Hakutulokset

  1. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa kaikille, jotka täällä vielä pyörii! Onnea Tyttötrio, Taffo, Kääkkis, MamaDeDos ja Ellu! Sparklelle tsemppiä, huhhuh minkälainen alku! Toivottavasti teidän vauva-arki on kuitenkin lähtenyt käyntiin hyvin, eikä enempää dramatiikkaa tarvitse kokea. Samoin Tyttötriolle kaikkea hyvää...
  2. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Suuret onnentoivotukset Dire, Sparkle ja Jeccika :heart: Ja Kääkkis, olet mun mielessä. Samanlaisia huolia meillä näkyy olleen koon ja käynnistyksen kanssa. Toivottavasti olet nyt synnyttämässä tai jo nyytti kainalossa! Me kotiuduttiin perjantaina. Keskiviikkona...
  3. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Oho, elän jo huomisessa kun yksi päivä oli viikkoihin tullut lisää. Kääkkis toivottavasti sun lantiokivut ennakoi synnärireissua. Mut sitten sektioidaan huomenna, eli se on menoa nyt. Toivottavasti ei sun eikä kenenkään muunkaan tarvi enää montaa päivää kärvistellä. Tsemppiä kontrolliin!
  4. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Jestas miten nopea synnytys Lumis sulla oli! Onnea tosi paljon pienen tytön johdosta! Isoja elämänmuutoksia Elmi teillä, ensin vauva ja sitten muutto. Mutta niin kuin sanoit, kaikki aina järjestyy. Omanapaiset ihan nopeasti. Vatsanahan venytys päättyy huomenna. Tarjosivat sairaalasta...
  5. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Ehei, täällä ollaan mutta nyt on jännät paikat! Ekaks onnittelut uusille äideille, Sippe ja Tyttötrio :heart:!! Ja Mamille LA:sta =)! Eilen meni siis lähes koko iltapäivä ja ilta synnärillä. Luikertelin sinne kutinan varjolla, päätarkoituksena oli kuitenkin selvittää käynnistyksen...
  6. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Jes, pääsen verikokeisiin ja näytille huomenna. En muuten olisi niin hätäinen, mutta kun äidilläni ei kumpikaan synnytys ole käynnistynyt itsestään ja tällä vatsan koolla ei oikein tunnu enää järkevältä odotella kovin pitkään. Ja tuleepahan jotain tekemistä huomiselle :D
  7. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Sama täällä, ei mitään tapahdu! Vauvakamat tosiaan pölyttyy ja siivoamaankin vois taas aikansa kuluks ruveta (jos yhtään huvittaisi se puuha!). Sunnuntaipäivän ratoks ajattelin soittaa synnärille ja kysyä tästä kutinasta ja. Vaikuttaa tosiaan siltä "harmittomalta" PUPP:ilta, mutta voihan...
  8. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    :hug:sulle myös Kääkkis! Eihän sitä tiedä jos vaikka tulisi villi viikonloppu meille ;). Mutta ens viikolla saisi kyllä alkaa tapahtua. Tosta Sf-mitasta, ei ole sullakaan ihan pieni vatsa... Eilen oli tosi nuori kätilö mittaamassa, joten luulen että mukaan tuli pari ekstrasenttiä. Tsemppiä...
  9. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa kaikille! Kovasti tullut vauvauutisia. Suuren suuret onnentoivotukset kaikille :flower:!! Nopeasti lukaistuna nopeahkoja synnytyksiä taas. Jos jaksatte tai ehditte, laittakaa synnytyskertomuksia, niitä on kiva lukea kun itse kärvistelee pötsinsä kanssa. Itse olen ihan luovuttanut...
  10. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Hei täällä ollaan myös yhdessä koossa toistaiseksi! Ja onnea Kääkkis lasketun ajan saavuttamisesta ;). Ja tietysti erityisen paljon paljon onnea kaikille vauvautuneille!! :heart: Täällä oli lähes koko viimeyö säännöllisiä supistuksia kymmenen minsan välein, mutta kun ne eivät oikein satu...
