Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tänään olin tarkistuskäyrillä ja kaikki oli hyvin ja lääkäri olikin sitten sitä mieltä että turhaan me tässä enään kärvistellään, elikkä huomenna aamusta osastolle ja käynnistys. Apua ku jännittää!! En varmaan saa yöllä nukuttua ollenkaan... Ihana ajatus että saisin huomenna vihdoin ja viimein...
  2. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Voih kylläpäs alkaa päivitykset käydä vähin :wave: Kaikki muut kun on jo jatkanut vauvaelämää.. Täällä on ihan hirveen tukala olo, lämpö ahdistaa ja heti kuin teen jotain muuta kuin istun sohvassa niin supistelee, mutta epäsäännöllisesti, ja eipä kyllä ole tarpeeksi kipeitäkään.. Kauankohan...
  3. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Paljon Onnea Olgamaria ja farkkutyttö!! :flower: Hurja synnytyskertomus sulla farkkutyttö, mutt loppu hyvin kaikki hyvin :) Saatte kuulkas nähdä että minä olen täällä viimeisenä kärvistelemässä :p Nytt on kyllä aamupäivällä vähän supistellut ja hirveesti vihloo alapäätä. Mutta olen jotenkin...
  4. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea taas vauvautuneille, ja kiitos synnäritarinoista!! :flower: Täällä vielä yhdessä kasassa! Tänään POKSUU 40+0 ! Nytt sais kyllä vauva syntyä heti paikalla tai tällä mammalla hajoaa kohta pää :p Mahtavat ilmat kuitenkin vaan jatkuvat :) mamsen + toinen tytteli 40+0 :heart:
  5. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Täällä vielä yksi kärvistelijä, pelkäsin myös että olisin jo yksin =) Viime yönä heräsin yhden aikaan kipeään supistukseen ja sainkin siinä sitten se yks ja puoli tunti kellotella, suoli tyhjeni ja lupaavallta vaikkutti kunnes taas hiipui ja heräsin taas aamulla yhdessä kasassa. Tänään olis...
  6. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Voi kuinka täällä on monella jännät paikat!! Ja paljon Onnea taas vauvautuneille :flower: Täällä on niiiiiiiiin kaikki konstit kohta koettu! Eikä mitään. Tai supisteleehan täällä mutta alan kohta ihan menettämään toivoni niihin kuin mitään EI TAPAHDU. voi apuva.. tänään toista kertaa...
  7. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    petronella09 ; voih minä niin tunnen tuskasi! Täällä sama tilanne, supistelee- kellotetaan - suolityhjenee ja sitt taas hiipuu, kunnes alkaa taas ja uudestaan hiipuu. Kylle se vaan on turhauttavaa... mamsen rv 38+6
  8. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    lisää ihania synnytystarinoita :heart: Voih minä olen varmaan kohta ainut odottaja täällä enään... Tänään on kyllä supistellut, välillä kipeestikin. Vähän saman tyylinen päivä kuin siinä Amonin kertomuksessa, ehkä tämäkin nytt sitt lähtis tästä? ;) no ei, turha toivoo... :kieh: mamsen rv...
  9. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Minullakin on vyöhyketerapia varattuna lauantaiks, en ole ennen kokeilu, hieman jännittää että toivottavasti ei ota kipeetä? :p Sellaista kyselisin kaikillta jotka ovat jo synnyttäneet: Onko joku synnyttänyt jossain muussa asennossa kuin siinä perinteisessä selällä puolimakuullaan ?? Ja...
  10. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tännehän se kaikki onkin tarkoitus purata, eikös vaan? ;) Onpa taas tullu vauvauutisia :flower: ihan meinaa kateudesta vihertyä! Tänään POKSUPÄIVÄ 38+0 :heart: tule tule jo vauveli.... :) mamsen+ toka tyttö
  11. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Hurja synnytys sulla Dragonfly! Onnea tytöstä!:flower: Voi pääsis täälläkin jo tositoimiin! Nytt haluais vaan vauvan syliin ja kömpelöstä mahasta eroon, niin jaksais tätä 2 vuotiastakin paremmin hoitaa, kun vauhtia olis koko ajan kahta ja sataa :whistle: mamsen + toka tyttö 37+4
  12. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut taas kaikille vauvautuneille!! ihanaa :heart: Ja täällä toinen joka ei paljo muuta tee ku hengailee täällä palstoilla ja odottelee et pääsis jo itse sinne tosi toimiin =) Eilen olikin koko päivän ajoittain suppareita joku tunti-pari ja sitt lopahti, joka kerta vetää mahan ihan...
  13. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Jeee täälläkin tänään TÄYSIAIKAISIA!! 37+0 :heart: mamsen + toka tyttö
  14. M

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Kiitos Tiivi-taavi uudesta pinosta! Ihana meidän TOUKOKUU :heart: Tänään on POKSUPÄIVÄ rv 36+0, ja sen kunniaaksi tuli pakattua sairaalakassi valmiiksi apukeittiöön odottamaan :wave: Jospa sille kohta olisi käyttöä... Nommalle tsemppiä! Toivottavasti ei tarvitse enään kauaa kärvistellä...
  15. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Voi apuva ku täällä on jännät paikat!! Käyn joka päivä kurkkaamassa ja innoissani luen teidän synnytyskertomuksia ja jännitän niiden kanssa joilla on lähtö lähellä! :flower: Nytt onkin toukokuu niin koskettavan lähellä että ei voi muuta kuin alkaa odottelemaan sitä omaa vaavin tuloa :heart...
  16. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Poksupäivä 34+0 :heart: Kerrankin muistin oikeana päivänä =)
  17. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Voi kun täällä tapahtuu! Minullakin alkaa käymään aika jo pitkäks ja hirveesti odotan jo vauvan näkemistä! :heart: Neuvolakäynti oli tänään: Sf mitta 32,5 paino +100/viikko (tähän mennessä n.6 kiloo kaikin kaikkiaan) hb 118 syke 120-140 liikkeet + (vähentyneet tällä viikolla, vauva...
  18. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Paljon Onnea Kristiinille!!! :flower: Vaununaukon eteen en haluaisi myöskään laittaa niitä rumia harsoja, tuli viimeksi käytettyä pyykkipoikien kans, hyi kauhia minkä näköistä se olikaan. Mutt nytt ku tuli tilattua uudet vaunut niin pitää keksiä joku kauniimpi ratkaisu, jos sitä ompelis...
  19. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Kiitos uudesta pinosta :flower: ihanaa kuin jaksat Tiivi-taavi päivittää ja pitää meidät ajan tasalla :) minulle saiskin tohon korjata että: LA 29.5 , tyttölupaus Paljon Onnea Jen90 teidän vauvasta, ja huikea tarina! :) Tsemppiä Kristiinille, muista että kaikki on kuiteskin kotiinpäin...
  20. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Heippa! Ei ole taas ikuisuuksiin tullut kirjoitelltua mitään, aina välillä vain lueskellut :) Ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Onnea kaikille vauvoille jo saaneille :flower: Eiköhän tätä loppua kohti ketju taas vilkastu kun masuissakin alkaa tapahtumaan ;) (.) Viimeisiä työvuoroja...

Yhteistyössä