Hakutulokset

  1. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    En käynyt vieläkään virallisella punnituksella, kun tiedän etten ole vieläkään aloituspainossani. Tsemppi on kyllä hurja, olen liikkunut viime viikolla joka ainoa päivä! Ehkä vaaka palkitsee jo ensi viikolla. Onneksi edes jotain on tapahtunut. Puin viime viikon lopussa päälle ulkoiluhousujani ja...
  2. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Täällä ollaan, mutta en ilmoittele painoa virallisesti, ennekuin se on alle lähtöpainon. Tänään aamusta sain jo reilusti yli 77kg lukemia, eli melkein pari kiloa lisää tähän ketjuun ilmoittamaani lähtöpainoon. Mies kävi viikonloppuna hakemassa meille lainaan luvatun crosstrainerin ja olen...
  3. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tosi hyviltä näyttää teidän pudotukset! Onnittelut kaikille ja perässä tullaan. En ole uskaltanut hypätä vaa'alla enää pariin päivään kun tiedän harmittavan tuloksen, mutta ahkerasti olen liikkunut silti. Sain lääkäriin peruutusajan heti perjantaille ja reseptin kouraan samantien. En tiedä...
  4. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Täällä on melkein kadottu epätoivon suohon :) Mutta tänään asia ratkesi ja uskallan tännekin jo kirjoittaa. Mullahan lähti paino nousuun, liikunnasta ja herkkulakosta huolimatta. Eikä se nousu ollut mitään liikunnan tuomaa lihasmassaa vaan ihan selkeää vyötärönympäryksen kasvamista. Sitä se...
  5. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hienoja pudotuksia teillä! Itse en voi sanoa samaa kun tulos on plus-miinus-nolla. Vaatteet kiristävät kyllä huomattavasti vähemmän, joten en aio luovuttaa. Vähän harmittaa silti, kun alkuviikosta vaaka lupaili paljon pienempää lukemaa, mutta ehkä ensi viikon tulos olisi sitten parempi...
  6. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Täällä paino näyttää harmittavasti suurempia lukemia kuin viime viikon keskiarvo. Eilen söin kyllä älyttömän suolaista piirakkaa, joten nousu johtuu varmaan siitä, eikä ole kuin nesteitä. Silti harmittaa, ja piirakkaa on vielä jäljelläkin... Tänään käytiin vauvan kanssa tunnin vaunukävelyllä...
  7. M

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Vieläkö mahtuu mukaan? Piti oikein rekisteröityä, vaikka olen lukenut palstaa sännöllisesti jo vuoden verran. Olen ollut koko ikäni pyöreä, ja jonkinlaisen sukurasitteen vuoksi laihtuminen on ollut aina lähes mahdotonta. Orjallisella dieetillä saan pudotettua ehkä kilon kuukaudessa, jos...

Yhteistyössä