Hakutulokset

  1. S

    Mielikuva Blondista?

    Tulipa mieleeni tehdä tämmöinen gallup koska tuossa eräässä ketjussa kerroin ainoastaan olevani vaalea hiuksinen joten siellä alkoi eräs puhumaan "katuhorosta" vaikkei tiedä tyylistäni kuin että hiukset on vaaleat. Siis mitä??? Ei kai oikeasti ihmiset ajattele noin takapajuisesti 2011-vuonna...
  2. S

    Hyi mitä paskaa löysimme mieheni kanssa netistä!!!

    Tiedän että moni tekee näitä provoamistarkoituksella ja joku ressukka haluaa saada huomiota keinolla millä hyvänsä (mikä on äärettömän surullista ettei sitä oikeassa elämässään saa), mutta tämmöiset jutut aina tuntuu omassa mielessä sairailta ja todella surullisilta; Google-kuvahaun tulos...
  3. S

    Siinäpä kummallinen ja karmiva mies...

    Halla-aho ei suostu selitt
  4. S

    Saako lastasi komentaa AIHEESTA?

    Aina välillä törmää vanhempiin joille on todella kova paikka jos lapsi saa kritiikkiä osakseen vaikka valitus tulisikin ihan aiheesta. Olisi mielenkiintoista tietää miksei lastasi saa komentaa? Entä mitkä ovat tilanteita joihin itse puuttuisit vaikket lasten äiti olisikaan? Itse puutun...
  5. S

    Kenen vastuulla?

    Mua on alkanut oikeasti tympimään erään kaverini ja hänen lastensa käytös. He asuvat meidän lähellä ja siksi käyvät meillä tosi usein. Heidän lapsensa ovat todella innokkaita koirien suhteen ja vaikka olen monta kertaa sanonut kuinka koirien kanssa ollaan tekemisissä (ainakin meillä), ei meinaa...
  6. S

    Muita lauantai-hiprakassa? :D

    Olen nyt sitten virallisesti ilmeisesti "epätoivoinen" ja nolo kun istun täällä koneella viinilasin kanssa ja odottelen ukkokultaa töistä. Tai siis tulee vasta aamulla mutta ei huvita mennä vielä nukkumaan. Lapset menivät yökylään mutsilleni joten oon ollut ihan vaan letkeesti kotosalla koirien...
  7. S

    Hömppäketju

    Ajattelin kaiken vakavan keskustelun vastapainoksi avata tämmöisen naisten oman hömppäketjun. Tuossa yksi ketju listasi miehiä joista piti valita paras. Tähän ketjuun vois tehdä kumman kaa-tyylisesti parivaljakon seuraavalle vastaajalle. Jos menee ristiin niin seuraava voi valita semmoisen...
  8. S

    Minkälainen valitus ärsyttää?

    Välillä kun lukee näitä keskusteluja tulee mieleen yksi kysymys; onko jotain asiaa mistä joku ei saisi ongelmaa ja valittaisi? Eli tehdäänpäs valitusketju valituksista! Ja tästä voisi tehdä myös semmoisen "minä lupaan etten enää valita..."-ketjun, jos itsekin kokee että valittaa turhasta...
  9. S

    Espoon päättäjät tekevät kummia päätöksiä...

    Lapsiystävällinen Espoo, näinhän sitä mainostetaan. Päätökset ovat kuitenkin aika outoja. Ensinnäkin "kiristettiin" äitejä kuntalisän saamiseksi ottamaan esikoinen pois päivähoidosta jos äiti hoitovapaalla. Se on jokaisen perheen oma asia ja itse olen sitä mieltä että jos esikoinen on esim...
  10. S

    Isä-kokemuksia

    Tuossa kun lueskelin tuota äiti-ketjua niin tehdäänpä samanlainen myös isistä. Tässä voit kertoa hyvän tai huonon kokemuksen jostakin isästä joka sinun elämääsi on vaikuttanut. Kyllähän isä on yhtä tärkeä vanhempi kuin äitikin. Jospa täältä löytyisi kohtalotovereita esim yh-äideille joilla on...
  11. S

    Siis mikä tää ranskiskohu nyt on???

