaivoja tahi muutakaan kremppaa.. :) Millie onko vauvelit vielä masussa? Toivottavasti saavat vielä kasvaa isommaksi. Tsemppiä sulle! Shoranalle kans tsempit loppukoitokseen ja...
  7. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    T0iv0, RouvaPapunen, Jag, Wonder, Vieno ja Haaveilija 82 ONNEA hyvistä ultrakuulumisista! Ja jos jonkun nimi jäi pois, niin onnea myös muille! Olen känyt lukemassa säännöllisesti mutta laiskasti on tullut kommentoitua.. Ei ole niin kauheasti tapahtumia ollut :) Hattivattiselle onnittelut...
  8. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Olipa ihana lukea hattivattinen sinusta, toivottavasti kaikki on edelleen hyvin teillä! haaveilija tervetuloa mukaan. Uskotaan että se hcg sieltä nousee ja pääset turvallisemmille vesille raskauden kanssa. Kienalle onnea prinsessasta. :) Meillä isäntä toivoisin kovasti tyttöä, mutta toki...
  9. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    templeton onnea tuplasti! :) rouva papunen kiva kun on muitakin vks:läisiä. onko teidän hoidot tehty vks:n vai jonkun muun puitteissa? me ollaan käyty tampereen avassa. asutteko vaasassa vai jossain lähistöllä? kevätkello eiköhän se valmennus ole kaikille (ainakin ensisynnyttäjille) ja...
  10. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    ja lisäys rouva papuselle. meillä ainakin laskettiin et siirtopäivä oli 2+4 koska alkio oli siirrettäessä 4 päivän ikäinen. ja näin ollaan siis laskettu viikkoja ja sekä varhaisultrassa että tänään np ultrassa vauveli vastasi näitä viikkoja (siis että siirtopäivä olisi ollut 2+4). :) en tiedä...
  11. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Moi pitkästä aikaa kaikille. Ja tervetuloa uusille! :) kiva kun pino kasvaa eikä ole itse enää hännänhuippuna.. Ja meitä samalla la:lla oli jopa kolme! Missä Nonna ja Marlaa synnytätte, tai siis mikä sairaala on kyseessä? Mulla VKS. terveisiä np ultrasta, se kauan odotettu päivä oli...
  12. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    tervetuloa mukaan templeton ja haltia! oon ketjua lueskellut mutta on ollut kans saamaton olo enkä ole saanut aikaiseksi näpytellä.. olin perjantaina ekalla neuvolakäynnillä. :) kamalan kasan sai esitteitä ja pitää mennä uudestaan parin viikon päästä kun en ollut tajunnut että olisi...
  13. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Voi mörkötys :'( oikein paljon voimia sinulle! ei voi ymmärtää miksi näin käy, ei ole edes olemassa oikeita sanoja lohduttamaan..
  14. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heips pitkästä aikaa. En ole uskaltanut mitään kirjoitella tässä välissä kun olen vain odotellut varhaisultraa.. on tän pitkän odotuksen jälkeen ollut niin epätodellinen olo olla raskaana, että olen vain odottanut sitä ultraa kuin kuuta nousevaa että näkisi omin silmin että onko se oikeasti...
  15. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kiitokset onnentoivotuksista. Nyt vaan toivotaan et kaikki sujuu mallikkaasti. Mulle voi päivitellä et Myy75, ikä 36v, 3. icsin 1 pas toi tämän plussan, nyt olisi rv 5+2, la olisi laskujeni mukaan 25.6. Ekan ultran sain varattua 10.11. Ollaan oltu hoidoissa yksityisellä Tampereella ja varasin...
  16. M

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei Pääsiskö mukaan joukkoon..? En ole uskaltanut vielä kirjoittaa mitään, kun tuntuu että uskaltaako sitä ääneen sanoakkaan edes kuiskaten, ettei mitään vaan tapahdu.... Mutta pakko se on vaan luottaa että kaikki menee hyvin, muuta ei voi. :) Meille tehtiin 3. icsin 1. (ja ainoa) pas...
  17. M

    11-hoidot

    MAM Voimia sinulle. :/ Jaksa uskoa onnistumiseen. Ja ei ollut itse tarkoitus iloita eikä pahoittaa kenenkään mieltä. Tuntuu vaan uskomattomalta, että plussa voi tulla kenelle tahansa, ja ettei ne ihmeet tapahdu aina vaan muille! Meillekin on siis tehty jo 3 icsiä ja usko onnistumiseen alkoi...
  18. M

    35+ Lapsettomat

    Ja vielä perään Armille isot onnentoivotukset ultrakuulumisista! Kuuluiko sydämensyke jo hyvin? Mitkä viikot sulla on meneillään..? :)
  19. M

    35+ Lapsettomat

    Hei kaikki ihanaiset tämän ketjun sissit! Olen ollut poissa palstalta, välillä käynyt tokikin lukemassa kuulumisianne, olen yrittänyt vähän ulkoistaa tätä lapsettomuusmörköä elämästä ja ajatella muuta.. Armille ISOT onnittelut plussasta! Polkka ja Rebec, voimia teille ja elämä tosiaan on...
  20. M

    11-hoidot

    Hei kaikki ihanaiset 11 naiset! Olen ollut poissa palstalta, välillä käynyt tokikin lukemassa kuulumisianne, ihanan paljon plussia on ketjuun saatu! En ole uskaltanut vielä kirjoittaa, kun tuntuu että uskaltaako sitä ääneen sanoakkaan ettei mitään vaan tapahdu.... Mutta pakko se on vaan...

Yhteistyössä