Hakutulokset

  1. C

    Phil & Teds explorer ja/vs vibe

    Olisin kysellyt tietäviltä vinkkejä tuplien hankintaan. Olen päättänyt ostaa Phil & Teds tuplarattaat (lapsille tulee ikäeroa n. 2v 2kk), mutta en millään osaa tehdä valintaa Explorer- ja Vibe-mallin välillä. Osaisiko joku ystävällinen kertoa, mikä näiden mallien ero on? Mikä toisessa...
  2. C

    Phil & Teds explorer ja/vs vibe

    Olisin kysellyt tietäviltä vinkkejä tuplien hankintaan. Olen päättänyt ostaa Phil & Teds tuplarattaat (lapsille tulee ikäeroa n. 2v 2kk), mutta en millään osaa tehdä valintaa Explorer- ja Vibe-mallin välillä. Osaisiko joku ystävällinen kertoa, mikä näiden mallien ero on? Mikä toisessa...
  3. C

    Phil & Teds explorer ja/vs vibe

    Olisin kysellyt tietäviltä vinkkejä tuplien hankintaan. Olen päättänyt ostaa Phil & Teds tuplarattaat (lapsille tulee ikäeroa n. 2v 2kk), mutta en millään osaa tehdä valintaa Explorer- ja Vibe-mallin välillä. Osaisiko joku ystävällinen kertoa, mikä näiden mallien ero on? Mikä toisessa...
  4. C

    Phil & Teds explorer ja/vs vibe

    Olisin kysellyt tietäviltä vinkkejä tuplien hankintaan. Olen päättänyt ostaa Phil & Teds tuplarattaat (lapsille tulee ikäeroa n. 2v 2kk), mutta en millään osaa tehdä valintaa Explorer- ja Vibe-mallin välillä. Osaisiko joku ystävällinen kertoa, mikä näiden mallien ero on? Mikä toisessa...
  5. C

    Ruskea tuhruilu jo rv 4+0 alkaen

    Oi kiitos kaikille teille vastauksistanne. Olo tuntuu nyt taas vähän luottavaisemmalta, vaikka eihän tässä mitään takeita mistään tosin ole. Vuotoa ei tosin ole tänään tainnut enää tulla (koputtaa puuta). Kaapissa kyllä odottaa CB:n viikkonäyttönen testi ja loppuviikosta pelonsekaisin...
  6. C

    Ruskea tuhruilu jo rv 4+0 alkaen

    Hei muut odottavat mammat. Kyselisin teiltä asiasta mikä minua kovasti huolestuttaa (pahoittelen, että laitoin asiasta oman ketjun. En keksinyt muutakaan paikkaa). Minulla on siis vasta menossa kp 31/28 (eli 4+3) ja olen tehnyt positiivisen raskaustestin..... no itseasiassa jo useita...
  7. C

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kaino tervehdys tämän pinon naisille. Olen jo pitkään lueskellut ketjuanne, koska itse myös pikkukakkosta kuumeilen ja yrityskin on käynnissä.... toistaiseksi tuloksetta :/ Olen vaan sen verran "taikauskoinen", että olen ihan varma, että jos alan tänne kirjottelemaan, niin sitten ei ainakaan...
  8. C

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Anteeksi naiset, että tälleen tuppaudun teidän keskusteluihin, mutta oli pakko tulla Tyllerömammalle kommentoimaan, että mulla esikoista (4/10) odottaessa kävi niin, että ensin sain ovistestiin vahvan plussan ja r-testi nega. Olin aivan ihmeissäni ja luulin kierron menneen täysin sekaisin, mutta...
  9. C

    Juhlapaikkoja Helsingistä 1-vuotissynttäreille???

    Mä olin viime keväänä viettämässä ystävien lapsen synttärijuhlia Helsingin kaupungin omistamassa leikkipuistossa. Siis sen itse rakennuksen oli saanu vuokrata omaan käyttöön ja sieltä sai sit vielä kaikki astiastot yms. käyttöönsä, et siinäkin mielessä tosi hyvä systeemi. Ja tarkkaa hintaa en...
  10. C

    millaiset vaunut on hyvät =)

    No mun on pakko antaa tähän oma näkökantani. Eli siis asun itse kaupungissa, mutta ihmettelen suuresti miten ihmiset pärjäävät noilla rattailla/vaunuilla joissa kääntyvät pienet pyörät? Kun täällä tätä lunta tuntuu olevan kaikki jalkakäytävät pullollaan. Itse olen huomannut tehneeni erittäin...

Yhteistyössä