  11. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa! Onnea Mammyli ja kiitos Pompula synnytyskertomuksesta! Kiva että vauva-arki on lähtenyt hyvin käyntiin ja tsemppiä selkäkipuihin. Tänne ei mitään uutta...Illalla ei meinaa tulla uni, mutta kun se tulee niin sitä onneksi riittää. Supistuksia on välillä, mutta edelleenkään ne ei satu...
  12. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa vaan! Onnea Susanna! Miten osasikin vauva juuri satsata laskettuun päivään! Parelille ja Hetalle tsemppiä, hengessä mukana! Täällä ei siis tapahdu mitään. Illalla ei meinaa tulla uni kun kaikenlaista pyörii päässä ja sitten kun se uni tulee sitä riittää...Pariin yöhön ei ole edes...
  13. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Ai niin, Direlle piti sanoa että kiva kun kävit moikkaamassa. Munkin mies käy aina välillä salaa vauvafoorumeilla vaikkei sitä aina halua tunnustaakaan ;). Toivottavasti teillä on toivottu flunssasta ja kaikki menee muutenkin hyvin!
  14. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Pompula ja Mutzilla :heart:! Ja Elmi kiitos synnytystarinasta. Niitä on tässä vaiheessa tosi kiva lukea. Auttaa orientoitumaan tulevaan, synnytykset kun ovat niin erilaisia. Mutzillalla oli ilmeisesti myös vauhti päällä? Tänne ei edelleenkään mitään uutta. Heräsin yöllä supistukseen...
  15. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea Memmu pienestä tytöstä ja tsemppiä toipumiseen! Varmasti tosi hurja kokemus. Toivottavasti sulla on siellä apua lähellä ja saat levättyä ja hoidettua itseäsi hyvin! :hug: Ja Dulcelle kanssa isot onnentoivotukset :flower:! Tänne ei mitään uutta... Flip 38+5
  16. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa kaikille ja pikaista paranemista MamadeDosille ja toive81:lle. Ja onnea Elmi :flower:, jos jaksat/ehdit olisi kiva kuulla miten kaikki meni. Aika vauhdilla ja yllättäen ilmeisesti? Mammyli ja Pompula, kyllä teille kohta lähtö tulee. Pidän peukut pystyssä! Kuulumiset eiliseltä: Oma...
  17. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Voi jännittävää! Ihanaa Mammyli kun alkaa tapahtua! Mua tylsistyttää ja nälättää :p. Oon tosi paljon yksin kotona ja hankala keksiä viihdykettä...Tein vähän jäljelle jääneitä työjuttuja, otin päikkärit, pistin telkan kiinni (kyllästyttää kaikki mitä sieltä tulee), fb:ssä on hiljaista, laitoin...
  18. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Sama täällä, supistuksia koko ilta ja yö ja ylilevoton vauva (miten se mahtuu vielä myllertämään niin!). Mulla ne supparit tulee aika usein ja suht säännöllisesti, mutta eivät ole kovin kipeitä. Niin toivon että pian jotain tapahtuisi! No nyt aamupuuroa napaan ja ihmettelemään mitä tämä päivä...
  19. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Paljon Onnea Marde, Ninnipo ja Emeliina! :flower: Ilmeisesti teillä kaikilla on ollut tosi ihanteelliset synnytykset. Ihanan nopeita ponnistusvaiheita, toivottavasti osuisi omallekin kohdalle ;). Täällä sama juttu: menkkakipuja ja jomotuksia. Sekä supistuksia jotka välillä tulevat...
  20. F

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    No nyt alkaa olla tässäkin pinossa säpinää :)! Onnea Nullpoints ja Lillywhite ja tsemppiä ä060811 huomiselle!! Voi Heta, toivottavasti pieni tekee vielä eskimokäännöksen. Oletko käynyt spinning babies-nettisivuilla? Olen itse tehnyt ilmeisesti samaa liikettä kuin sinäkin, kontillaan tai...

Yhteistyössä