Hakutulokset

  1. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät Hyvä, että kyseessä oli väärä hälytys ja pikkunen voi hyvin! :) Ei tuosta km pelosta ihan helpolla pääse, itsellä ainaki koko ajan mielessä ja helposti säikähtää ihan pienestäkin kivusta yms, mut pitää yrittää nauttia sen minkä voi ja mulle lääkäri sanoi tuosta pelosta just että...
  2. Ä

    Kohtalontovereita?

    Ajattelin käydä täällä kertomassa, että tänään taas veristä vuotoa ollut ja kysille soitin niin ottaavat vastaan elikkäs sinne siis joskus klo 13 aikoihin, jospa kaikki olis ok pikkusen liikkeet ainakin tuntunut. Hyvin alko tämäkin aamu :/ äippää & Jytky 20+2
  3. Ä

    Kohtalontovereita?

    Tammiska Tervetuloa joukkoon vaikka asia huono onkin! Pahoittelut toisen pienen pois menosta! :( Nuo ihmisten kommentit kyllä osaa satuttaa ja osa on niin ajattelemattomia! Surusilmät Voi ei tuon vuodon kanssa, toivottavasti loppus :( Jospa vaan kaikki olisi hyvin, tsemppiä huomiseen...
  4. Ä

    Kohtalontovereita?

    sussu80 Juu pikkuveljeä neiti toivoi :) Se tk lääkäri mikä teki ultran hoitaa myös äitiysneuvolan lääkäri ajat eli pitäs jotain tietoo olla.. Hyytymis tekijät otetaan kun suvussa niin monella niiden kans ongelmia ja sit just hematoomien takia, siis ekassa ei ollu raskausaikana mitään ongelmaa...
  5. Ä

    Kohtalontovereita?

    Tänään käyty rakenne ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin, ja poikahan siellä on:) Ainut vaan, että tk lääkäri eilen väärin ultras, istukka oli edessä eikä takana ja se hematooma ei ollut pienentynyt vaan oli siellä edelleen koko oli jotain 5cm :O ja ne lääkkeet mitä eilen tk.s annettiin niin...
  6. Ä

    Kohtalontovereita?

    Susurilmät Jospa ne supparit olis harmittomia, toivotaan parasta ja tottahan se on et voi alkaa jo aikaseen, mulla ekassa raskaudessa alko rv20 ja mullakin oli sillon se streptokokki, olin sit saikulla supistusten takia mukavasti :) Ilmottelehan mitä neuvolassa sanoivat! Just mietin, että...
  7. Ä

    Kohtalontovereita?

    Juu rupesin eilen ottamaan lääkkeitä ja siinä ohjeessa oli,(en muista sana tarkasti) raskaana oleville vain jos lääkäri on katsonut että se selvästi tarpeellista, joten soittelin Kysiin niin, sanovat etten ota vaan juttelen tänään rakenneultrassa lääkärin kanssa, ja se tk lääkäri anto tuon...
  8. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: ei ne silleen niin kipeitä ollu, että olis särkylääkettä tarvinnu, mut tuntu kuitenkin ja tuli silleen aaltomaisesti. Mut lääkärissä kaikki oli ok paikat kiinni ja vauva voi hyvin! :) Mietin kyllä sitä, että kun nyt ollu levossa jo jonkun aikaa, et voisko sit siitä jumittua kun...
  9. Ä

    Kohtalontovereita?

    Tulin pikaisesti ilmottamaan, että tänään lääkäriin, yöllä ja aamulla ollut selkäkipuja ettei oo supistuksia kun mulla yleensä tulee ne selänkautta ja vessassa joutuu ravaamaan 10min välein, jospa kaikki olis ok, vuotoja ei kuitenkaan ole. jännittää :/ äippää + Jytky rv19+1
  10. Ä

    Kohtalontovereita?

