Hakutulokset

  1. N

    uusia ystäviä?

    Moikka, Täällä ois kahden pienen lapsen äiti myös 02 alueelta ja samoin ois mukava löytää uusia kamuja. Haluutko laittaa vaiks s-posti osotteen niin voin kirjotella.
  2. N

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Moikka! Täällä 25v. odottaja Turusta, LA elokuussa. Esikoispoika 1v. Olisi kiva saada seuraa muista pienten lasten vanhemmista ja tutustua vaikka koko perheenä. :) Laittakaa mailia kehiin:)
  3. N

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Heippa! Täällä myös turkulainen odottaja. Olen 25v. Poika 1v. ja kakkosen laskettu aika on elokuussa. Olisi kiva saada seuraa muista äideistä ja samassa elämäntilanteessa olevista. Ois myös kiva jos voitais tutustua perheenä siis miehet ja lapset mukaan lukien. Ilmoitelkaa jos kiinnostusta! =)
  4. N

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Mä voisin laitella sulle Sintsu s-postia jos annat osoitteen?
  5. N

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Moikka! Olen 24v. ja esikoispoikani pian 9kk. Toista lasta odotetaan syntyväksi elokuussa. Olisi kiva tutustua äiteihin lapsineen/tulevine lapsineen:) Asun Turussa. Voisi vaikka lähteä lenkille, kahville jne. Ilmoitelkaa jos on kiinnostusta!=)
  6. N

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Moikka emppuliinus! Haluaisitko laittaa tänne sun mailiosoitteen niin voitais tutustua ja jutella vaikka lisää sitä kautta?
  7. N

    moikka. ketäs sinä olet?

    moikka. ketäs sinä olet?
  8. N

    Äitejä kuulumisten vaihtoon ?

    Moikka. Mistäpäin mahdat olla? Voisitko vaikka antaa maili osoitteen niin voitais jutella lisää?
  9. N

    ystäviä :)

    Täällä olisi yksi turkulainen äiti ystäviä vailla.
  10. N

    Ystäväpulasta kärsivät - vastailetteko noihin hakuilmoituksiin, kannattaako se?

    Moikka vaan. Olisiko täällä ystävää vailla olevia äitejä Turusta? Täälläpä olisi yksi!
  11. N

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Moikka. Täällä toista lastansa odotteleva äiti kaipailee uusia tuttavuuksia Turun tai sen lähistön alueelta. Laskettu aika luultavammin elokuun loppupuolella. Esikoinen täyttää pian 8 kuukautta. Olisi kiva saada seuraa muista äideistä ja lapsista vaikka kahville, lenkille, vaihtamaan ajatuksia...

Yhteistyössä