    Satuin lukemaan jotain "kohusta" jonka oli aiheuttanut Matkaoppaiden jakso jossa perhe oli ruokaillut pikaruokapaikassa ja taaperokin oli ottanut ranskiksia ja limua. Ja tästä oli sitten noussut älämölö. Oli joutunut perheen isä ihan "puolustautumaan". Ensiksikin olen itsekin sitä mieltä että...
  12. S

    Löytyyköhän muita ehdokkaita jotka ajaisivat yhtä tehokkaasti lapsiperheiden asioita???

    Mikael Jämsänen ja Mikael Jmsnen Ja vielä ennenkuulumaton tempaus jota eduskuntavaaliehdokas ei ole vielä koskaan tehnyt; Mikael järjestää ensi perjantaina (4.3.) klo 14 alkaen mielenosoituksen eduskuntatalon eteen, jonka aiheena on lasten oikeudet ja tasavertainen vanhemmuus. Kaikki...
  13. S

    Facebookin mammakirja

    Mulla ollut tämmöinen idea jo pitkään koska lapsuudessani rakastin ystäväkirjoja yli kaiken, ja sitten naamakirjaa matkiessamme voisimme tehdä "mammakirjan". Vastata voi niinkuin haluaa, ei ole pakko vastata kaikkiin kysymyksiin jos tuntuu että ovat liian henkilökohtaisia. Mukaan voi myös...
  14. S

    mitä mieltä olette äidistä joka...

    ...täällä kaksplussan keskustelussa kyselee kaikkea tyhmää haalareista ja volvoista, ja millon mistäkin että mitä mieltä ihmiset on tälläisistä asioista? Sori, toivottavasti ymmärrätte että tää on sarkasmia, mut rupee niin huvittaa alotukset joissa pohditaan (ilmeisesti jopa tosissaan) että...
  15. S

    Onko kukaan tehnyt eläinsuojeluilmoitusta?

    Mä tein, ja tuntuu todella pahalta. Vaikka tarkastaja sanoi että se on ainut oikea ratkaisu kun tietää ettei eläimistä huolehdita.
  16. S

    Onko kenenkään koiralla ollut...

    Legg perthesin tautia? Voisitko kertoa tarkemmin millä rodulla, kuinka hoidettiin ja kuinka parani? Olitko kasvattajaan yhteydessä, kuinka reagoi?
  17. S

    Otetaas kilpailu; kenen tarina hauskin...

    Eli tuli mieleen tämmöinen ketju jossa jokainen voi kertoa oman tarinansa kuinka on tavannut oman puolison hassunkurisella tavalla. Näitä lukevat voisivat sitten kertoa mielipiteensä kenen tarina on hauskin. Jospa aloitan: Olin sinkkuna viettämässä iltaa kaverien kanssa Jyväskylässä ja se ilta...
  18. S

    Loistava juttu uusimmassa Kaksplussassa!!!

    Siis tämä 6-vuotias Leo poika joka asuu Saksassa ja Saksan mallista lahjakkaiden lasten omalla Akatemialla. Pisti ihan itsekin miettimään, kun olen perehtynyt paljonkin opiskeluaikanani alisuorittaja lapsiin/varsinkin poikiin, että miksi Suomessa ei ole lahjakkaille tämmöistä mahdollisuutta...
  19. S

    Vuosi Sellon Prisman ammuskelusta, olitko paikalla? Jos et, niin miten reagoit jos asut lähellä tms?

    Eli mitä teille muistuu mieleen Sellon ammuskelusta? Mä valvoin kolme yötä tapauksen jälkeen koska olimme juuri lähteneet Prismasta ja Sellosta kun tuo tapaus sattui. Aamulla sanoin miehelle että lähdemme Selloon ja koska aina käymme Prismassa mies oli saada sydärin töissä kun kuuli mitä siellä...
  20. S

    Näinpä taas tosi esimerkillisen äidin...

    Pakko kirjoittaa tänne koska toivon jos vaikka tuo äiti sattuisi lukemaan tätä ja edes katuisi käytöstään. Eilen käytin kipeää koiraani ulkona eikä hän suostunut liikkumaan portaiden edestämme mihinkään joten en päässyt tilanteeseen puuttumaan koska tämä tapahtui kauempana. Äiti oli n.1v ja...

Yhteistyössä