    sussu80[B] Kiva kuulla, että sielläki vähä helpottanu :) No ei sitä mitenkään hirveesti oo ja välillä se on vähä hyytynyttä ihanku suklaa vanukasta, jospa se olis sitä hematooman pois tuloa! Kirkkaamman punasta ei oo nyt ollu oisko viime viikolla viimeks ja sillonkaan ei paljoa. Tässä...
  11. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Minä sanoin keskiviikkona neuvolassa nuista kun tuntuu välillä, että supistelis niin sanoi se terkkari just sitä että toisilla supistus herkkä kohtu ja ei tarvii huolestua jos ei koske/tule ihan koko ajan :) Hyvä ettei ole vuodellut nyt sinullakaan! :) sussu80: Mikäs siellä on...
  12. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Kiva kuulla, että kaikki oli hyvin :) ja hyvä, että saitte ylimääräisen ultran! Ja toivotaan että vuodot olisi nyt sinulla takanapäin! :) sussu80: mites sulla onko vuotoja ollut? Eilen kävin neuvolassa ja siellä kaikki oli ok, sydänäänet oli hyvät ja kohtu kasvanyt hyvin :)...
  13. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Vois yrittää itsekin ruveta ajattelemaan positiivisemmin, ja mennä vaan päivä kerrallaan jos jotain sattuu niin sattuu ja ennenkaikkea yrittää ainakin pelosta huolimatta nauttia raskaudesta! Ihanaa, että joku edes osaa ajatella positiivisesti :) sussu80: Hyvä, että sydän äänet...
  14. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Hyvä, että mieli positiivisempi :) En uskalla minäkään mitään kuvia ottaa tms.. ihme taikauskonen minäkin :D Soittelin äsken äippäpolille, kun maha ollut eilisestä lähtien sekasin ja välillä sitä verta (tällä hetkällä ainakin tosi vähästä), mut käskivät mennä terveyskeskuksen...
  15. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Voi ei, toivottavasti ei oo lapsivettä :/ toivotaan, että se oli jotain muuta! Käy ilmottelemassa kun olet näytillä käynyt! Kunpa voisinki ajatella positiivisesti, mut väkisinkin kun jotain tulee niin alkaa ajatella että nyt se km taas tapahtuu :( sussu80:harmi vuodon kans ja...
  16. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Mulla ton 2,5v tytön synnytyksen oksensin koko ajan eli n.11 tuntia. Kauheeta myös sulla kun kipujen lisäks mennyt pitempään ja siihen päälle vielä shokki :/ mulla sama homma että niin ''sekasin'' menin ettei kaikkee muista, sairaalassa sain jotain lääkettä tipan kautta ja sit katkee...
  17. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Kivuilla oli eroa. Sillonku tuli se myöhänen km niin en edes tiennyt että alkaa syntyä mulla oli aiemminkin oli samanlaista kipua ja sairaalasta käskettiin ottaa särkylääkettä ja sillon sinä iltana kun se tapahtu niin napsin vaan särkylääkettä niinku oli käsketty, koski vaan selkään...
  18. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Toivotaan, et se oli vaan valkkaria, mulla on joskus kans ollut vähän lapsivedenhajusta, muttei ollu lapsivettä.. Ja mullakin oikeestaan melkein koko raskausajan ollut paljon sitä valkovuotoo. Siitä on varmasti siitä neuvolapsygolista apua! Mulla helpotti hirveesti kun kävin siellä...
  19. Ä

    Kohtalontovereita?

    Sussu80: Harmi kun sinulla myös tämä ongelma! On kyllä tosiaan iso hematooma :/ Mulla ei ollut tulehdusta, mutta antoivat antibiootti kuurin, ettei tulis tulehdusta. Mulla suun kautta otettava kuuri. Surusilmät: Hyvä, että kaikki hyvin ja hematooma pienentynyt! :) Jospa vaan kaikilla...
  20. Ä

    Kohtalontovereita?

    Surusilmät: Mulla oli kyllä alussa kans ihan sama, että jotain jos tuntui niin ajattelin ettei ne kuiteskaan ole mitään, mut niitähän ne on :) Onneksi sydänäänet sit löytyi! :) Minuakin jännittää aina kaikki ultrat ja muut kun pelottaa ettei kaikki oo hyvin.. Kyllä se helpottaa et voi puhua kun...

Yhteistyössä