Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio

    Ensimmäinen plussa saatu 9.4.! :)
  2. S

    Inseminaatio

    Tänään oli onnistunut siirto yheksältä ja nyt sitten piinailua 9.4. saakka... :)
  3. S

    Inseminaatio

    Moi taas... tänään soitin Väestöliittoon ja sain tulokset...yhdeksästä munasolusta kolme oli alkanut hedelmöittyä...eli huomenna ois sitten alkion siirto edessä, jos nyt vaan ei mitään kummaa tapahdu. :)
  4. S

    Inseminaatio

    Moi pitkästä aikaa! Tänään oli munasolujen keräys VL:ssa ja saaliiksi tuli yhdeksän kappaletta...nyt sitten jännitän huomista, että tuleeko soitto ja sanotaan taas ettei ykskään hedelmöittynyt, vaikka tälläkertaa tehäänkin mikrohedelmöitys, niin ei sitä pelkoa tuolta takaraivosta pois saa. Jos...
  5. S

    Inseminaatio

    Hei kaikille! Meillä ois 3.3. seuraava aika Väestöliittoon. Jännittää minkä tuomion saa eli jatketaanko hoitoja jo maaliskuussa vai vasta huhtikuussa...tuolloin 3.3. olis tarkoitus suunnitella Mikrohedelmöitys hoidon aloitus ajankohtaa. Mulla oli tammikuussa IVF, joka meni kiville, koska...
  6. S

    Inseminaatio

    Meillä kanssa maaliskuussa ICSI, jos yksi väli kierto riittää...muuten menee huhtikuulle. Tää oottaminen on niin tuskaa...haluis vaan kaikki hoidot putkeen, niinkuin inssissä, mut ymmärrän kyllä, että munasarjat pitää saada levätä ennen seuraavaa kierrosta.
  7. S

    Inseminaatio

    Hei! Tiiän, että tää on Inseminaatio ketju, mutta en oikeen osaa muuallekaan kirjoitella, kun tänne huoliani, koska on jo minulle tuttu ketju ennestään. Eilen oli eka munarakkuloiden punktio ja 7 munasolua tuli saaliiksi. Tänään tuli soitto VL:sta ettei yksikään ole hedelmöittynyt kaari...
  8. S

    Inseminaatio

    Hei pitkästä aikaa! Meillä nyt menossa eka IVF ja jännittää ihan mielettömästi ja odotus hirmuinen, josko tää juttu auttas mut viimeinkin raskautumaan. :) Sunnuntaina aloitin Puregonin pistämisen ja huomenna ois seurantaultra Väestöliitossa.
  9. S

    Inseminaatio

    Dijana Kyllä elämä on julmaa, ensin antaa sitten vaan ottaa pois kyselemättä...on tää niin epäoikeudenmukaista. Tosi paljon jaksamista ja voimia sinulle :hug:
  10. S

    Inseminaatio

    Dijana Hurjan paljon onnea! :heart: Mulla inssi tehtiin tän viikon maanantaina eli nyt ois menossa pp2. Tää onkin sitten kolmas ja viimeinen inssi, suraavaks olis IVF siirtyminen... Mun pitäis testailla 12.1. ja jos tuolloin testi negaa näyttää, niin seuraavana päivänä 13.1. mulla ja miehellä...
  11. S

    Inseminaatio

    Moi! Taitaa sittenkin inssi onnistua jo tässä kierrossa. :) Huomenna seurantaultra, keskiviikkona Puregonpistosten aloitus ja inssiä veikkasivat ens viikon alkuun. Oon niin iloinen, kun ei syntynytkään taukoa inssien välille. Dijana :hug: elä ihan vielä kirvestä kaivoon heitä :) Pidän...
  12. S

    Inseminaatio

    Arcatha :hug: sinulle, samassa veneessä keinutaan ei tullut joululahjaa, vaikka niin kovasti toivoi. Onko nää Clomit sama kuin Puregonpistokset, mutta vaan tabletteina? Mulla seuraava inssi ois kolmaskerta. Mulla hoitona Puregon+Pregnyl+Luget
  13. S

    Inseminaatio

    Anteeksi hölmö kysymys :ashamed: mutta mitä tarkoitat veritestillä? Teet vielä testin, vaikka menkat alkaneet vai verikokeeseen? Mulla alkoi tänään tulla hyvin vähäistä verituhrua ja nyt kierron 29. päivä. Eli harakoille meni tämäkin yritys ja seuraava inssi tehään kait joulun ja uudenvuoden...
  14. S

    Inseminaatio

    jsl :hug: Tosi paljon voimia sekä jaksamista sinne! :hug: voimia ja jaksamista myös sinulle mariq! Mulla testi näytti negaa pp16, mutta mun kierto oli tuolloin vasta 27/30, joten testaan uudelleen vielä sunnuntaina, jolloin kierron 30. päivä...ellei sitä ennen punainen lippu liehu. Oireina...
  15. S

    Inseminaatio

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Minulla menossa pp14, joten torstaina pitäis testailla. Oon käynyt lukemassa Plussanneiden oireet-ketjua ja verrannut omia oireita niihin, välillä tuntuu, että nyt tärppäs...yritän vaan olla liikaa toivomatta, ettei pettymys olis niin kova. Dijana ja Arcatha...
  16. S

    Inseminaatio

    Simpli86 :hug: Mulla nyt menossa pp9 ja ei kyllä oikeen mitään oireita ehkä pientä nipistelyä alavatsassa ja repäisyjä, kun paljon nostelee ja tekee nopewita liikkeitä...ei oo rinnat arat, vaikka en kyllä tiiä ees missä vaiheessa kipeytyvät, mutta kun muissa kierroissa on ollut arat tai tosi...
  17. S

    Inseminaatio

    Hei taasen, kävin eilen seuranta ultrassa aamupäivällä ja silloin mulla oli oikealla puolella iso munarakkula 21mm...tänään aamupäivällä ennen inssiä oli munarakula jo hävinnyt/irronnut... :confused: Nyt sitten mietin, että kuinkahan hyvät mahollisuudet onkaan, ku pääsi jo irtoamaan... Onko...
  18. S

    Inseminaatio

    Huomenna aamupäivällä inssi! :)
  19. S

    Inseminaatio

    Iso voima :hug: sinulle Dijana Se on kyllä joka kerta tosi kova pettymys, kun menkat alkaa, oli se sitten yritetty luomuna tai hoitojen kautta...mut kait sitä hoitojen alettua oottaa vielä enemmän onnistuvan kuin luomuna. Mulla nyt lähipäivinä toka inssi...nyt vaan pitäis olla...
  20. S

    Inseminaatio

    Hei, Vauvakuumetta, Jessie82, Nöppö: Toivotan teille tosi paljon onnea tulevaan ivf:ään ja sinulle LittleMissLadyBird myös onnea tammikuussa jatkuviin hoitoihin!!! :hug: Mulla toinen inssi tulossa lähipäivinä... :) Kävin kierron 4. päivä tiistaina seurantaultrassa ja siellä oli oikealla...

Yhteistyössä