Hakutulokset

  1. E

    Moniko on selvinnyt suhdekriisistä?

    tämä kriisi päättyi niin että olemme olleet naimisissa nyt 2kk ;)
  2. E

    elatusavut:maksajana kela ja isä

    ja tilille maksaa...
  3. E

    elatusavut:maksajana kela ja isä

    ainoa tapa lopettaa kela on mennä oikeuteen. selvisi tässä taannoin :/
  4. E

    elatusavut:maksajana kela ja isä

    isä maksaa elatusta 150e/kk äidille ja äiti nostaa kelasta vielä 139e/kk elatusta. sitä tukea minusta äidin ei pitäisi saada. miehelläni juoksee koko ajan ulosottoon rahaa koska äiti ei katkaise kelan elatusta.
  5. E

    elatusavut:maksajana kela ja isä

    En tiedä kuuluisko tää tänne mutta ajattelin kokeilla saako paskaa niskaan vai apuja. ongelmana on se että mieheni maksaa exälleen elatusta mutta exä silti nostaa tukia kelasta. Kelasta sanotaan että tukea ei voi katkaista muuta kuin äiti. Miten toimia? Toinen ongelma. Tänään oli...
  6. E

    Moniko on selvinnyt suhdekriisistä?

    meinasin jo kirjoittaa kuinka ihanaa elämä on kunnes tuli taas takaisku päin kasvoja ja tunsin kuinka sydämmeni murtui 2 osaan. mutta jospa siis kerron miten meni, mitä tunsin ja tilanne nyt. puhuimme mieheni kanssa asiat halki. nostin kissan pöydälle ja annoimme kaiken tulla. Hän jatkoi...
  7. E

    Moniko on selvinnyt suhdekriisistä?

    elikkäs tilanne siis on tämä: mies ilmoitti että hän ei rakasta minua enää. tuli aivan puskista ja vietiin jalat alta kertaheitolla. lapsikin olisi tulossa ja sille pitäisi elämä antaa. mies kertoi syyn miksi on päätynyt tähän tulokseen. alkaako kaikkien miehien tekemään muuta pesää 30v...
  8. E

    keskenmenon kivut

    viikkoja oli 8. mutta eihän se viikoista ole kiinni. menetys on aina menetys. toisille kovempi toisille pienempi. olin tänään kaavinnassa ja vieressäni oli äiti jolle toivotettiin onnea tyttölapsen syntymän johdost. poru meinas tulla :(
  9. E

    keskenmenon kivut

    Sain kokea järkytyksen eilen jouduttuani terveyskeskuslääkärin kautta keskussairaalaan naitenpolille tutkimuksiin ruskean vuodon takia. Tutkimuksissa todettiin että olen saanut keskenmenon ja lasta ei olekkaan tulossa. Järkytys oli aivan valtava. En tiennyt miten reagoida siihen mitä lääkäri...

Yhteistyössä