Hakutulokset

  1. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onnea Susimieli! Indico, kävin maanantaina istukkanäytteessä ja tänään sain jo tulokset. Kromosomeiltaan terve tyttö tulossa, neljäs tyttö jo meidän talouteen. Olen ihan onnesta ymmyrkäisenä. Onneksi tulokset tulivat noin nopeaan.
  2. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos Ansq ja Susimieli. Nyt olen alustavasti tehnyt sen päätöksen, että menen istukkanäytteeseen maanantaina. Katsotaan sitten jänistänkö. Pelottaa ja jännittää kovasti jo nyt. Onneksi tuolta Oys:in perinnöllisyyspolilta saa aika hyvin asiallista tietoa. Hieman helpottaa sekin. Meillä on...
  3. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Joudunpa sitten minäkin tulemaan tänne. Neljättä odotan ja eilen sain puhelun, että yhdistelmäseulasta tuli riskiluku 1:35. Niskaturvotus oli ultrassa 1,8mm. Veriarvoja en tarkemmin tiedä mutta niissä se häikkä taitaa olla. Nyt sitten painiskelen itseni kanssa menenkö maanantaina...
  4. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei, Meillä ei ole niin minkäänlaista päivärytmiä. Kiinteitä alettiin vasta kokeilemaan, eli aika pitkälti rintamaidolla vielä mennään. Tyttö onkin sellainen tissitakiainen tällä hetkellä, että kiinteitä lisätään niin nopeaa kun vaan mahdollista :) Jospa se päivärytmikin sitten kiinteiden...
  5. N

    Jos lapset ovat 3 ja 5-vuotiaat vanhemman kuollessa - miten toimisitte, veisittekö lapset hautajaisiin

    Kyllä minä otin molemmat lapseni, silloin 4v ja 1v mukaan pikkuveljeni hautajaisiin. Juteltiin ennen hautajaisiin menoa ja hautajaisten jälkeen. Pikkuveljeni kuolema kun näkyi muussakin päivittäisessä elämässä niin selvästi, niin en nähnyt mitään syytä miksei lapsia olisi voinut hautajaisiin...
  6. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    No nyt alkoi onnekksi rokotuksen aiheuttamat oireet meillä hävitä ja tyttö on yhtä vauhdikas kuin ennenkin. Tuo essu saattais olla ihan hyvä meillekin, kinteiden kokeilu tänään aloitettu ja mahtava sotkuhan siitä tuli :) 2v isosisko tuli vielä auttamaan niin pesullehan siinä mentiin koko sakki.
  7. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    SMSM samansuuntaista oireilua on sitten meilläkin ollut. Hyvä kuulla, että ihan normaalia. Tyttö oli kuin kekäle ja huusi yhden yön. Sitten tuli nuha ja ihottuma pistoskohtaan ja mahaan. Nyt on kaikki oireet onneksi jo menneet pois, rokottamisesta on nyt neljä päivää. Nestemäistä Panadolia...
  8. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei, mahtuuko mukaan vielä. 19.7 syntyi tämä meidän kolmonen. Ihan silläkin asialla vaan täällä, että minkälaisia oireita teidän vauvoille on tullut tuosta 5kk rokotteista? Neelukka ja tyttö 5,5kk
  9. N

    G;Monta lasta?Vieläkö lisää lapsia?

    3 on, ikuisesta vauvakuumeesta kärsin mutta tähän taitaa jäädä.
  10. N

    Pitkien lasten vanhemmat

    Meillä sama tämän nuorimman kanssa. Pitkä tyttö ja 3kk:n iässä luultiin puolivuotiaaksi. Ei tosiaan kiva mutta alkaahan siihen jo tottua.
  11. N

    Tykkäättekö oikeasti pääruuasta paljon? Niin että ihan himona söisitte jotain ns. kunnon ruokaa (ei pitsaa tms)?

    tykkään monestakin mutta tykkään kyllä niistä jälkkäreistäkin :)
  12. N

    G: Mitä vuosimallia olette äidit? Entä isit?

    minä -78, mies -81, lapset, -05, -08 ja -10
  13. N

    2.5 vuotias ei syö!!! kohtalotovereita?

    Meillä on nyt joku vaihe ettei suostu syömään itse omalla lusikalla. 2v3kk on ikää. Aikaisemmin on kyllä itse syönyt lusikalla ihan hienosti mutta nyt on mennyt muutama viikko syöttäessä. Oma lusikka on samalla kädessä mutta harvemmin sillä syö ja usein se lentääkin lattiaan.
  14. N

    Kirjoitatko miehesi facebook-seinälle?

    Harvemmin miehelle kirjoittelen. Kavereiden kanssa enemmän.
  15. N

    Onko täällä äitejä vm-78?

    :wave:
  16. N

    oulun seudun äidit

    Täällä myös Oulusta kolmen tytön äiti.

Yhteistyössä