Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Sen verran pitää tulla vielä kommentoimaan arielille tästä meidän tilanteesta. Mua vähän otti päähän kun kaksi päivystyksen lääkäriä ei oikein halunnut ottaa kantaa tähän hommaan. Vaikka oli tosi selkeä. Kävin tänään uudelleen lääkärissä. Olikin hiukka pätevämpi lääkäri,ei siis yleislääkäri...
  2. M

    Suurperheen kasvattajat

    Ei meille vitosta tule. Raskaus ei etene läheskään niin miten pitäisi,arvot ja viikot jättää niin paljon. Joten meidän vauvat on nyt tässä. Kohti uusia juttuja mennään. Varmasti käyn lukemassa vielä teidän kuulumisia :)
  3. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Lääkärissä käyty. Raskaus etenee mutta ihan liian hitaasti, eikä hormonitkaan nouse tarpeeksi. Vastaa viikkoa 5 kun pitäisi olla 6+3. Ja se ei ole mahdollista että olisi vasta 5, olisin tehnyt 4 päivää siitä kun raskaaksi "tulin" niin testin ja kerto olisi ollut 2vkoa. Ja kun ei oltu oltu kun se...
  4. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Siis lähinnä ruskuaispussi oli jo sen kokoinen että siellä olisi pitänyt jo jotain olla. Sitä se lääkärikin ajatteli sillä kun laittoi noi hcg määritykset :) Ja eilen kun se kätilö soitti niin oli sekin sitä mieltä että jotain on pielessä Loptukin oireet on kadonnut jo.(ja ne arvot ei ollut...
  5. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Eufemia mitä sulla näkyi siellä ultrassa? kun sulla hcg 450 on? Mulla piti ollan viikkoja suunnilleen 5+4 hcg 2900 mutta ei ollut kun ruskuaispussi, ei siis mitään alkioon viittaavaa edes. Lähinnä silläkin tiedän että kaikki ei ole ok kun toi arvo on noin "korkea" mutta mitään ei näy. Se on...
  6. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    No enmä tiedä onko tässä nyt mitään enää toivottavissa. Se arvo jättää kuitenkin niin paljon että eihän sillä alkiolla (millä lie) voi olla kaikki hyvin. Siis niin kurjaa kun se onkin niin jotainhan sillä on pielessä. Ja kun jo nyt on arvot noin jäljessä niin mitä ne sitten tulee olemaan. Mutta...
  7. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Arvo oli tänään 1000 liian vähän joten ens tiistaina on uusinta ultra. Eipä ole kovin luottavainen fiilis. Joten tässä sitä sitten odotellaan tiistaihin asti ennen kun näkee onko siellä mitään.
  8. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    BigMama: Mä olen koittanut kysellä noista sykkeistä niin ilmeisesti vasta puolessa välissä niitä pitäisi alkaa rajottamaan siihen 150. Mä olen ja juoksen edelleen lenkkejä erilaisilla sykkeillä.(mulla nousee muutenkin sykkeet tosi helposti niin ajattelin lääkäriltä kysyä että onko toi 150 ihan...
  9. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Mä tuun mukaan kun selviää ensi että onko mennyt kesken tai jtn. Eilen kävin lääkärissä, ihan kohdun sisällä oli ruskuaispussi muttei alkiota. Luulen että viikolla 5+5 olisi pitänyt olla jo alkio. Lääkäri sanoi että ehkä on niin alussa ettei vielä näy. Laittoi kuitenkin Hcg määritykseen...
  10. M

    Suurperheen kasvattajat

    Lily rose: Enmä sitä itse pelkääkään, vaan sanoinkin että muita se kovasti mietityttää :) Mulle on periaatteessa "ihan sama" minkä ikäisiä nuo ovat. Mutta mieluiten pienellä ikäerolla, jotenkin helpompaa :D Ja meillä on kakkosella ja kolmosella 1v 11pv (kolmonen syntyi viikon myöhässä) ja se...
  11. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Onnea taas uusille plussanneille :) Täällä menee selkeästi vatsakivut ja oireet samoissa. Tänään ollut taas vatsa tosi kipeä ja väsymys pahentunut. Muutenkin olen tosi kärttyinen kokoajan.. Perjantaina on tytön 1v neuvola niin samalla varaan itselleni ajan ja pyydän lähetteen ultraan :) Mä...
  12. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Se varmaan kannattaa tehdä vasta ens kuussa kun kuitenkin tästäkin pinosta vielä osa tippuu :) Kun ollaan vielä niin alussa. Mutta sama mulle jos joku haluaa jo nyt tehdä :)
  13. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    murusten mami Mullakin maha vielä korostuu juoksutrikoissa :D Saa nähdä miltä sitä näyttää kuukauden päästä, ihan makkarankuorelta varmaan :D Mullakin on ekaa kertaa sellainen olo että jotain on pielessä. Noi kovat vatsakivut sen varmaan tekee. Mutta ei auta kun luottaa että kaikki menee...
  14. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Mulla ei ole ikinä ollut niin huono-olo että olisi noita rannekkeita tarvinnut käyttää. Pieneen oksetukseen auttaa kun syö säännöllisesti ja liikkuu. Tänäänkin oli sellainen fiilis että oksettaa kokoajan, kävin juoksemassa reilun tunnin niin helpotti :) Meillä mies suhteutuu odotukseen...
  15. M

    Suurperheen kasvattajat

    Ok :) Ei munkaan ollut mitenkään tarkoitus "sääliä", on kyllä tosi piinaavaa odottaa monta viikkoa tuloksia! Todella ajattelematonta sun Äidiltä! Jos se on huolissaan? Moni ei kuitenkaan Downista mitään tiedä, ehkä sitä pelottaa että onko se vauva todella sairas, teidän pärjääminen ym? Vaikka...
  16. M

    Suurperheen kasvattajat

    Tsemppiä Reppis:hug: Toivotaan että sydämeen ei ilmesty mitään vikaa! Ja että muutenkin kaikki menee hyvin :) Ja ilmeisesti muutenkin voisi "pahemmin" olla, kuitenkin aivot ja muut näytti hyvältä :) En tiedä miten noi hommat menee mutta se kromosomitutkimusko lopulta sen downin "paljastaa"...
  17. M

    Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

    Moi! Täälläkin plussattu lauantaina selkeä plussa. Lasketun laskin oviksen mukaan eli LA ois 4.4 :) Kierto on muuten ollut ihan sekaisin ja selkeän plussan olisin saanut jo 3-4pv ennen menkkojen alkua. Oireita on paljonkin ja ekaa kertaa pelkään kohdunulkoista tms. Todella huono-olo...
  18. M

    Suurperheen kasvattajat

    Joo niinhän siinä käy :) Olin jo alkanut miettimään kouluttautumis juttuja ja ajattelin laittaa lapsille hoitohakemukset. Alkoi jo tuntumaan kivalta lähteä töihin kun olen ollut 8 vuotta kotona. Parisuhteellekkin olisi tehnyt hyvää etä mulla olisi ollut jotain omaa. Mutta näillä mennään nyt...
  19. M

    Suurperheen kasvattajat

    Päätettiin haudata vauvanteko hommat.. Mutta aika yllättäen tänään tuli plussa testiin ja huhtikuussa olisi laskettu:heart:
  20. M

    Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

    Mekin päätettiin että ei tehdä enää sitä viidettä. Mutta niin vaan pärähti plussa tänään testiin ja laskettu ois huhtikuussa :)

Yhteistyössä