Hakutulokset

  1. M

    Masennus

    Minä kärsin masennuksesta, johon kokeillaan taas uutta lääkettä. Olo on välillä aivan sietämätön kaikkine haittavaikutuksineen ja ahdistuksineen ym. masennusoireineen. Tässä pitäisi jaksaa olla myös äitinä 5 vuotiaalle pojalle, vieläpä yksin. Onko muita jotka ovat kärsineet masennuksesta? Miten...
  2. M

    Ystäviä arkeen!

    Minä olen 45 vuotias ja poikani on 5 vuotias. Asumme tällä hetkellä Jyväskylässä, mutta mahdollisesti ensi vuoden keväällä tai kesällä olemme muuttamassa Kuopioon. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin täällä Jyväskylässä sekä saada kontaktia myös Kuopioon. Löytyisiköhän tätä kautta ketään?
  3. M

    Asperger?

    Minun 5 vuotiaalla todettiin aspergerin piirteitä. Asperger diagnoosia ei anneta ennen kouluikää, joten diagnoosi on muulla nimella, mutta sisältäen aspergerin piirteet. Vaikka olen jo vuoden uumoillut ettei kaikki ole kohdallaan ja kesän menessä jo vaikeaksi, ajattelin sen olevan mahdollisesti...
  4. M

    Kuinka paljon teidän 3v lapset nukkuvat?

    Mulla on 3v 8kk:n ikäinen poika, joka on jättänyt päiväunet pois. Mutta se ei ole pidentänyt hänen yöuniaan yhtään eli hän nukkuu öisin 9-10 tuntia. Hän on energinen ja hyväntuulinen päivisin eikä iltaisinkaan ole itkuinen tai väsynyt. Nukahtamiseen menee noin tunti. Kirjojen mukaan lapseni...
  5. M

    Löytyykö Jyväskylästä ystäviä 3v pojalle ja +40v äidille

    Huhuilen ystävien perään täällä Jyväskylässä. Olisi kiva saada juttu-/ulkoilukaveria minulle ja pojalleni. Ollaan aika uusia jyväskyläläisiä, joten emme ole ehtineet/pystyneet luomaan tänne ystävyyssuhteita. Toivon, että myös tämän kylän ihmiset lukisivat tätä saittia :D Minina
  6. M

    Ystäviä 3v pojalle ja 43v äidille

    Hei! Olisimme vailla ystävää jutteluun, leikkimiseen, ulkoiluun yms. kivaan. Asumme Jyväskylässä, Ainolassa, mutta meillä on auto, joten voimme liikkua mihin päin vain. Olen melko uusi Jyväskyläläinen ja alku aika pojan kanssa on mennyt pitkälti sairastellessa, joten ystävien saanti on ollut...

Yhteistyössä