Hakutulokset

  1. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kyllä vähän harmittaa kun taas on ollut viikonloppu täynnä juhlia, vaikka mitään ei pitänyt olla ja vähän meni taas dieetti läskiksi. :( Mutta tänään taas alkaa ja en aio mitään herkkuja kyllä syödä. Kyllä harmittaa, vaikka vaaka näytti miinusta mutta kuitenkin niin vähän. Nikki...
  2. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Huomenta Mäkin haluan listaan mukaan. ;) Vaikka vaaka näytti upeita lukemia, niin kauhea mieliteko oli taas eilen ehtoosti kun tein hernekeittoa ja siihen tuli kauhea himo, mutta sain hillittyä itseni. Mutta unissani sitten söinkin vaikka mitä herkkuja. Tuo tapa onkin kyllä kevyt. ;)...
  3. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Nyt on ihana ketoositila, ei ole nälkä ja energiaa on vaikka muille jakaa. Olo on mitä mainioin ja nutreilla aion tätä edelleen jatkaa. Vaaalla odotti aivan älyttömän kiva yllätys, vaikkakin mulla on diettiä takana nyt reilu viikko kun aloittelin sunnuntaina 2.1. mutta otin tämän maanatin...
  4. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Minulla oli eilen neljäs päivä ja se oli tosi vaikea. Teki koko ajan mieli popsia jotain. Kova päänsärky aamusti iltaan, ja maissinaksuja ja porkkanaa söin tuon nutrin lisäksi, ja oli kyllä niin pienestä kiinni etten illalla olisi repsahtanut ennen nukkumaan menoa. Teki niin kovin mieli...
  5. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hei Mahtuuko mukaan? Itse aloitin nutrilett kuurin 2.1. ja toivon että tänään pääsisin ketoosiin, niin päänsärky ja mieliteot helpottaisi. Olen niin monet kerrat yrittänyt laihduttaa mutta aina tulee jos jonkinmoisia juhlia missä on liikaa mielitekoja, mutta nyt on tämä alkuvuosi...

Yhteistyössä