Hakutulokset

  1. N

    Esikoista yrittämään 2011

    Täältä taustalta vähän väliaikatietoja :) Ensin kuitenkin plussanneille Onnea :heart: ja haamuilijoille tsemppiä viivan vahvistumiseen! Hennu86:lle taas tsemppiä diagnoosin kanssa, toivottavasti saisit nopeasti apua :) ON: tullut taas näin loppukierrosta (kp 28 menossa...) lueskeltua...
  2. N

    Esikoista yrittämään 2011

    Olettepas olleet taas ahkeria kirjoittelemaan, kaksi iltaa meni kahlatessa kaikki lukemattomat viestit läpi :) Meillä edelleen remontti käynnissä, toiveita olisi saada keittiö ensi viikolla jo käyttöön, jes! Johan tässä on kärvisteltykin ilman. Uusille siis sen verran taustaa, että meillä...
  3. N

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitos kaikille tsempityksistä, toivottavasti tää lähtis tästä nyt rullaamaan :) Eilen saatiin kuivuri pöhisemään, ainakin 10 päivää näin alkuun olis kuivausaika. Meillä on siis vedet sisällä keittiöstä, eli tällä hetkellä ei paljon kokkailla... Lattia on melkein kokonaan jo revitty auki...
  4. N

    Esikoista yrittämään 2011

    Ehdin tuon vanhan pinon käydä äsken jo kaivamassa, mutta laitetaanpa tännekin, niin tulee huomattua :) Täällä siis menkat alkoivat ja loppuivatkin jo aikaa sitten, mutta muutama viime viikko ollut muilta osin melkoista mullistusta, joten on jänyt täällä käymättä. Meillä on kotona vesivahinko...
  5. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Heippa pitkästä aikaa! Pahoittelut päivitystauosta, ollut melko kaaottiset muutama viime viikko... Menkat siis alkoivat lopulta ja loppuivatkin jo aikaa sitten, nyt mennään jo jotain kp 17... Luultavasti en kuitenkaan ehdi lähiaikoina kovinkaan tiiviisti kirjoitella, meillä on kotona vesivahinko...
  6. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Mun piti kanssa äsken sanoa, että oliskyllä hyvä idea jotenkin jakaa tuota listaa selkeämmin luettavaksi!
  7. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Täällä edelleen odottavalla kannalla, menkat ei ole alkaneet. Eilen "jo" tilasin netistä testejä, jospa ne tänään tai huomenna tulisivat niin voisi jo testaillakin. Tämän tuppukylän kaikissa kahdessa apteekissa kun on tuttuja töissä, niin ei huvita sieltä käydä hakemassa... Eipä tässä oikein oo...
  8. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea Millimolli :heart: toivotaan, että kaikki menee jatkossakin hyvin! Mä en ole vieläkään testannut :$ Yhtään menkkojen alkua muistuttava olo ei ole edelleenkään ja jos sitä ei olis niin pessimisti kun mitä minä tämän asian suhteen, niin olisin jo varma että raskaana ollaan... Mulla ei...
  9. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Täälläkin ollaan edelleen odottavalla kannalla... En oo uskaltanu testata, ajattelin odotella rauhassa ja katsella alkaako vai ei. maha on kyllä ajoittain kipeä, mutta erilailla kuin yleensä menkkoja ennen. Mulla menkkakipuihin auttaa liikunta yleensä hyvin, mutta nyt ei oo viimeiseen viikkoon...
  10. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea Onnea Plumps! toivotaan, että viivat sieltä vahvistuisivat! Oma olo on melkoisen sekava. Tuolloin kp23 tuli aavistus verta paperiin pyyhittäessä, mutta missään nimessä kyse ei ollut oviksesta, kuten ensin vähän toivoin, koska sen jälkeen ei kiinnostanut sitten tippakaan mitkään...
  11. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Tuosta tupakoinnista pikaisesti; mulla tuli nyt vuoden vaihteessa 5kk savuttomuutta täyteen! Olo on kyllä paljon parempi ja hajuaisti, mikä on aina ollut hyvä, on nykyään lähes raivostuttavan tarkka. Melkein kymmenen vuotta tuli sauhuteltua enemmän ja vähemmän säännöllisesti, mutta nyt kesällä...
  12. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Muutamiin kyselyihin vastauksia pikaisesti: Ollaan tunnettu "aina" toisemme, äkkiseltään nyt ainakin 14 vuotta. Käyty siis samat ala- ja yläasteet ja osittain liikuttu jo nuorena samoissa porukoissa. Aina tultu hyvin toimeen ja oltu hyviä kavereita, mutta varsinaisesti yhdessä oloa tulee...
  13. N

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Täältä varovaisesti ilmoittautuisi mukaan uusi yrittäjä. Taustalla lueskellut ja kahlannut ketjua läpi jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta sain kirjauttua. Luultavastu jatkossakin käyn lähinnä lueskelemassa juttujanne, mutta kiva ilmoittautua kuitenkin mukaan :) Yhteistä eloa miehen kanssa...

Yhteistyössä