Hakutulokset

  1. noora-maria

    Facebook ryhmä pohjois-pohjanmaan äideille !

    Laita hakuun: MammaMiitit Pohjois-Pohjanmaa ja liity mukaan mahtavaan äitiremmiin ja tutustutaan uusiin ihmisiin ! :)
  2. noora-maria

    Facebook ryhmä pohjois-pohjanmaan äideille !

    Laita facebookin hakuun: MammaMiitit Pohjois-Pohjanmaa ja liity ryhmään ! :) Suunnitellaan miitinkejä ja tutustutaan uusiin ihmisiin ! :)
  3. noora-maria

    Äidit SIIKALATVA,HAAPAVESI,NIVALA,YLIVIESKA jne.

    Heippa sinä äiti/ tuleva äiti! Mulla olis tarkoituksena perustaa facebookkiin mammaryhmää meille tämän alueen mammoille. Itse olen huomannut ettei täällä oikein ole mitään menoa ja meininkiä ja hankala tutustua uusiin ihmisiin, jos mahdollinen ryhmä auttaisi siinä Ryhmässä voisi sopia...
  4. noora-maria

    Äidit SIIKALATVA,HAAPAVESI,NIVALA,YLIVIESKA jne.

    Heippa sinä äiti/ tuleva äiti! :) Mulla olis tarkoituksena perustaa facebookkiin mammaryhmää meille tämän alueen mammoille. Itse olen huomannut ettei täällä oikein ole mitään menoa ja meininkiä ja hankala tutustua uusiin ihmisiin, jos mahdollinen ryhmä auttaisi siinä Ryhmässä voisi sopia...
  5. noora-maria

    Äidit SIIKALATVA,HAAPAVESI,NIVALA,YLIVIESKA jne.

    Heippa sinä äiti/ tuleva äiti! :) Mulla olis tarkoituksena perustaa facebookkiin mammaryhmää meille tämän alueen mammoille. Itse olen huomannut ettei täällä oikein ole mitään menoa ja meininkiä ja hankala tutustua uusiin ihmisiin, jos mahdollinen ryhmä auttaisi siinä :) Ryhmässä voisi...
  6. noora-maria

    moi täälllä ois kiuruvedeltä kahden lapsen äiti

    Hei! :) Itse asun n. 50km päässä kiuruvedeltä :) itsellä kanssa laskettu aika toukokuussa! ennestään kohta kolmevuotias tyttö!
  7. noora-maria

    odotusajan painonpudotus

    Itse haluaisin pudottaa painoa reilusti tai edes vähän en missään nimessä halua että se nousee, voisiko joku kertoa vinkkejä miten sitä saa laskettua? Odotan esikoistani rv 5+5 ja painoa on tällä hetkellä 95kg, kilot on nousseet huomaamatta kesän jälkeen jolloin painoin 80kg joka tuntui...
  8. noora-maria

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Ilmottaudun joukkoonne! En ole laskenu painoindeksiäni mutta painan tällä hetkellä 95kg ja oon 174cm pitkä! Tarkoituksenani oli aloittaa laihdutuskuuri kun itsellä on niin tukala olo tässä vartalossa, mutta se tyssäsi siihen että plussaa testi näytti! Kaipailisin vinkkejä miten saatte painon...

Yhteistyössä