Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Tänään oli uusinta rakenneultra sydämen takii ja nyt oli vauvan asento parempi ja lääkäri näki, että kaikki on kunnossa. Vihdoin jos sais huokasta :) Laitoin myös FB-ryhmä pyyntöä, toivottavast meni perille..
  2. T

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Moikka kaikille! Ehtiikö vielä uusi mukaan? LA 17.4 / Tiide / 29 / 2. / EKKS Kaikkien huonojen kokemusten jälkeen (pitkä yritys, lapsettomuushoidot, keväinen tuulimuna, tän raskauden aikaiset verenvuodot...) aattelin et liityn mukaan ku pääsen selvemmille vesille ja saan...
  3. T

    Viikot 9+3 ja verinen vuoto.

    Täällä myös melko samankaltanen tarina. Itellä ihan pientä ruskeaa vuotoa vkolla 6. Menin sitten varhaisultraa ja siellä se sydän kuitenki sykki. Elettii muutama seesteisempi viikko kunnes vkolla 11 tapahtu ihan samanlainen verien hulahus ku siulla + iso hyytymä mukana. Siitä ensiapuu varmana...
  4. T

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Heippa! Vähälle on täälläki jääny kirjottelut vaik päivittäin kyllä luen. Ei joteki malta keskittyä kirjottamaan. Mut nyt oon päättänny aktivoitua :) Mites sinne FB:n ryhmää muuten pääs liittymää? Täällä elellään vkolla 38+1 lähes ilman minkäälaisia tuntemuksia lähestystyväst...
  5. T

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Moikka! Täällä saatiin jo pikkasen huokasta eilisen jälkeen :) Miulla siis 2 vkoa sitte (rv 11+0) alko tosi runsas vuoto ja varmana keskenmenosta ensiapuu. Ultrassa kuitenki kaikki hyvin. Nyt 2 viikkoa on ollu täyttä piinaa ku sairaalalta jäi tosi epämääränen kuva siitä mikä on kohdusta...
  6. T

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Moikka! Oon käyny lukemassa päivittäin, mut ei oo saanu ite kirjotettua mitää. Pari kertaa oon jo alottannukki, mut sit oon pyyhkiny pois, ei oo jaksanu sen veraa "keskittyä". En oo millää muotoa adhd, mut on tullu vähä ikäviä asioita etee, ni tuntuu et ois kokoajan tulisilla hiilillä eikä...
  7. T

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Moi! Voisin liittyä joukkoo tummaa, eli Tiide, 25v, ensimmäinen, EKKS ja LA 20.10. Ihan luomusti ei tää raskaus alkanu vaa apuu tarvittii clomit, ja kolmannesta kierrosta sitte plussa :heart: Varhaisultrassa kävin viikko sitte, rv 7+1 ja siellä se pienoinen sydän sykki, joten vähän...
  8. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heippatihei! Taas oon joka päivä käyny lukemassa täällä mut ei ole ollu voimia iten kirjottaa mitää. Olin nimittäi hyvi huolissaa tilanteestani, rv 6 alko pien ruskea tuhruvuoto joka kesti 4 pvää. Olin jo varma et kyse tuulimunasta tai keskeytyneestä keskenmenosta. Tuhrun lisäks ku tuntu et...
  9. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Chikakaa: Kolmas clomikierto toden sano täälläki ja oon lukenu monel muulki käyneen niin, joten luota et tää on siullaki the kierto! :heart: Itelläki oli kolmantee clomikiertoo jo tosi turhautunnu olo. Oli jotenki niin suuret odotukset siihen ekaa ja sit ku ei tärpännykkää ni et no tokasta...
  10. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    chikakaa: Plussa on ku onkii pysynny, täällä nyt siis rv 4+5 et kovin alussa ollaa. Oireita tulee kuulosteltua tosi tarkkaa ja välil tuntuu et oireita ei oo juuri nimekskää ja tuntuu et ne ois vähentynny. Siks tänää olinkii jo iha paniikissa ja "tuhlasin" clearbluen toisen digin; näyttöö tuli...
  11. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Magda: Kuulostaa hyviltä noi siun oireet! =) Aiemmin taisinki jo kirjotella miun oireista: eli ensinnäki väsyttää tosi kovin, joka päivä on tullu telkkaria katellessa nukahettua. Sit pissal on saanu ravata tiheemmin, mut se oire on kyl ollu vähä aaltoilevana. Nännit on arat. Ja todellaki...
  12. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitoksia onnitteluista mippis, chikakaa, justiina, mimmu1984 ja magda, toivotaa et niihin on aihetta! =) justiina: Älä miutakaa viel laita plussanneisii, on viel nii epävarma tilanne ku vasta dpo 14. Ootellaa vielä ;) Mut valmiiks tiedot; ni katoin et la ois 20.10 ja yk:t on 19. Siulle...
  13. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Huhhei, pessimismi tähän kiertoo on saanu ainaki jotain aikaa :D täällä nyt dpo 13 ja eilen sekä tänään sain raskaustestiin elämäni ensimmäiset plussat :heart: Eilen tein päivällä yhen liuskatestin, johon tuli haalea viiva, tänä aamuna tuli ihan haamu (??) ja iltapäivällä sitte taas selkeemmin...
  14. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heippa pitkästä aikaa ja tervetuloa uudet! :) Lukemassa oon minäkii käyny joka päivä mut kirjottelu on jäänny, joten ajantasalla kuitenkii asioista ;) Mippis, ihanaaaaa!!! Mielettömästi onnea! :flower: Toivotaa et täst alkaa plussia satelee enemmänki! Täällä kp 27. Pientä toivoa on...
  15. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Huhuu mippis, kovasti oon jännäilly et mikä siellä tilanne? :)
  16. T

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Raitapaitainen: Ihanaa ku nostit tätä! :) Ollaan tulossa Hkiin 4.pvä ni suunta siis Malmitalolle!
  17. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Justis: Hyvä asenne, tsemppiä! :) Toi kolmen clomin annostus kuulostaa melko hurjalta - onneks siul on hyvä syy olla sekopäinen =) Joo, syön yhen clomin annostuksel. Se on nyt kait todettu riittäväks. Tänää kp 15 ja alkaa ovis vissii lähestyä. Melkee tasavahvaa viivaa piirtyy jo. Jee! Pelkäsin...
  18. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Manuliina: Täälläki on fyysiset oireet ollu vähäiset (tää 3. kierto eka ku oli parina päivänä päänsärkyä ja kuumia aaltoja), mut päähän käy napit sitäki kovemmin. Sit just ku töissä on tsempattava ni kotona on ihan kauhea hirviö. Ei kyllä pysty kesäkuuhun asti popsimaa clomeja ilman taukoa, ei...
  19. T

    Clomittaret vuonna 2011!

    Folliultrassa käyty tänään. Oon niin turhautunnu ja raivostunnu tohon sairaalan toimintaa. Ekaksi se, et joka kerta ollu eri lääkäri ja tänää viel sellanen nuori, joka oli ihan pihalla. Olin vielä listannu kysymyksiä, ku ylees ollu ain sellanen jännitys pääll et mitä sielt sanotaa ni ei oo...
  20. T

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kannattaa ottaa särkylääkettä ennen ao-tutkimukseen menoa, ku ei tosiaa tiiä miten kukaki siihen reagoi. En kyllä tiiä siitäkään et auttaako särkylääke tollaseen kipuun mitää ku ite muistin ottaa sen vast just ennen tutkimukseen menoa, joten hyötyähän siit ei sillon ollu. Mut täällä ainaki gyne...

Yhteistyössä